[Speeltopic] WvW #257: Breaking Bad @Wakkerdam

Reactiescore
1.015
Ik moet zeggen dat de redenen van Antraxxis idd niet al te logisch waren.

Echter was jouw counter, of meer het ontbreken daarvan, ook niet al te best BI ;)

Mijn counter moet ook niet al te best zijn? Ik heb niet gecounterd. Verdedigen op zoiets kan ik ook niet dus dan vraag ik me af wat er niet al te best is/was?
 
Reactiescore
167
Oh daar gaan we weer :D

Jongens ga AUB niet meelopen met WBJIMO en die alavara... zou echt erg zonde zijn namelijk...
Zij zijn of stom of 1 van ze is echt een wolf. Alavara kan ik er toch niet van wegpraten want die snapt het spelletje waarschijnlijk nog niet erg goed en voelt zichzelf aangevallen (begrijpelijk), maar WBJIMO kan alleen maar wolf zijn als hij op mij blijft
 
Reactiescore
3.586
Ik verdenk je ook nog niet eens, ik vind je alleen maar wat verdacht. dat jij eruit opmaakt dat ik jou verdenk slaat dus al nergens op.
Als ik je zou verdenken zou ik dan ook zetten waarom met een mooie post en een stem op jou, maar die zie ik nog niet staan als ik het goed heb?

Iemand verdacht vinden staat gelijk met iemand verdenken he ;) Of verdenk jij een persoon niet als je hem verdacht vind,...

Ik hamer er niet op door dat hij meer een wolf is, ik zie alleen niet in waarom je geen slechtje zou kunnen zijn als je laatste 8 potjes maar 1x slechtje bent geweest.

Waar geeft iemand dat aan als reden eigenlijk? Jij bent de enige die dat nu al 2-3x aanhaalt.
 
Reactiescore
167
Jongens ik zou het waarderen als niet alle stemmen om 21:55-21:59 komen...... ik wil er echt niet uit namelijk!
 
Reactiescore
1.015
Zoals je wil. Dan zal ik nu daadwerkelijk counteren op Anthraxxis. Misschien probeert hij dan wel een reden te geven voor zijn oorspronkelijke stem?
 

DeletedUser76681

Guest
Mijn stem gaat vandaag naar GreenGang.

Waarom hamer je zo door op de random stem van alavara? Denk je nou serieus dat dat een een-tweetje was tussen alavara en mij?

Nog voor de lynch van dag 1 was je enorm neutraal en had je eigenlijk niets te melden.


Nu ga schakel je meteen over naar makkelijke targets, zoals alavara en ik, die gisteren al stemmen tegen zich had.



Bovenstaande post wil ik ook nog even aanhalen. Waarom verdedig je Game tegen mijn 'aanval' op zijn BM stem? En is het toeval dat jullie beide een theorie tegen mij hebben, maar met andere medewolven? Het valt me op dat jij je niet meteen richt tegen mij, maar juist tegen alavara. Als zij straks geen wolf blijkt, richten jullie je op mij en Joker (de verdachte in Game z'n theorie).



Game begint alvast tegen Joker zie ik.

Gezien de wanhoopspoging denk ik niet dat green slecht is,
 

DeletedUser74597

Guest
Ben ik het niet mee eens. Ze kon ook weten dat ze niet gelyncht zou worden (wat ik zelf ook dacht) en stuurde het daarom. Ik had precies hetzelfde gedaan als slechtje :D het maakt er voor mij eerder slechtje dan goedje.

Ja, ik ken der niet dus weet niet of ze zo vals is :p ik leg je simpelweg mn gedachtegang uit.


Ja heel leuk dat je dit zegt, maar daar geloof ik niks van :p

Ik denk dat jij toch wel wolf bent of welp ik zet me shot op jou DAMN
je spreek namelijk steeds over dat wat jij zou doen als je wolf was ....
 

DeletedUser77953

Guest
Maar waarom vond je hem afzijdig? Dat geef je aan als reden om op hem te stemmen, niet "ik heb niks meegekregen dus ik stem random op Mono"

@Tigor, Mono zegt daar in principe alleen dat het onlogisch is om zo te redeneren dat Joker geen wolf is. Ik heb persoonlijk nog geen reden om Mono te verdenken in ieder geval...

Ik vind trouwens berichten als dit:











Erg verdacht overkomen. Elke speler maakt wel eens een post waarin je indirect goedje claimt door te zeggen dat je dit "als slechtje ook zo en zo zou doen" etc, maar bij Dream About My Nudity vind ik dat er veel te veel van zulke subtiele hints tussenzitten... dit zou zomaar eens met voorbedachte raden zijn, omdat je vaak onbewust zulke dingen zo in je hoofd print als lezer dat je hem als goedje gaat zien.
Verder moet ik wel zeggen dat Nudity goed meespeelt en oprecht wolven lijkt te willen vangen, maar dit ga ik wel in mijn achterhoofd houden.

Haha, ik zie wat jij ook ziet. Ik maakte de opmerking al voordat anderen hem konden maken over mezelf. Scheelt weer een nutteloze post. Het zijn niet echt subtiele hints imo, de rol om perfect mn gang mee te gaan heb ik al uitgelegd. Ik ben ook bereid om direct na nacht 3 te claimen (ivm een welp) hiermee heb ik denk ik al genoeg weggegeven.

Daarnaast wil ik terugkomen op een post van jokersbrain. Hij claimde speciaatje op het moment dat het heet onder z'n voeten werd. Dit is ook iets wat ik zou doen voor iig uitstel van executie. Nu is het een beetje hinderlijk dat er zo veel mogelijke rollen zijn. Hierdoor kunnen de slechtjes makkelijk een rol claimen zoals lycantroop die geen speciale krachten heeft (waarmee ze zich niet kunnen bewijzen), maar wel goedje claimen.

Als ik vanavond/morgen ochtend niks negatiefs hoor over Bi wil ik hem trouwens al richting goedje duwen. Ik ga er van uit dat de ziener hem al gezien heeft, maar misschien is die inactief dan heeft die nog tot morgen ochtend. Het enige wat ik heb gezien is een post van onze badeend waarvan ik niet weet of ik deze serieus moet nemen of niet.

Ik twijfel voor de lynchstem tussen WBJIMO en jokersbrain. Ik ga daartussen voor WBJIMO denk ik. De makkelijke counter op jokersbrain en het daarna snel afhalen van zijn stem samen met mijn gevoel maakt de stem voor hem.
 

DeletedUser77953

Guest
Ik denk dat jij toch wel wolf bent of welp ik zet me shot op jou DAMN
je spreek namelijk steeds over dat wat jij zou doen als je wolf was ....

Wat is dit voor iets raars? Goedkope counter.. Idd als ik wolf was. Ik speel denk ik het langst mee (op de badeend na) en ik hoop dat mensen mijn kijk op dit potje waarderen en daarom probeer ik steeds uit te leggen wat ik zou doen als ik wolf was. Ik ben namelijk best vaak wolf/welp geweest en weet best veel van de tactieken.
 
Reactiescore
1.015
Ik hoop inderdaad dat ik gisteren gecheckt werd door de ziener, liefst een actieve ziener. Die zou dan vanaf nu beter twijfelgevallen bekijken.

@jessica: Doe die hint naar je rol weg :).
 

DeletedUser74966

Guest
Haha voel je het al heet onder je voeten worden of wat...? :p
Ik heb prima meegedacht voor de lynch hoor, dus dat is onzin... en het is juist erg makkelijk om mijn targets weer meteen als "lekker makkelijk" te beschouwen, terwijl ik gewoon duidelijk aangeef dat de post van alavara gewoon erg vreemd was, en ik denk dat niemand dat gaat ontkennen ;)
Waarbij we een goedje wegstemden. Wolf die dus voor zijn zaak goed mee dacht?
 
Reactiescore
167
Waarbij we een goedje wegstemden. Wolf die dus voor zijn zaak goed mee dacht?

Ik zat niet op dat goedje though ;)

Als jij 21:59 op mij stemt dan weet de rest genoeg iig :)

Ik ga mee op WBJIMO voor nu, antraxxis WBJIMO alavara en Nudity zitten bij mij niet helemaal lekker op dit moment, maar als nudity speciaaltje claimt gun ik hem nog wel een dagje.
Antraxxis eruit zou ik ook prima vinden vandaag trouwens
 

DeletedUser76681

Guest
Haha, ik zie wat jij ook ziet. Ik maakte de opmerking al voordat anderen hem konden maken over mezelf. Scheelt weer een nutteloze post. Het zijn niet echt subtiele hints imo, de rol om perfect mn gang mee te gaan heb ik al uitgelegd. Ik ben ook bereid om direct na nacht 3 te claimen (ivm een welp) hiermee heb ik denk ik al genoeg weggegeven.

Daarnaast wil ik terugkomen op een post van jokersbrain. Hij claimde speciaatje op het moment dat het heet onder z'n voeten werd. Dit is ook iets wat ik zou doen voor iig uitstel van executie. Nu is het een beetje hinderlijk dat er zo veel mogelijke rollen zijn. Hierdoor kunnen de slechtjes makkelijk een rol claimen zoals lycantroop die geen speciale krachten heeft (waarmee ze zich niet kunnen bewijzen), maar wel goedje claimen.

Als ik vanavond/morgen ochtend niks negatiefs hoor over Bi wil ik hem trouwens al richting goedje duwen. Ik ga er van uit dat de ziener hem al gezien heeft, maar misschien is die inactief dan heeft die nog tot morgen ochtend. Het enige wat ik heb gezien is een post van onze badeend waarvan ik niet weet of ik deze serieus moet nemen of niet.

Ik twijfel voor de lynchstem tussen WBJIMO en jokersbrain. Ik ga daartussen voor WBJIMO denk ik. De makkelijke counter op jokersbrain en het daarna snel afhalen van zijn stem samen met mijn gevoel maakt de stem voor hem.

Ik waardeer de kijk van ervaren spelers graag. Daarbij vind ik wbj meer verdacht dan green. Ik heb bij green een goed gevoel. En niet meteen iets dat hem slecht zou maken. Bij wbj wel, hij probeert in mijn ogen meer geforceerd spelers verdacht te maken.
 

DeletedUser64575

Guest
Nouja, dan ga ik op DAMN. Ik ben namelijk gewoon goedje, maar dat jullie na de deadline wel.

Laat maar trouwens. Ik hou hem gewoon op GreenGang

Het zou me alleen niet verbazen als DAMN slechtje blijkt. Ik heb ook het hele potje al een slecht gevoel bij hem.
 

DeletedUser77639

Guest
Iedereen haalt elk potje weer mijn rare uitspraken aan en ik ben zo goed als altijd een goedje (nog maar 1x wolf geweest in 8 potjes ofzo). Dus dat is totaal geen reden mij te verdenken.

Ik word zowat elk potje als een verdacht persoon gezien door mijn manier van spelen. Dat is dus geen enkele maatstaf om op verder te gaan.
In mijn ogen slaan je verdenkingen gebaseerd op niets op niet veel Mono.

ik vind dat Jokersbrain

iets te veel nadruk wilt gaan leggen naar mij toe. Is geen geweldige argumentatie akkoord, maar ik vind heb een slecht buikgevoel over hem.
 
Reactiescore
167
Ik voel nog een last minute stem op mij aankomen eerlijk gezegd :$
Doe het please niet als je een goedje bent
 

DeletedUser74966

Guest
Mijn stem gaat nu ook naar jokersbrain. Er is vandaag niet veel anders dan gisteren. Enkel Greengang komt steeds meer als verdachte op bij mij.

WBJ heeft vandaag ook nog niet veel meer verdachts laten zien imo.

Joker houd zich wat rustiger. Komt denk ik omdat hij als wolf uit die schijnwerpers wilt komen en die maar op iemand anders wilt laten schijnen.
 
Bovenaan