[Speeltopic] WvW #257: Breaking Bad @Wakkerdam

Reactiescore
3.584
Als WBJ eruit is en slechtje blijkt heb ik meteen de 2 volgende wolven al gevonden en dat zijn Game en Mono die nog een poging deden WBJ te redden dan.
 

DeletedUser74966

Guest
Als WBJ eruit is en slechtje blijkt heb ik meteen de 2 volgende wolven al gevonden en dat zijn Game en Mono die nog een poging deden WBJ te redden dan.
Knap van jou :0

Beetje degenen die op jou stemmen gelijk als wolf bestempelen XD
 

DeletedUser8414

Guest
Lynch en Lunch - dag 2
Lynch:

1 Tigor -> watblaasjeinmijnoor?
3 watblaasjeinmijnoor? -> greengang ->dreamaboutmynudity?
4 monobear -> jokersbrain
5 gamebreaker -> jokersbrain
6 alavara-fenmenor -> greengang
8 dreamaboutmynudity? -> watblaasjeinmijnoor?
9 anthraxis -> beast incarnate
10 beast incarnate -> anthraxis
11 jessica -> dreamaboutmynudity?
12 jokersbrain -> monobear
13 greengang -> watblaasjeinmijnoor?

3x watblaasjeinmijnoor?
2x dreamaboutmynudity?
2x jokersbrain
1x monobear
1x anthraxis
1x greengang
1x beast incarnate

watblaasjeinmijnoor? wordt gelyncht, hij is ...

Beschermengel

Lunch:

Alavara-fenmenor kreeg 's nachts een onaangenaam bezoekje door de wolven en werd geluncht. Zij was ...

Burger

Extra doden:

Dreamaboutmynudity? sterft, hij was ...

Lycantroop
 

DeletedUser74966

Guest
Hij was goedje dus zit er maar niet mee :) Volgende keer wat vroeger opkomen met die stemmen zodat ik mij wel kan verdedigen aub.
Ik wist nog niet op wie ik wilde XD

Want ik zag WBJ niet meer als slechtje en dat is wel gebleken nu
 
Reactiescore
167
Hmm dat zijn al 3 van mijn lijstje dood, dan blijft antraxxis nog over op mijn verdachtenlijstje...

Jessica ligt eruit.

jullie zouden je diep schamen als je ziet dat ik geen wolf ben ...ben een goedje!!

Erg snel naar elkaar, goed rekenen en je wist dat Jessica niet dood ging... zou dit opgezet spel zijn van de 2 wolven?
Jessica is vrijwel nooit wolf, waardoor ik haar snel over het hoofd zie, maar het zou goed kunnen dat ze nu wel een keertje wolf is

Verder is BI ook alles aan het doen behalve wolven zoeken, wat extreem apart is... zelfs als hij wolf is doet hij vaak meer moeite dan nu

(Morgen weer verder)
 
Reactiescore
1.015
Aan de ene kant zeg je dat Anthraxxis nog over blijft en aan de andere kant was dat diegene waar m'n stem op stond, maar zeg je me toch dat ik geen wolven zoek terwijl ik dan op jouw laatste target zich? Dat spreekt zich toch wat tegen, maar dit was een bewogen einde van de dag. Ik probeer er een plausibele theorie uit te halen voor morgen.
 
Reactiescore
3.584
Hmm dat zijn al 3 van mijn lijstje dood, dan blijft antraxxis nog over op mijn verdachtenlijstje...





Erg snel naar elkaar, goed rekenen en je wist dat Jessica niet dood ging... zou dit opgezet spel zijn van de 2 wolven?
Jessica is vrijwel nooit wolf, waardoor ik haar snel over het hoofd zie, maar het zou goed kunnen dat ze nu wel een keertje wolf is

Verder is BI ook alles aan het doen behalve wolven zoeken, wat extreem apart is... zelfs als hij wolf is doet hij vaak meer moeite dan nu

(Morgen weer verder)

Ik was niet gaan na tellen toen dacht dat het gewoon echt op 3 stond voor Jessica. Ik wou mijn stem zelfs nog op Jessica zetten om mezelf te redden maar dat leek mij niet nodig omdat ik dus dacht dat zei eruit ging.

Wat je eigenlijk ook wilt zeggen is dat we jou lijstje beter niet volgen aangezien je er altijd al naast zat.
 

DeletedUser1435

Guest
ma gasten vandaag geen enkele post.... ik denk nog steeds dat beast incartatne de voor nu nog onbewezen wolf is want ik kan er niet naast zitten.
overigens denk ik dat tigor goedje is. ze speelt net als het potje waarin we koppel waren enzo

de rest van de spelers ken ik eigenlijk niet
 
Reactiescore
1.015
Juh, ik kan me natuurlijk verdedigen op een lynchstem alvorens die er is! Zo is iedereen wolfs, buiten diegene met de eerste post?

Ga je nog eens een zinnige reden geven Anthraxxis of heb je daar geen zin in wegens niet kunnen?
 

DeletedUser1435

Guest
jij countert gewoon op mij. ik beschuldigde je hier al eerder van en het komt nu uit?
 
Bovenaan