[Speeltopic] WvW #257: Breaking Bad @Wakkerdam

DeletedUser77953

Guest
Ik had trouwens een ongelofelijke kut rol :( Lycantroop hoe bedenk je het (rofl)
 

DeletedUser77639

Guest
"True love can't be stopped, even when your boy turns into a bad guy"

Haha geweldig potje toch wel :D

MonoBear erg knap gepost vandaag, want ik had verwacht dat we hem makkelijk konden lynchen maar uiteindelijk waren we nog bijna dood... ik vind het heeel erg jammer dat ik vanavond afwezig was door voetbal (was niet te doen, veld was helemaal nat glad en kapot en teveel regen) want anders had het nog spannender geweest voor mij persoonlijk :p

consider me for BM next time grrrrr
 
Reactiescore
167
Lycantroop heeft vooral een meerwaarde ook als je zeker weet dat hij er in zit zegmaar (als dat bekend is vanuit de instellingen) dan kunnen wolven dat weer gaan misbruiken enzo
 
Reactiescore
167
Nee echt heel kut xD Ik wilde niet gezien worden, maar kon ook niet zeggen dat ik niet gezien wilde worden. Claimen zou ook dom zijn geweest :p

Sorry van het doodsdrankje :p pakte uiteindelijk goed uit voor me, maar ik dacht echt dat je wolf was haha :$
 

DeletedUser77953

Guest
Sorry van het doodsdrankje :p pakte uiteindelijk goed uit voor me, maar ik dacht echt dat je wolf was haha :$

Moet zeggen dat ik ook best wel wolfs speelde hoor :p Was niet me beste potje, maar tis al een tijdje geleden :p
 

DeletedUser8414

Guest
Bedankjes

Dankjewel aan iedereen om mee te doen en voor de complimenten. Niemand moeten laten doodvallen door inactiviteit waarvoor dank. En dank aan de wolfjes om sportief te lunchen de eerste dagen, wordt geapprecieerd zeker met zo weinig deelnemers. Speciaal bedankje aan Kenneth om me als medeleider te willen, opzet kwam van hem met daarbij ook een zeer leuke nieuwe rol. Ook bedankt om mijn obvious stomme vragen toch te beantwoorden, je was aanwezig al was het niet voor iedereen zo opvallend zichtbaar.

Samenvatting

Ik zal proberen alles kort samen te vatten zodat ook de goedjes (en buitenstaanders) weten wat er allemaal speelde en hoe alles gebeurde.

Startrollen

Tigor: Burger + cupido
Maroen1: Dorpsoudste
Watblaasjeinmijnoor?: Beschermengel
Monobear: Infectiewolf
Gamebreaker: Priester
Alavara-fenmenor: Burger
Yankee: Burger
Dreamaboutmynudity?: Lycantroop
Anthraxxis: Ziener
Beast Incarnate: Zienende wolf
Jessica: Burger
Jokersbrain: Levensheks
Greengang: Doodsheks

Dag en nacht 1

Eerste actie op dag 1 is cupido Tigor die zich koppelt aan Greengang, op dat moment een vrij random keuze die uiteindelijk de goede zal blijken. Credits naar @WatBlaasJeInMijnOor? en @alavara-fenmenor om als enige een wolfje door te hebben op dag 1. Maroen1 wordt nipt de lynch (2-2-2-2 stemming) waarbij de pas verkozen burgemeester (en zienende wolf) Beast Incarnate de beslissing brengt en de dorpsoudste sterft, diezelfde nacht wordt Jokersbrain (Levensheks) bekeken door de zienende wolf. Een zeer goede dag voor de wolven met vanaf dat moment controle over alle lunch stoppende rollen aangezien de dorpsoudste dood is, de beschermengel zijn krachten kwijt is en de levensheks gekend is. Jokersbrain wordt op dat moment het nummer één target voor de infectie die later zal komen. Yankee werd geluncht als inactieve burger. Anthraxxis (ziener) bekijkt niemand.

Dag en nacht 2


Credits naar @Anthraxxis omdat hij duidelijk Beast Incarnate doorhad als wolf zijnde en hij zal ook de rest van het potje slim genoeg blijken om Beast niet te bekijken wat zijn eigen dood zou betekend hebben. Speciale vermelding voor @jokersbrain die naast Anthraxxis als enige op een wolfje stemt deze dag. Greengang (doodsheks) zet deze nacht zijn drankje in op Dreamaboutmynudity die sterft. De beschermengel (die geen krachten meer had) en een burger worden die nacht gelyncht en geluncht. Met nog 8 deelnemers over betekent dit dat met nog één goede lynch en lunch en een geslaagde infectie de wolven winnen na nacht 3, het ziet er op dit moment dus ontzettend goed uit voor hen aangezien ze nog niet zwaar onder vuur werden genomen. De zienende wolf wou dreamaboutmynudity bekijken die eerder stierf en de ziener bekeek Tigor.

Dag en nacht 3


Dag 3 vindt de infectie plaats, we verwachten allemaal dat het Jokersbrain zou worden wat het de hele tijd leek te worden maar last minute switchen ze naar greengang, de doodsheks wordt weerwolf en er ontstaat een g/s koppel tussen greengang en Tigor. Voor het g/s koppel betekend dit dat er komende nacht een wolfje uit moet want als het potje doorgaat met 6 deelnemers waarbij 3 wolfjes weten ze dat er een g/s koppel is. Daarom sturen ze beide een actie in voor de huurmoordenaar (die er niet inzit), ze proberen op deze manier Monobear te vermoorden. In het topic is er een strijd tussen de ziener en de zienende wolf, ze strijden voor geloofwaardigheid om zo de andere te laten lynchen. De wolven besluiten last minute te switchen zodat Beast Incarnate overleeft en ze dus winnen (dat denken ze althans op dat moment). Greengang switcht als g/s niet naar de ziener met zijn stem maar naar de zienende wolf waarmee hij zichzelf intern verraad als g/s koppel, door de nipt te late stem van Jokersbrain sterft Anthraxxis toch als ziener. De ziener zou die nacht greengang (weerwolf) bekeken hebben was het niet dat hij stierf door de lynch. Jokersbrain als levensheks werd als een safe lunch gekozen.

Dag en nacht 4 - Einde


Aan het begin van dag 4 is het duidelijk dat er een g/s is en terwijl de wolven overleggen hoe ze die er gaan uitkrijgen heeft Gamebreaker als priester de juiste beslissing genomen door zijn actie in te zetten op Beast Incarnate die hierbij sterft. We gaan dus de allerlaatste dag in met 2 goedjes (Jessica en Gamebreaker), een g/s koppel (Tigor en Greengang) en Monobear als weerwolf, iedereen kan nog winnen op deze laatste dag. De lynch gaat tussen Greengang en Monobear waarbij Monobear door een last minute change van Gamebreaker sterft, de wolven zijn uitgeschakeld. Op dit moment wordt de winnaar bepaald door de lunch, Monobear stuurde Tigor in, Greengang stuurde Gamebreaker in. De lunch van Greengang is iets beter getimed (enkele luttele seconden) waardoor Gamebreaker sterft. Het g/s koppel overleeft samen met Jessica als enige, Jessica is in de minderheid dus ondanks ze nog leeft is ze één van de verliezers. Het koppel @Tigor en @GreenGang. overleven en zijn de winnaars, mooi gespeeld!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Anthraxxis heeft nooit iemand door. Anders zou hij ooit wel 's een redenering aan z'n stem geven. Voor de rest, mooie dagverslagen en goed geleid :). Joker infectie was inderdaad winst geweest op dag 3 en switchte omdat mensen iets teveel op joker zaten om het te controleren.

Kut Thijs.
 

DeletedUser1435

Guest
kerel ik had toch geen redenering nodig haha ik hoefde alleen maar te doen dat ik ziener was.

dan ga je vanzelf dood als ik ziener blijk te zijn.
 
Bovenaan