[Speeltopic] WvW #257: Breaking Bad @Wakkerdam

Reactiescore
167
Alavara hele avond stil, en stem plaatsen net na de DL...

Is ook haar 2e post pas... als de wolven sportief lunchen dan maken zij en antraxxis de meeste kans om er uit te gaan denk ik via de lunch

En ook weer lekker om Jessica eruit te gooien zoals altijd :mad:
 

DeletedUser74966

Guest
Sowieso. Sneeky die twee:eek:

En Alavara maar tegen mij zeggen dat ze net thuis was, tss
 

DeletedUser77639

Guest
monobear is volgens mij een wolf, erg afzijdig naar mijn mening
waarom ben ik afzijdig? ben jij dat dan ook of wat moet ik me hier bij voorstellen?
Vind dit wel makkelijk, volgens mij probeer ik hier voor mezelf en kijk op het potje te krijgen en zeg ik wat me opvalt, wat is daar nou net zo afzijdig aan als ik mag vragen?
 

DeletedUser8414

Guest
BM-Stemming

1 Tigor -> jessica
2 Maroen -> tigor
3 watblaasjeinmijnoor -> beast incarnate
4 monobear -> watblaasjeinmijnoor
5 game -> tigor
6 alavara-fenmenor ->
7 yankee60 ->
8 dreamaboutmynudity? -> watblaasjeinmijnoor
9 anthraxis ->
10 beast incarnate -> dreamaboutmynudity?
11 jessica -> greengang
12 jokersbrain -> beast incarnate
13 greengang -> beast incarnate

3x Beast Incarnate
2x watblaasjeinmijnoor
2x tigor
1x greengang
1x dreamaboutmynudity?
1x jessica

Beast Incarnate is jullie nieuwe BM en zal de strijd tegen de salamanca's leiden.

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8414

Guest
Lynch stemming - dag 1

1 Tigor -> Jokersbrain
2 Maroen -> jessica
3 watblaasjeinmijnoor? -> joker -> mono
5 gamebreaker -> watblaasjeinmijnoor?
7 yankee60 ->
8 dreamaboutmynudity? -> jessica
9 anthraxis ->
10 beast incarnate -> maroen1
11 jessica -> maroen1
12 Jokersbrain -> watblaasjeinmijnoor?
13 greengang -> Jokersbrain

2x maroen1
2x watblaasjeinmijnoor?
2x jessica
2x jokersbrain
1x mono

Te late stemmen: (Deze stemmen zijn niet meegeteld maar zullen gezien ze maar net te laat waren ook niet worden meegeteld voor inactiviteit)
4 mono -> alavara-fenmenor
6 alavara-fenmenor -> monobear

1x mono
1x alvara-fenmenor

De stem van BM geeft de doorslag waardoor Maroen1 lynch wordt op dag 1. Hij was ....

Dorpsoudste
 

DeletedUser64575

Guest
Dan denk ik dat we er nu wel vanuit kunnen gaat dat Jessica goedje is, gezien haar reactie.
 

DeletedUser8414

Guest
Lunch - dag 1
Yankee60 werd 's nachts opgezocht door de wolven, hij was ...

Burger
 

DeletedUser77953

Guest
Dan denk ik dat we er nu wel vanuit kunnen gaat dat Jessica goedje is, gezien haar reactie.

Ben ik het niet mee eens. Ze kon ook weten dat ze niet gelyncht zou worden (wat ik zelf ook dacht) en stuurde het daarom. Ik had precies hetzelfde gedaan als slechtje :D het maakt er voor mij eerder slechtje dan goedje.
 

DeletedUser64575

Guest
Ben ik het niet mee eens. Ze kon ook weten dat ze niet gelyncht zou worden (wat ik zelf ook dacht) en stuurde het daarom. Ik had precies hetzelfde gedaan als slechtje :D het maakt er voor mij eerder slechtje dan goedje.

Jessica kennende wist ze dat niet, maar het zou inderdaad kunnen.
 

DeletedUser74597

Guest
Ben ik het niet mee eens. Ze kon ook weten dat ze niet gelyncht zou worden (wat ik zelf ook dacht) en stuurde het daarom. Ik had precies hetzelfde gedaan als slechtje :D het maakt er voor mij eerder slechtje dan goedje.
Even voor de duidelijkheid ik dacht werkelijk dat ik dood ging ..... en sprak de waarheid .
 
Reactiescore
167
Oke,

Ik heb dan een theorie:

- WBJIMO is wolf, en switchte op het einde naar MonoBear omdat joker duidelijk de lynch leek te worden... die is dan goedje en zo kon WBJIMO zich indekken en misschien zelf tegen de spelers keren die Jokersbrain eruit stemde... dit ging dus echter fout want na hem ging niemand meer op joker maar juist op andere spelers
- alavara-fenmenor is ook wolf, samen met WBJIMO. Omdat ze nieuw is, wist ze niet op wie ze moest stemmen. Vervolgens heeft ze WBJIMO maar gevolgd (dit lijkt me best een normale zet als nieuwe speler, om je ervaren medewolf de volgen)

@Nudity, Jessica denkt over het algemeen zulke dingen niet uit volgens mij ;) Ik vertrouw jessica voor nu wel
 

DeletedUser64575

Guest
Oke,

Ik heb dan een theorie:

- WBJIMO is wolf, en switchte op het einde naar MonoBear omdat joker duidelijk de lynch leek te worden... die is dan goedje en zo kon WBJIMO zich indekken en misschien zelf tegen de spelers keren die Jokersbrain eruit stemde... dit ging dus echter fout want na hem ging niemand meer op joker maar juist op andere spelers
- alavara-fenmenor is ook wolf, samen met WBJIMO. Omdat ze nieuw is, wist ze niet op wie ze moest stemmen. Vervolgens heeft ze WBJIMO maar gevolgd (dit lijkt me best een normale zet als nieuwe speler, om je ervaren medewolf de volgen)

@Nudity, Jessica denkt over het algemeen zulke dingen niet uit volgens mij ;) Ik vertrouw jessica voor nu wel

Je weet dat er een wolvenchat is toch? Als dat de situatie was, dan had ik haar toch precies kunnen vertellen op wie ze moest stemmen? Ook stemde ik 21.58 pas op Mono. Beetje laat om de stemming nog te beïnvloeden lijkt me.

E: Joker moest Mono zijn
 
Bovenaan