[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

DeletedUser

Guest
Ja je mag me eruit stemmen, simpel. Jou keuze.

ik ga me best er niet voor doen om me te verdedigen, omdat ik 't zelf verneukt heb, maar je hebt dan wel de verkeerde x)
 

DeletedUser17472

Guest
Dat is dus iets waar ik niks mee kan. Ik zou graag weten hoe de anderen over deze uitspraak denken.
 
Reactiescore
559
nah ik had n lijstje gemaakt voor mezelf

fam is heks
yankee is vaag, wolf?
castiel priester
blaasje weet ik eigk niet :?
kip is denk ik goed :?
ikke burger dus goed :p
maroen inactief dus zou wolf kunnen zijn
BI bengel
mylove DO

blaasje wist ik niet meer , maar volgde ik jullie in dat die goed zou zijn.
dus ik ga op mn eigen gevoel af.
het lukt me toch niet om jullie te overtuigen, maar wil wel stemmen en potje volgen om te zien of ik goed zit :p
 

DeletedUser17472

Guest
Westkip is ook weer stil geworden :( Kunnen we dus ook niet veel mee. Idem met Maroen
 

DeletedUser

Guest
Fam, ik snap dat je er niks mee kan.

Boeit me heel eerlijk gezegd ook niet, t is volledig fair als jullie me eruit stemmen tbh, alleen ben je dan echt een zielige burger kwijt.

Maar ik ga me niet verdedigen, heeft geen zin, heb wel andere dingen aan het hoofd die veel belangrijker zijn als WvW op dit moment.
 
Reactiescore
976
Maar nu, zonder quotes erbij te nemen, verdenk ik Laila het meest. Nadat de deadline en de lunch/BM bekend was, had ze wel heel snel haar mening klaar om nieuwe wolven aan te wijzen. En eigenlijk zonder goede onderbouwing. Hoopte ze op bijval? Was het een gok? Ik weet het nog niet, maar daar kom ik nog wel achter.

Ik volg wat @famdecibel , het is me ook al opgevallen dat ze snel de andere aanwees

Dit ging over Laila en was één van de enige spelers waar Sir Thrones zich over uitsprak. De andere spelers waren ikzelf en MyLove (DO). Hij kwam eerder in het potje vrij onzeker over (zie quote hieronder), dus denk niet dat hij een medewolf gaat aanvallen.

Yankee dus
Ja, ik word nog als beginnend gezien. Ik speel heel onregelmatig en ben ook niet de beste speler :oops:
 
Reactiescore
976
Westkip is ook weer stil geworden :( Kunnen we dus ook niet veel mee. Idem met Maroen

He famy, dit doet me pijn. Ik ben er een hele dag geweest en heb mijn bijdrage voor zover mogelijk (materiaal ..) gegeven. Verder heb ik opgeroepen om eventuele opborrelende vragen aan mijn adres te stellen, maar deze zijn niet gekomen.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik wil je absoluut geen pijn doen. Ik baal al heel de dag dat ik gisteren mijn stem op Game had staan.. maar anders had ik hem op BI gezet omdat ik daar na de lynch pas achterkwam dat hij een goedje was. Of er zitten er een stel ons goed voor gek te houden, of de wolf durft niet veel te zeggen. Laila en Yankee laten het hoofd hangen nu :(
 

DeletedUser64575

Guest
Maroen. Lift heel het potje al rustig mee en valt zo bijna niet op. Daarnaast probeerde hij wel heel makkelijk de lynch naar mij te sturen na Time zn lunch, wat me nog steeds niet lekker zit.
 

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dat jullie toch écht de verkeerde hebben, maar zelf weten

ben er nu vandoor, aju
 
Reactiescore
182
Maroen. Lift heel het potje al rustig mee en valt zo bijna niet op. Daarnaast probeerde hij wel heel makkelijk de lynch naar mij te sturen na Time zn lunch, wat me nog steeds niet lekker zit.

Onzinnig.
 
Reactiescore
182
Maroen, speel niet als je geen zin hebt. Als je wolf bent, ben je nu dus het spel goed aan het bederven.

Dan is het maar goed dat ik geen wolf ben, i suppose.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik weet het niet, ik krijg geen hoogte van je.
ik zie enkel dat BI voor MyLove opkomt en andersom. Nu zegt er net iemand dat Minoor een koppel is... Yankee wil dood, voor Laila hoeft het niet meer. En ik weet het dus even niet meer.

Ik zit nog steeds met dat rot gevoel ove BI en MyLOve.....
 
Bovenaan