[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

DeletedUser

Guest
Heb idd dus voor gekozen om me uit te schrijven, niet om de goedjes te naaien, maar om de volgende reden;

Ik wil niet als spelbedervende speler gezien worden, omdat dit niet iets is wat ik doe. Door mijn inactiviteit en afwetendheid, heb ik het helaas al voor een groot deel verpest. Vandaar uitgeschreven.

S6 Nog allemaal
 
Reactiescore
559
castiel priester
blaasje weet ik eigk niet :?
kip is denk ik goed :?
ikke burger dus goed :p
BI bengel
mylove DO

ok of 1 van die claims klopt niet, of de wolf is toch blaasje of westkip.
ik weet dat wrs alle stemmen weer bij mij terecht zal komen, maar dat is jullie keus.

ik moet straks weer werken dus ik hoop dat ik vanavond nog tijd heb om te zoeken
tis iig een hele slimme wolf, dus eigk ook wel een eer dat jullie mij daarvoor verdenken , bedenk ik ineens :D
 

DeletedUser64575

Guest
Ok, we gaan denk even een claimronde moeten doen. Wie claimt wat allemaal? We weten al een aantal dingen maar toch hoor ik van de rest ook graag de claims.

Ik claim Burger, kan er niet veel meer van maken.
 

DeletedUser77103

Guest
DO hier, bi's bengelclaim geloof ik, Castiel is bewezen. Dus dan zit de wolf ergens tussen laila/wbjimo/westkip
 

Deleted User - 2075062

Guest
Godverdomme ... Nu snap ik waarom het zo ingewikkeld is. We spelen tegen 2 spelers nog.

Ik ga zo uitpluizen wie we moeten pakken :)
 
Reactiescore
1.015
Als we nog met 2 woffen zitten, is Laila er zeker 1. Mocht het niet zo zijn, is Westkip - WJIMO de enige mogelijk combi.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Nee nee geen 2 wolven. 1 wolf, maar die kan wel aan iemand verbonden zijn. Ik acht dat vrij aannemelijk.

Daarnaast heb ik de stemmingen nogmaals bekeken. En ik denk dat de wolf die we zoeken Blaasje is. Ik heb hem al deze tijd goed geacht omdat hij op Sir Thrones bleef, maar nu ik terugkijk is dat vrij logisch. Sander was bezig anderen te lynchen en op die manier was Sander dus al bezig met een ''reddingsactie''. Ze konden het zich als wolven niet veroorloven dat ze allebei zouden proberen om Thrones te redden, die taak kreeg Sander dus. Terwijl Blaasje wel gewoon zijn stem erop liet en het was dus hun plan dat ze het spel zouden uitspelen met de Welp en hun 2 wanneer Thrones wél lynch zou worden. Omdat Blaasje zijn stem liet staan zou hij meteen door velen gezien worden als bewezen goedje.

Dit lijkt me het meest aannemelijke van alle theorieën. Dat Blaasje dus ons laatste wolfje is. Wat ik daarnaast denk is dat 1 van de anderen hier dus eventueel verbonden is aan Blaasje en dat het daarom zo moeilijk geweest is om hem te vangen omdat ze toch met 2 zijn en de lynch dus makkelijker een kant op kunnen sturen.
 
Reactiescore
976
Nee nee geen 2 wolven. 1 wolf, maar die kan wel aan iemand verbonden zijn. Ik acht dat vrij aannemelijk.

Daarnaast heb ik de stemmingen nogmaals bekeken. En ik denk dat de wolf die we zoeken Blaasje is. Ik heb hem al deze tijd goed geacht omdat hij op Sir Thrones bleef, maar nu ik terugkijk is dat vrij logisch. Sander was bezig anderen te lynchen en op die manier was Sander dus al bezig met een ''reddingsactie''. Ze konden het zich als wolven niet veroorloven dat ze allebei zouden proberen om Thrones te redden, die taak kreeg Sander dus. Terwijl Blaasje wel gewoon zijn stem erop liet en het was dus hun plan dat ze het spel zouden uitspelen met de Welp en hun 2 wanneer Thrones wél lynch zou worden. Omdat Blaasje zijn stem liet staan zou hij meteen door velen gezien worden als bewezen goedje.

Dit lijkt me het meest aannemelijke van alle theorieën. Dat Blaasje dus ons laatste wolfje is. Wat ik daarnaast denk is dat 1 van de anderen hier dus eventueel verbonden is aan Blaasje en dat het daarom zo moeilijk geweest is om hem te vangen omdat ze toch met 2 zijn en de lynch dus makkelijker een kant op kunnen sturen.

Mheh dit lijkt mij toch niet aannemelijk. Kijk eens naar dag 2, Blaasje was de eerste die zijn stem op Sir Thrones plaatste en uiteindelijk is Sir thrones lynch geworden. Op het moment van stemmen was het dit (als ik mij niet vergis met tellen):

1x Blaasje (maroen)
1x Maroen (castiel)
2x Mylove (sander, Sir thrones)
1x Yankee (Yankee)
1x Westkip (BI)
0x Sir thrones

Hij plaatst dus Sir Thrones helemaal in de vuurlinie, terwijl hij makkelijk kon meegaan op een goedje. Zo duidelijk een medewolf in de vuurlinie plaatsten wordt quasi nooit gedaan indien er geen zelfopoffering is. Ook op dag twee zichzelf openbaren als het slechtje van een G/S is ongewoon en dom.
 

DeletedUser64575

Guest
Nee nee geen 2 wolven. 1 wolf, maar die kan wel aan iemand verbonden zijn. Ik acht dat vrij aannemelijk.

Daarnaast heb ik de stemmingen nogmaals bekeken. En ik denk dat de wolf die we zoeken Blaasje is. Ik heb hem al deze tijd goed geacht omdat hij op Sir Thrones bleef, maar nu ik terugkijk is dat vrij logisch. Sander was bezig anderen te lynchen en op die manier was Sander dus al bezig met een ''reddingsactie''. Ze konden het zich als wolven niet veroorloven dat ze allebei zouden proberen om Thrones te redden, die taak kreeg Sander dus. Terwijl Blaasje wel gewoon zijn stem erop liet en het was dus hun plan dat ze het spel zouden uitspelen met de Welp en hun 2 wanneer Thrones wél lynch zou worden. Omdat Blaasje zijn stem liet staan zou hij meteen door velen gezien worden als bewezen goedje.

Dit lijkt me het meest aannemelijke van alle theorieën. Dat Blaasje dus ons laatste wolfje is. Wat ik daarnaast denk is dat 1 van de anderen hier dus eventueel verbonden is aan Blaasje en dat het daarom zo moeilijk geweest is om hem te vangen omdat ze toch met 2 zijn en de lynch dus makkelijker een kant op kunnen sturen.

Waarom legde ik dag 2 dan opnieuw de aandacht op Thrones waardoor hij de lynch werd? Ik had prima op iemand anders kunnen gaan.
 
Reactiescore
976
Waarschijnlijk is Laila gewoon wolf en zit hij nu gewoon wat te prutsen omdat hij alleen is overgebleven :D
 

Deleted User - 2075062

Guest
@Castiel. Dus je bedoelt dat het een g/s koppel is waar we nog tegen spelen?

Die kans acht ik aanwezig ja. Maar ik zit zelf ook in twijfel want de aangebrachte argumenten zijn wel weer aannemelijk :p

Ik ga even eruit, over half uurtje opnieuw kijken!
 

DeletedUser64575

Guest
1x Blaasje (maroen)
1x Maroen (castiel)
2x Mylove (sander, Sir thrones)
1x Yankee (Yankee)
1x Westkip (BI)
0x Sir thrones

Als ik hiernaar kijk was het logischer om op Mylove te stemmen, gezien de DO claim.
 
Reactiescore
559
Waarschijnlijk is Laila gewoon wolf en zit hij nu gewoon wat te prutsen omdat hij alleen is overgebleven :D
dank je :D
net wat ik al zei, vind het een eer dat jullie me al zo goed achten dat ik iedereen om de tuin kan leiden.

maar je zit toch echt verkeerd
en het is zij niet hij ;)
 
Reactiescore
559
ik ga voor westkip
vind het raar dat je eerst posts door gaat zitten zoeken en dan met iets aan komt wat me vrij zou pleiten omdat sir al in het begin op mij aan zou sturen.

maar nu wil je de aandacht weer wel op mij vestigen, wrs omdat de rest al heel het potje op mij zit en dat je die wrs vrij makkelijk mee krijgt :)

als ik kijk naar je lynch stemmen 1x BI, 1x blanco en 1x op hope zijn dat ook alleen maar goedjes

E: srry voor de dubbelpost :oops:
 
Reactiescore
976
ik ga voor westkip
vind het raar dat je eerst posts door gaat zitten zoeken en dan met iets aan komt wat me vrij zou pleiten omdat sir al in het begin op mij aan zou sturen.

maar nu wil je de aandacht weer wel op mij vestigen, wrs omdat de rest al heel het potje op mij zit en dat je die wrs vrij makkelijk mee krijgt :)

als ik kijk naar je lynch stemmen 1x BI, 1x blanco en 1x op hope zijn dat ook alleen maar goedjes

E: srry voor de dubbelpost :oops:

De wolf bevindt zich onder de drie burgerclaims. Er moet dus een keuze gemaakt worden tussen ik, jij of Blaasje. Gisteren stemde ik op Sir Thrones omdat ik iets vond wat in jouw voordeel sprak, maar vandaag ligt er iets op tafel wat in het voordeel van Blaasje spreekt (zie hierboven). Als ik de afweging maak, weegt het laatste veel zwaarder door.

Laila
 

Deleted User - 2075062

Guest
En ik denk dus nog steeds dat Blaasje en Kip onder 1 hoedje spelen en ze de lynch naar Laila proberen te sturen. Ik ga het volgende voorstellen:

Indien er inderdaad een G/S koppel aanwezig is en we lynchen verkeerd, verliezen we. Want dan blijven we met 4 over en zijn zij met zijn 2en. Omdat ik Laila niet als Cupido zie en Westkip én Blaasje allebei potentiele targets zouden zijn voor een Cupido om zich aan te verbinden (Sterke spelers die al langere tijd mee spelen) denk ik dat we dus eerst Blaasje of Kip moeten lynchen en moeten kijken hoe dat uitpakt. Indien het dan uitkomt dat we een Burger lynchen en er door geen enkele partij gewonnen is, weten we dus dat er geen G/S koppel in zit en kunnen we Laila daarna lynchen. Dit geeft meer zekerheid in mijn optiek.
 
Bovenaan