[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

Deleted User - 2075062

Guest
Dorpsoudste
  • Overleeft één aanval van de wolven
  • Bij zijn dood verliest de beschermengel zijn kracht
Is de DO doodgegaan? Neen ;) In de standaardversie is het zelfs dat de BE alleen haar krachten verliest, wanneer de DO door de LYNCH sterft. BE behield dus haar krachten.

Yea heb het net gelezen mate ... Heb dat gewoon verkeerd ingeschat. Ik begon sterk maar was het spoor vrij snel bijster na de 3 dode slechtjes op dag 2. Het overzicht viel daardoor geheel weg en doordat de wolven zich goed tussen iedereen in hielden was het moeilijk ze eruit te spotten. Goed gespeeld slechtjes.
 

DeletedUser17472

Guest
Nah, die was een leuk potje. Jammer dat ik er gisteren uit lag. Thnx Victorious voor het leiden en de uitleg aan het begin.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Was de laatste twee dagen best een geinig potje om mee te lezen. Jammer dat ik er zelf niet inzat.. als kip ipv ik er nou uit was gegaan op dag 3 :p Hoe hij het sowieso al die tijd overleefd heeft weet ik ook niet :p

Verder, Sander, je infectieplan was wel lachen om te horen, jammer dat het flopte.

Goed geleid ook bram :)
 

DeletedUser77103

Guest
Ik was ook best wel geirriteerd toen ik zag wie de wolven waren hahah. Ik begon zo goed als goedje :( zag het helemaal zitten om ervoor te zorgen dat de lunch niet door ging enzo
 

DeletedUser

Guest
Mylove, told ya.

Kip, goed gespeeld, speelde wel apart maar toch

gg wp
 

DeletedUser72524

Guest
Ik heb trouwens geen zin meer om hier (op dit forum) te WvW'en. Ik word namelijk toch altijd als eerste gezienerd en ook sneller gewaterd dan anderen. Ik vernam dat PlanB mij ook op dag 1 wilde zien.
 
Reactiescore
976
Ik had eigenlijk het potje deels verpest want door mijn niet-stem viel heel het plan in het water om Mylove te infecteren en meteen te lynchen. Uiteindelijk toch nog uitgespeeld, al heb ik er wel een slecht gevoel bij dat ik op de twee cruciale dagen inactief was. De laatste dagen werd er gewoon afgestreept en moesten we het met twee wolven wat sturen wat altijd makkelijker is dan dat wanneer je zonder voorkennis moet afstrepen. Dikke shout-out naar Sander voor het risico dat hij nam om Sir Thrones te redden, wat uiteindelijk zijn dood werd door mijn schuld.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik heb trouwens geen zin meer om hier (op dit forum) te WvW'en. Ik word namelijk toch altijd als eerste gezienerd en ook sneller gewaterd dan anderen. Ik vernam dat PlanB mij ook op dag 1 wilde zien.

Niet zo piepen hoor San, ik verwacht je volgend potje ook weer gewoon ^^
 

DeletedUser77103

Guest
Ik heb trouwens geen zin meer om hier (op dit forum) te WvW'en. Ik word namelijk toch altijd als eerste gezienerd en ook sneller gewaterd dan anderen. Ik vernam dat PlanB mij ook op dag 1 wilde zien.
Je bent niet de enige goede en onvoorspelbare speler hier hoor :p ik durf te wedden dat bv een castiel ook snel gezienerd zou worden en zo nog wel meer.
 

DeletedUser72524

Guest
Je bent niet de enige goede en onvoorspelbare speler hier hoor :p ik durf te wedden dat bv een castiel ook snel gezienerd zou worden en zo nog wel meer.

Het is gewoon constant zo, voor mij heeft t geen zin om wolf te zijn omdat ik toch direct wordt gezienerd.
 

DeletedUser66129

Guest
Daarom moet je ook minder goede zienerrollen erin doen. Ben ook van mening dat ziener of orakel vrij sterk is omdat die kan kiezen wie hij wilt zien en echt rol krijgt te weten.

Ik ben zelf erg fan van Vos omdat die net andere twist geeft. Maar muizenval kan op zich ook omdat je daar niet specifiek elke keer iemand kan zien. Daar is het meer op de gok.
 
Bovenaan