[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

DeletedUser77103

Guest
Daarom moet je ook minder goede zienerrollen erin doen. Ben ook van mening dat ziener of orakel vrij sterk is omdat die kan kiezen wie hij wilt zien en echt rol krijgt te weten.

Ik ben zelf erg fan van Vos omdat die net andere twist geeft. Maar muizenval kan op zich ook omdat je daar niet specifiek elke keer iemand kan zien. Daar is het meer op de gok.
Ik vind zienerrollen sowieso niks. Gewone ziener is OP, orakel is niet echt OP maar wel gewoon irritant, vos bah, muizenval: niemand durft als eerste te stemmen dus heb je automatisch een potje waarin pas om 21u gestemd wordt door de meesten
 

DeletedUser74005

Guest
Gewoon lycantroop erin gooien, ben je ook van het probleem af. Zienersrollen kunnen best tof zijn.
 

DeletedUser74966

Guest
Wauw. Gg slechtjes...

Het was voor mij gisteren duidelijk dat Westkip wolf was. Heb ik Fam ook verteld op Discord :p

Daarnaast dachten we beiden aan BI of een mogelijk g/s koppel dat nog leefde. Ik heb nooit gedacht aan MyLove als infectie lol. Die stond gewoon als goedje bij mij XD

@Westkip wel jammer dat je 2 dagen inactief was. Anders hadden we je denk ik al wel gehad. Graag niet altijd zo als wolf spelen ;)
 
Reactiescore
976
Wauw. Gg slechtjes...

Het was voor mij gisteren duidelijk dat Westkip wolf was. Heb ik Fam ook verteld op Discord :p

Daarnaast dachten we beiden aan BI of een mogelijk g/s koppel dat nog leefde. Ik heb nooit gedacht aan MyLove als infectie lol. Die stond gewoon als goedje bij mij XD

@Westkip wel jammer dat je 2 dagen inactief was. Anders hadden we je denk ik al wel gehad. Graag niet altijd zo als wolf spelen ;)

Niet overdrijven. Ik ben al tig maal wolf geweest waarop ik wel alle dagen overactief was, dus nu doe je me een beetje oneer aan door te zeggen dat ik niet meer zo mag spelen als wolf terwijl mijn activiteit en invloed op het spel doorheen heel het potje bekeken uiteindelijk gewoon meer dan degelijk was.

Overigens heb ik me kunnen redden doordat ik het laatste halfuur actief was, maar ik had me eerder kunnen redden indien ik de hele dag actief was dus dat maakt niet veel verschil. Eén keer heb ik geen stem geplaatst, maar indien ik wel een stem zou geplaatst hebben zouden we het met de wolven ook easy uitgespeeld kunnen hebben want dan hadden we ons infectietarget gelynched, dus dan hadden jullie mij niet eerder gehad aangezien ik nu geen enkele wolf had gelynched. Gewoon op een paar cruciale momenten de juiste subtiele moves doen nl. burger claimen en Blaasje verdedigen in combinatie met de kleine chaos gecreëerd door Sander (discussie tussen mij en hem + infectietwist) heeft ons de overwinning bezorgd en daar had ik echt wel mijn aandeel in.
 

DeletedUser72524

Guest
Castiel, complimenten dacht dat je g/s was. Westkieken ook complimenten en myluv mag mij dankbaar zijn. Ook al was het plan om haar op te offeren zodat westkieken, sir thrones en ik konden genieten;)
 

DeletedUser74966

Guest
Niet overdrijven. Ik ben al tig maal wolf geweest waarop ik wel alle dagen overactief was, dus nu doe je me een beetje oneer aan door te zeggen dat ik niet meer zo mag spelen als wolf terwijl mijn activiteit en invloed op het spel doorheen heel het potje bekeken uiteindelijk gewoon meer dan degelijk was.

Overigens heb ik me kunnen redden doordat ik het laatste halfuur actief was, maar ik had me eerder kunnen redden indien ik de hele dag actief was dus dat maakt niet veel verschil. Eén keer heb ik geen stem geplaatst, maar indien ik wel een stem zou geplaatst hebben zouden we het met de wolven ook easy uitgespeeld kunnen hebben want dan hadden we ons infectietarget gelynched, dus dan hadden jullie mij niet eerder gehad aangezien ik nu geen enkele wolf had gelynched. Gewoon op een paar cruciale momenten de juiste subtiele moves doen nl. burger claimen en Blaasje verdedigen in combinatie met de kleine chaos gecreëerd door Sander (discussie tussen mij en hem + infectietwist) heeft ons de overwinning bezorgd en daar had ik echt wel mijn aandeel in.
Mwa, ik heb nu 2x met je gespeeld dus ik miste gewoon je reacties om je te kunnen peilen. Heb ik met alle mensen die wat minder reageren. Daarbij gaf ik je het voordeel vanwege het afwezig zijn. Anders was dat ook niet gebeurd en had je er mogelijk dag 3 uit gelegen ;)
 
Reactiescore
976
Mwa, ik heb nu 2x met je gespeeld dus ik miste gewoon je reacties om je te kunnen peilen. Heb ik met alle mensen die wat minder reageren. Daarbij gaf ik je het voordeel vanwege het afwezig zijn. Anders was dat ook niet gebeurd en had je er mogelijk dag 3 uit gelegen ;)

Mijn inziens haalde de meeste hun stem van mij af doordat ik goed overkwam. Het feit dat ik daarna eigenlijk niet meer in gevaar kwam bewijst dat. Het voordeel van afwezigheid heb ik dus niet misbruikt. Voor jou speelde dat misschien wel, maar ik herhaal het nog eens, indien ik wel aanwezig was zou ik volgens het plan een wolf gelynched hebben en no way dat ik er dan op dag 3 uit lag. ;)
 

DeletedUser64575

Guest
Mwa, ik heb nu 2x met je gespeeld dus ik miste gewoon je reacties om je te kunnen peilen. Heb ik met alle mensen die wat minder reageren. Daarbij gaf ik je het voordeel vanwege het afwezig zijn. Anders was dat ook niet gebeurd en had je er mogelijk dag 3 uit gelegen ;)

Jij lijkt ook steeds arroganter te worden bij WvW als ik zo naar je posts kijk de laatste 2 potjes.
 

DeletedUser74005

Guest
Gamebreaker is gewoon een supergoeie wolvenvanger, Jordy is gewoon jaloers op zijn wolfdar!
 
Reactiescore
1.015
Wauw. Gg slechtjes...

Het was voor mij gisteren duidelijk dat Westkip wolf was. Heb ik Fam ook verteld op Discord :p

Daarnaast dachten we beiden aan BI of een mogelijk g/s koppel dat nog leefde. Ik heb nooit gedacht aan MyLove als infectie lol. Die stond gewoon als goedje bij mij XD

@Westkip wel jammer dat je 2 dagen inactief was. Anders hadden we je denk ik al wel gehad. Graag niet altijd zo als wolf spelen ;)

Dat jullie dat dachten...
 
Bovenaan