[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

Deleted User - 2075062

Guest
Maroen1

Waarom alleen een stem plaatsen? Slaat nergens op ... Je zegt helemaal geen moet en dan dit. Als je een goedje bent en geen slechtje heb je belabberd gespeeld. Ik weet wel dat je geen internet gehad hebt maar mobiel had je wel meer gekund dan wat je nu doet.
 

DeletedUser17472

Guest
Shit, joris stoorde me... Ik hoop dat ik op tijd was, ben bang van niet
 

DeletedUser

Guest
@famdecibel Ik zeg niet dat ik dood wil, ik zeg dat ik het begrijp als jullie me dood willen, en het jullie keuze is.

edit: Je bent net op tijd, hover maar over: Een mometn geleden: staat precies 22:00
 

DeletedUser70435

Guest
LYNCH

Maroen1 is de lynch, hij was burger

qw9nuxixcghlk.jpg

Edit: zie nu pas de stem van Fam, wel geldig maar verandert niks meer.
 

DeletedUser

Guest
wtf... Ookal...

Laila

Denk oprecht dat dit een wolf is, zit er al te lang in imo en heeft al veel te veel reddingen/kansen gehad.
 
Reactiescore
976
Beetje sneu, over de spelers waartussen het nu ging viel quasi geen hoogte van te krijgen. Toch acht ik de kans groter dat Yankee wolf is dan Laila om de reden die ik op de vorige pagina vermeld heb.

Daarom alvast voor morgen (morgen ben ik er tijdens de avond niet, overdag wel) Yankee
 

DeletedUser

Guest
goede poging yankee

Goede poging'?

Ik kan mezelf niet bewijzen als simpele burger, alhoewel ik wel wil weten of jij de wolf bent, en er is maar 1 manier om achter te komen.

Oprecht denk ik dat je veel te makkelijk speelt, en veel te makkelijk meeloopt, je hebt ook nog 0 x op een slechtje gestemd (ik ook niet tevegens).

Dat jij denk dat ik wolf bent, samen met @Westkip is buitengewoon zielig, alhoewel ik het wel snap. Maar ik heb al 300x aangegeven dat er belangrijkere dingen zijn op dit moment, als je het zo graag wilt weten, zou ik het even voor je op sommen.

- Mijn moeder moest met spoed geopereerd worden aan haar Knie, omdat de implantaat verkeerd zat en dit kon zorgen dat haar zenuwen afgekneld zijn, dusja ik ben hier aan het helpen.
- Transgendertraject word 3 maanden uitgesteld omdat de wachtlijst nog langer is dan verwacht

- Heb nog steeds stage en werk (terwijl nr 1)


Maargoed, jullie zoeken 't maar uit, als je me wilt stemmen, go ahead.
 
Reactiescore
976
Onze stemmen zijn niet persoonlijk op je gericht maar spelgerelateerd, neem ze dus vooral niet persoonlijk.
 
Reactiescore
559
ik heb me geprobeerd om te verdedigen, bak daar helaas weinig van .

en idd burger is moeilijk te bewijzen
maar meelopen heb ik maar amper gedaan, waarom denk je dat ik steeds de verkeerde eruit pak.
ik probeer mee te denken en mijn eigen keus te maken , maar schijn een verkeerde radar te hebben :D

en ik geloof best dat je van alles mee maakt en dat je het druk hebt blijkbaar.
neemt niet weg dat ik nog steeds denk dat je wolf bent om de doodsimpele reden dat ik de rest al zo'n beetje van mn lijstje heb kunnen schrappen.
 

DeletedUser

Guest
Dat mag je denken, kun je mij morgen ook van je lijstje schrappen. Ik ben namelijk gewoon burger

@Westkip t is niet dat jullie op me hameren, hoop alleen dat jullie inzien waarom ik inactief ben, want dit potje heb ik dat al 300x gehoord.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ok, we gaan denk even een claimronde moeten doen. Wie claimt wat allemaal? We weten al een aantal dingen maar toch hoor ik van de rest ook graag de claims.
 

DeletedUser

Guest
Burger, nogmaals.

Een onbegonnen claim, kan het niet bewijzen, maar is wel zo
 

DeletedUser70435

Guest
UITSCHRIJVING

Yankee60 heeft besloten zich uit te schrijven, zij was burger .

Ik heb helaas geen vervangers :(
 
Bovenaan