[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

DeletedUser17472

Guest
Ik vind het ook ver gezocht. Theoretisch kan het idd. Ze hoeven dan niet eens geïnfecteerd te zijn. Maar nogmaals, lijkt mij ver gezocht, dan zou het een vooropgezet plan geweest zijn van de wolven om zo te spelen. Zij kunnen overleggen, wij niet.

Ik ga straks de anderen nog even opnieuw lezen. Het is idd moeilijk ditmaal.
 

DeletedUser

Guest
Ja is wel ver gezocht, maar zou wel een hele slimme tactiek zijn van ze tbh.
 

DeletedUser77103

Guest
Mheh dat zegt niets, geen lunch kan door inactiviteit zijn. Dit kan naar Single Malt wijzen, want hij gaf aan vervanging nodig te hebben. Bovendien zijn de BE en DO niet bewezen, want als geïnfecteerde BE of DO kan je gewoon je oude rol claimen.


Sander doet wel vaker onvoorspelbare dingen. Hij kon even goed voor de eerste lynch al geïnfecteerd hebben. Echter zoeken we inderdaad wel beter eerst die normale wolf die er nog zou moeten inzitten. Gewoon opletten met goedjes als bewezen te bestempelen.
Reactie op dikgedrukte stukje tekst in de quote:
Hoe kun je nu naar Single Malt wijzen als deze een bewezen (dode) burger is?
 
Reactiescore
1.015
Een nachtje overslaan? Zelfs de inactieven komen 'piepen'. No way dat er een nachtje lunchen word overgeslaan, als er al 3 slechtjes zijn gevallen. Als je nog een marge hebt qua slechtjes kan je dat doen, maar in deze situatie gaat dat nooit overgeslaan worden.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik ga terug naar de stem gisteravond voordat we naar hope gingen. Het gedrag van Westkip is vreemd. Hij heeft gisteren het voordeel gekregen doordat hij er niet was. Vanmorgen was hij er wel en het eerste dat hij doet is de lynch richting BI sturen, terwijl daar al genoeg over gezegd is. Ik weet niet hoe de dag verder verloopt, volg deels via gsm.
 

DeletedUser77103

Guest
Een nachtje overslaan? Zelfs de inactieven komen 'piepen'. No way dat er een nachtje lunchen word overgeslaan, als er al 3 slechtjes zijn gevallen. Als je nog een marge hebt qua slechtjes kan je dat doen, maar in deze situatie gaat dat nooit overgeslaan worden.
Ik denk dit ook niet, gezien er al 3 slechtjes uit zijn, er zouden er dan nog 1 maximaal 2 over moeten zijn, zijn het er meer dan is het een zeer slechte verdeling van de spelleiding (5/6 slecht op 19 man + mogelijkheid op infectie. Dat is ruim een derde en zet de goedjes dan enorm in het nadeel met maar zo weinig mogelijke speciaaltjes aan de goedjeskant)
 
Reactiescore
976
Ik ga terug naar de stem gisteravond voordat we naar hope gingen. Het gedrag van Westkip is vreemd. Hij heeft gisteren het voordeel gekregen doordat hij er niet was. Vanmorgen was hij er wel en het eerste dat hij doet is de lynch richting BI sturen, terwijl daar al genoeg over gezegd is. Ik weet niet hoe de dag verder verloopt, volg deels via gsm.

Ik had over zijn claim gelezen, nadien brachten jullie mij daarvan op de hoogte en heb ik duidelijk kenbaar gemaakt dat het dom is om een slechts mogelijks geïnfecteerd goedje te lynchen. Je zegt dat er genoeg over gezegd geweest was, maar dat was tot mijn posts over BI eigenlijk zeker niet waar. Ook Castiel was namelijk niet mee, dus zijn gedrag zou ook verdacht zijn moest hij geen bewezen goedje zijn?

Ik wil er ook nog aan toevoegen dat Single Malt een mogelijke wolf kan zijn, maar dat deze waarschijnlijk vanavond zal doodvallen aangezien de spelleiding gisteren ook vrij streng was ivm met inactieve spelers. Dus schrap Single Malt maar van het lijstje zolang hij niet verschijnt of vervangen wordt.

Blijft over voor mij:
  • Laila: via zijn posts absoluut geen oordeel over te vellen, buiten dat hij onervaren is. Stemde wel altijd op goedjes.

  • Yankee: ook over deze persoon valt geen oordeel te vellen. Stemde ook altijd op goedjes.

  • Maroen: ook inactief

  • Blaasje: actief op zoek en spelbijdragend
Voor mij zal het dus tussen Laila of Yankee gaan. Hopelijk zal er mij straks iets opvallen wanneer ik beide hun posts herlees. Kop of munt?
 
Reactiescore
976
Reactie op dikgedrukte stukje tekst in de quote:
Hoe kun je nu naar Single Malt wijzen als deze een bewezen (dode) burger is?

Tering, nog maar eens het bewijs dat ik bepaalde dingen mis. Single Malt is dus al rip rip. Dat stukje over Single Malt in mijn voorgaande post mag je dan ook al negeren. :D
 
Reactiescore
1.015
Castiel hoefde niet per se mee te zijn. Hij was namelijk de eerste die me meteen als goedje zette en andere mensen ook zei dat ik geen verdachte was.

Bengel of niet, in Castiel. zijn ogen was ik dus altijd al een goedje of hij nou mee was met het bengelen of niet.
Je hebt wel gelijk als je zegt dat er niet veel/genoeg aandacht aan mij gespendeerd was tot op dat punt.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik ga hem vandaag op Yankee zetten voorlopig. Is voor mij de persoon die het meest wolf overkomt.
 

DeletedUser17472

Guest
Yankee doet maar half mee, dat wel. Ik kan er daarom ook geen hoogte van krijgen.. maar dat kan ik van alle mensen die wolf kunnen zijn niet. Ze zwijgen en dragen weinig toe, met een uitzondering daargelaten. Kijken wat de avond nog brengt.

Ik ga straks nog maar eens de posts van Westkip, Laila en Yankee lezen.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik ga hem vandaag op Yankee zetten voorlopig. Is voor mij de persoon die het meest wolf overkomt.

Ik zat ook aan Yankee te denken, maar dan zie ik deze post:
Ik ga heel even random stemmen, was dit potje vergeten en heb op dit moment helaas even wat beters te doen :l Niet forum gerelateerd, ik lees morgen alles bij

Yankee60

Hoe kun je het potje vergeten als je in de wolvenchat zit? Dan krijg je natuurlijk continu spam uit de wolvenchat als je Skype aanzet of op je mobiel hebt. De welp is er al uit, dus dat is ook geen optie meer. Ik heb dus m'n twijfels.
 

DeletedUser

Guest
Toen ik wolf was, speelde ik hetzelfde als toen ik goedje was, tbh, go ahead, lynch me, alleen ben geen wolf. Maarja, heb gewoon niet veel tijd, dat wist ik niet toen ik me inschreef.
 

DeletedUser17472

Guest
Dt is wel een veelgebruikt excuus van wolven, ik hoop dat je dat beseft.
 

DeletedUser77103

Guest
Laila zou vanavond terugkomen maar heb haar nog niet gezien. Veel input heeft ze ook niet gegeven, behalve quasi-beledigd reageren omdat mensen haar verdenken naar aanleiding van dingen die ze zelf doet of zegt..
 

DeletedUser77103

Guest
Word je nu gewaarschuwd in de wolvenchat ofzo dat er een stem op je staat? Ik tagde je niet en toch like je vrijwel direct mijn post
 

DeletedUser

Guest
Fam, dat snap ik. Kan me eerlijk gezegd wel indenken dat jullie mij als wolf zien door mijn inactiviteit, helaas is er wat veel tussen gekomen en is dit overmacht geweest, daarom is het misschien beter om mij te lynchen, alhoewel jullie dan een verkeerde hebben, en we goede keuzes moeten maken. Keuze ligt iig bij jullie

Ik ga ook op Laila, inderdaad hele avond niet gezien, behalve dan dat ze bijna insta de post van MyLove liked, als het Laila niet is, ga ik echt voor Mylove, wat jullie er ook van vinden.
 
Reactiescore
559
Word je nu gewaarschuwd in de wolvenchat ofzo dat er een stem op je staat? Ik tagde je niet en toch like je vrijwel direct mijn post
ik zat net alles bij te lezen ;-)
en is goed zo , stem me er maar uit :)
 
Reactiescore
559
aangezien de meeste speciaaltjes al geclaimt zijn.
blijft er niet veel meer over.

ik twijfel tussen yankee en maroen.
ze hadden allebei uitvluchten en excuses waarom ze er niet/ inactief waren.
ik denk dat ik toch voor yankee ga, kan best als je niet op skype komt dat je er geen erg in hebt en daardoor de start mist.
maar ik denk dat ze de laatste wolf is
 

DeletedUser17472

Guest
Lekker zijn jullie (Yankee en Laila), dat is dus de weg van de minste weerstand :(
 
Bovenaan