[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

DeletedUser17472

Guest
Ik heb mijn krachten gebruikt, dus als ik nog leef.... ik hoop alleen dat ik de juiste beslissing heb genomen.
 

DeletedUser70435

Guest
DE HEKS IN ACTIE

Gamebreaker is nu dood, en daarmee is er een burger dood.
 

DeletedUser17472

Guest
Shit. Sorry Game. Mijn oprechte excuus :'(

Dan bevindt de wolf zich dus onder de minder activelingen. Yankee, Maroen, SM.

Wordt het toch tijd dat die wat meer in actie komen.
 

DeletedUser74966

Guest
FK hell. Kon ik eindelijk weer meedoen...

Anyway, gl goedjes :)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Dit is even goed balen ... Game ook gewoon een burger ... Zuur deze, maar zitten nog met 10 dus moet te doen zijn. Geen lunch is wel interessant.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik had beiden ingezet. Geen lunch kan dus twee dingen zijn... de BE heeft mij beschermd, lunch is niet doorgegaan, of mijn levensdrankje heeft zijn werk gedaan. Ik gok het eerste.

Maar goed, degene die het meest verdacht werden zijn er uit... wat nu?
 

DeletedUser70435

Guest
INACTIVITEIT

Helaas, ik kon geen vervanging vinden en ben ik genoodzaakt om Single Malt dood te laten vallen. Hij was burger.

@maroen1 graag stemmen morgen.
 
Reactiescore
559
ok dan ga ik toch richting maroen denken, vooral omdat die steeds met excuses komt waarom die niet actief kan zijn
 

DeletedUser17472

Guest
Goedjes: BI, Castiel, Fam, Mylove

Houden we over: Laila, Maroen, Minoor, Westkip en Yankee.

Wie o wie... Ze zijn alle 5, muv Minoor, niet echt actief :(
 

DeletedUser

Guest
Ik ben gewoon actief hoor.

Verdenkingen op fam komen tevens wel te vervallen.
 
Reactiescore
559
ik denk dat ik me al genoeg verdedigd heb, geloof niet dat we daar weer opnieuw over hoeven te beginnen.
ben maar n simpele burger en ik wil nu wel eens gwn mee helpen zoeken ipv mn eigen steeds weer te moeten verdedigen.

dus ik ga morgen nog eens keer de boel terug lezen
 

Deleted User - 2075062

Guest
Minoor is voor mij ook goedje vanwege zijn stemgedrag. Kip, ben benieuwd naar je bevindingen. Maroen is wel een interessante ... Laila blijft een potentiele wolf en Yankee heb ik pas vandaag mee gemaakt, ga ik morgen wel even naar kijken.
 
Reactiescore
559
Minoor is voor mij ook goedje vanwege zijn stemgedrag. Kip, ben benieuwd naar je bevindingen. Maroen is wel een interessante ... Laila blijft een potentiele wolf en Yankee heb ik pas vandaag mee gemaakt, ga ik morgen wel even naar kijken.
o_O

moeilijk potje dit :(
ik ga werken, kijk vanavond wel weer
 

DeletedUser77103

Guest
o_O

moeilijk potje dit :(
ik ga werken, kijk vanavond wel weer
Zeker een moeilijk potje als de helft inactief is en de andere helft zowat bewezen. Je vindt het niet leuk als je je steeds moet verdedigen, maar je geeft wel steeds meer redenen om op je te stemmen.
 
Reactiescore
976
Bon, potje volledig doorgelezen. Indien er nog vragen voor mij zijn ontvang ik die graag en zal ik die ook beantwoorden.

Verder zie ik bij meerdere spelers op verschillende momenten meeloopgedrag vertonen wat het spel niet al te makkelijk maakt, maar wat er wel voor gezorgd heeft dat ik nu nog in leven ben. Waarvoor dank.

Twee spelers waar ik absoluut geen duidelijk zicht over krijg zijn Yankee en Laila, enigste wat daarover te zeggen valt is dat ze steeds op goedjes stemmen, maar dat is het dan ook.

Momenteel blijf ik bij mijn standpunt over BI, zoals op dag 1 aangegeven. Daar komt bij dat hij na verschillende dode slechtjes aangaf dat hij steeds juist zat met zijn gevoel, terwijl hij die desbetreffende spelers nooit aanviel.

ARTificial

Nooit over ART gesproken, wel deze post:
Gevoel zat dus juist bij Art. Mooi zo :).

Sander:

Verder, mooi gedaan Castiel. Zat ik toch juist met m'n gevoel over Sander.

Ging ik vandaag theorie rond maken adhv Thrones en gemeenschappelijke targets, maar dat is dus niet meer nodig. Kut Castiel, mijn moment om te shinen afnemen

Op één post na niet over Sander gesproken, maar daarin vernoemd hij Sander gewoon en plaatst hij hem zelfs uit de wind. Wolfjes vernoemen elkaar graag zonder elkaar rechtstreeks aan te vallen, wat hier in deze post gebeurt is.
uit m'n hoofd vind ik Game en laila raar spelen. Nu is het wel zo dat, met deze lunch, het onmogelijk is dat er geen ervaren speler inzit. Als je procentueel kijkt naar het aanval ervaren/sterke spelers en het % aan slechtjes in een potje dan zit er zeker iemand bij. Als ik dat iemand nu zie doen, is het Sander. Echter is er niks in het topic aan Sander dat hem zou verraden. Ik ben lekker aan het meekijken dus

Overigens ook een opvallend woordgebruik.
Echter is er niks in het topic aan Sander dat hem zou verraden.

Het werkwoord 'zichzelf verraden' wordt hier gebruikt en naar mijn woordgebruikgevoel wordt dat alleen gebruikt indien hij een slechtje is en BI daar kennis van had. Iemand die geen kennis over de rol van Sander had zou meer neutralere woorden gebruiken als: 'Echter wijst er momenteel niets in het topic naar Sander'. Het gebruik van het werkwoord 'zichzelf verraden' wijst naar voorkennis.

Verder nog iets opvallends. Aan het begin van het potje hadden zowel Sander als Beast Incarnate de drang om iets over elkaars te zeggen zonder aanleiding in het topic, waardoor ze op juist hetzelfde moment een spampost over elkaar maken. Gezelligheid uit de wolvenchat naar het topic gebracht?

Beide posts om 21:14
Beast Incarnate.

s6 allemaal en dat de beste Sander moge winnen!
 

Deleted User - 2075062

Guest
o_O

moeilijk potje dit :(
ik ga werken, kijk vanavond wel weer

Hoezo? Omdat je verdacht overkomt? Speel gewoon je spel en laat zien dat je wolven zoekt op een actieve manier en dan ben ik best bereid verder te kijken. Maar nu geef je me de indruk dat je eventueel wolf kan zijn. Gezien je reactie denk ik het toch minder maar toch.

Waarom was BI ook alweer bewezen trouwens?
 
Bovenaan