[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #269

Reactiescore
976
Overigens is eigenlijk niemand bewezen want iedereen kan geïnfecteerd zijn, buiten Fam en Castiel die hun drankjes hebben ingezet nadat Sander kon infecteren.
 

DeletedUser

Guest
Overigens is eigenlijk niemand bewezen want iedereen kan geïnfecteerd zijn, buiten Fam en Castiel die hun drankjes hebben ingezet nadat Sander kon infecteren.

Dit dus, maarja. Zou tbh wel een hele slimme zet geweest zijn van Sander.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Overigens is eigenlijk niemand bewezen want iedereen kan geïnfecteerd zijn, buiten Fam en Castiel die hun drankjes hebben ingezet nadat Sander kon infecteren.

Ik zag Fam zeggen dat hij bewezen is ... wil graag weten waarom eigenlijk.

Ik denk daarnaast dat ik San heb gepakt vóór hij kon infecteren. Het zag er niet naar uit dat iemand op hem zat dus denk dat hij wilde wachten met die infectie tot een later stadium van het potje.
 

DeletedUser

Guest
Ik zag Fam zeggen dat hij bewezen is ... wil graag weten waarom eigenlijk.

Ik denk daarnaast dat ik San heb gepakt vóór hij kon infecteren. Het zag er niet naar uit dat iemand op hem zat dus denk dat hij wilde wachten met die infectie tot een later stadium van het potje.

Maar dit weet je nooit zeker, dat is het punt.

Want wat als hij nu wel geïnfecteerd heeft? Dan moeten we vannacht toch echt goed kiezen.
 
Reactiescore
1.015
Ik zag Fam zeggen dat hij bewezen is ... wil graag weten waarom eigenlijk.

Ik denk daarnaast dat ik San heb gepakt vóór hij kon infecteren. Het zag er niet naar uit dat iemand op hem zat dus denk dat hij wilde wachten met die infectie tot een later stadium van het potje.

Waarom denk je dat Fam nog leeft mogelijks en dat ik zeker was dat MyLove DO was?
 
Reactiescore
976
Mheh dat zegt niets, geen lunch kan door inactiviteit zijn. Dit kan naar Single Malt wijzen, want hij gaf aan vervanging nodig te hebben. Bovendien zijn de BE en DO niet bewezen, want als geïnfecteerde BE of DO kan je gewoon je oude rol claimen.
Ik denk daarnaast dat ik San heb gepakt vóór hij kon infecteren. Het zag er niet naar uit dat iemand op hem zat dus denk dat hij wilde wachten met die infectie tot een later stadium van het potje.

Sander doet wel vaker onvoorspelbare dingen. Hij kon even goed voor de eerste lynch al geïnfecteerd hebben. Echter zoeken we inderdaad wel beter eerst die normale wolf die er nog zou moeten inzitten. Gewoon opletten met goedjes als bewezen te bestempelen.
 
Reactiescore
559
Zeker een moeilijk potje als de helft inactief is en de andere helft zowat bewezen. Je vindt het niet leuk als je je steeds moet verdedigen, maar je geeft wel steeds meer redenen om op je te stemmen.
nja blijkbaar :/

geen idee wat ik er nog meer over moet zeggen.
als ik het negeer is het ook verdacht en blijkbaar wat ik ter mn verdediging zeg is ook verdacht.

ik vind het nog steeds een gepuzzel hoe het met die speciaaltjes zit en die acties maar krijg het idee dat er mss toch nog een infectie is geweest.
word mij teveel gezegd dat het niet zo is waardoor ik het tegendeel ga denken.
maar stem me er maar uit zien we het vanzelf
 

DeletedUser17472

Guest
@famdecibel Je kan niet doodgaan vanavond. Dit bewijst MyLove ook meteen 100% voor de ongelovigen.

Ik zag Fam zeggen dat hij bewezen is ... wil graag weten waarom eigenlijk.
Daarom dus

Mheh dat zegt niets, geen lunch kan door inactiviteit zijn. Dit kan naar Single Malt wijzen, want hij gaf aan vervanging nodig te hebben. Bovendien zijn de BE en DO niet bewezen, want als geïnfecteerde BE of DO kan je gewoon je oude rol claimen.

Ik zou je gelijk geven als hij het gezegd zou hebben nadat de lunch bekend was, maar hij heeft het gezegd voordat de lunch bekend was.


@famdecibel Je kan niet doodgaan vanavond. Dit bewijst MyLove ook meteen 100% voor de ongelovigen.


Hij kon niet weten wie er gelunched zou worden (of hij zou wolf moeten zijn). Hij kon ook niet weten of ik mijn levensdrankje ingezet zou hebben. Door het, voor het bekendmaken te zeggen, als het niet waar zou zijn, zou hij een groot risico nemen als hij wolf zou zijn (en dus zou weten dat ik niet gelunched zou worden). Als hij wolf zou zijn, en ik zou geen lunch zijn en hij zou het zeggen omdat hij zeker is dat ik niet gelunched ben, en ik zou mijn levensdrankje niet inzetten, dan zou hij door de mand vallen en niet alleen hij, maar ook MyLove. Ik leef nog..... Voor mij is BI een bewezen goedje.
 

DeletedUser64575

Guest
nja blijkbaar :/

geen idee wat ik er nog meer over moet zeggen.
als ik het negeer is het ook verdacht en blijkbaar wat ik ter mn verdediging zeg is ook verdacht.

ik vind het nog steeds een gepuzzel hoe het met die speciaaltjes zit en die acties maar krijg het idee dat er mss toch nog een infectie is geweest.
word mij teveel gezegd dat het niet zo is waardoor ik het tegendeel ga denken.
maar stem me er maar uit zien we het vanzelf
Zullen we het volgende potje anders samen spelen? Een soort coach 2.0
 
Reactiescore
976
Ik zou je gelijk geven als hij het gezegd zou hebben nadat de lunch bekend was, maar hij heeft het gezegd voordat de lunch bekend was.

Hij kon niet weten wie er gelunched zou worden. Hij kon ook niet weten of ik mijn levensdrankje ingezet zou hebben. Door het, voor het bekendmaken te zeggen, als het niet waar zou zijn, zou hij een groot risico nemen als hij wolf zou zijn (en dus zou weten dat ik niet gelunched zou worden). Als hij wolf zou zijn, en ik zou geen lunch zijn en hij zou het zeggen omdat hij zeker is dat ik niet gelunched ben, en ik zou mijn levensdrankje niet inzetten, dan zou hij door de mand vallen en niet alleen hij, maar ook MyLove. Ik leef nog..... Voor mij is BI een bewezen goedje.

Ik snap je redenering niet. Als ik het goed heb is BI voor jou bewezen doordat hij je beschermd heeft en je nog leeft. Waarom zouden wolven jou proberen lunchen terwijl BI aangeeft jou te beschermen?
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hij kon niet weten wie er gelunched zou worden (of hij zou wolf moeten zijn). Hij kon ook niet weten of ik mijn levensdrankje ingezet zou hebben. Door het, voor het bekendmaken te zeggen, als het niet waar zou zijn, zou hij een groot risico nemen als hij wolf zou zijn (en dus zou weten dat ik niet gelunched zou worden). Als hij wolf zou zijn, en ik zou geen lunch zijn en hij zou het zeggen omdat hij zeker is dat ik niet gelunched ben, en ik zou mijn levensdrankje niet inzetten, dan zou hij door de mand vallen en niet alleen hij, maar ook MyLove. Ik leef nog..... Voor mij is BI een bewezen goedje.

Interessante theorie. Echter kan je als Wolf gewoon kiezen een nachtje over te slaan en helemaal niet te lunchen. Dan is hij zeker dat er geen lunch zal zijn en zal zijn claim dus geloofd worden.
 

DeletedUser17472

Guest
Interessante theorie. Echter kan je als Wolf gewoon kiezen een nachtje over te slaan en helemaal niet te lunchen. Dan is hij zeker dat er geen lunch zal zijn en zal zijn claim dus geloofd worden.
Dat is een goede waar ik nog niet aan had gedacht, maar dan zouden MyLove en BI beiden nog wolf zijn.
 
Reactiescore
976
Dat is een goede waar ik nog niet aan had gedacht, maar dan zouden MyLove en BI beiden nog wolf zijn.

Ze zijn enkel wolf indien infectie is doorgegaan wat nog niet zeker is. Daarom eerst best de normale wolf zoeken en dan eventueel onze blik verruimen door hen terug van de bewezen goedjes-lijst af te halen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Voorlopig zijn BI en Mylove dus gewoon bewezen tot we de wolf eruit hebben. Lets go hunt :)
 

DeletedUser

Guest
Neen Castiel, zijn ze niet. Het is makkelijk om op deze manier een wolf bewezen te maken als Mylove DO claimt, en dan geen lunch invoert ;)
 

Deleted User - 2075062

Guest
Spelleiding gaat er geen 2 DO's in stoppen en niemand heeft het tegen gesproken. Dus voorlopig geloof ik die claim wel nog.
 
Bovenaan