W37 Awards & Achievements

DeletedUser73132

Guest
Jullie hemelen jullie prestaties juist te veel op. Auri haalt ze misschien een tikkeltje naar beneden, maar jullie doen alsof jullie zo veel hebben gepresteerd. Inactieve accounts edelen, want een massa op mij durfde jullie niet? Enkel wanneer ik volledig omringt was, skills Mental. Skills. ;)

Dat is echt pure onzin wat je zegt. Als je een wereld wint is het terecht dat je daarvoor complimenten krijgt. Er wordt helemaal niemand op gehemeld, dat slaat nergens op...

Beetje onnodige reactie ook, want wij hoefden helemaal geen massa op jou te doen, gezien je ligging destijds niet heel gunstig was om een massa op te doen. Prioriteiten stellen ja. Skills ;)

ik noem etho toch ook op als presentatie dus ik ben niet enkel negatief ik zeg ook iets positief wel blijven lezen.

Je benoemt het pas nadat ik die post maakte en je erop wees dat Fichtme wel degelijk wat gepresteerd heeft. Wel blijven opletten. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dat is echt pure onzin wat je zegt. Als je een wereld wint is het terecht dat je daarvoor complimenten krijgt. Er wordt helemaal niemand op gehemeld, dat slaat nergens op...

Beetje onnodige reactie ook, want wij hoefden helemaal geen massa op jou te doen, gezien je ligging destijds niet heel gunstig was om een massa op te doen. Prioriteiten stellen ja. Skills ;)

Prioriteiten stellen? Zelfs met 4(!) spelers aan mijn front deden jullie geen massa. Op Videx deden jullie enkel gefaalde massa's, het enige account waar jullie winsten op boekten was Heracles en jij doet nu hier alsof dat een wereldprestatie is.

Complimenten voor een spelerloos Etno te edelen, een spelerloze blacky, spelerloze Khaleesi(al was dat wel mede door jullie) en een spelerloze Heracles. In de endgame fase, hebben jullie niets laten zien. Niks, nada, noppes. In de start zo te zien wel, gefeliciteerd daarvoor en ook met de overwinning. Maar alles zo hard hypen dat jullie allemaal toppers zijn omdat jullie deze wereld winnen door de directe confrontatie uit de weg te gaan met wellicht de beste stam van de 2 (Divine en AI), dat noem ik zwak. Als jij vindt dat jullie complimenten verdienen voor jullie 'harde werk' in de endgame, word het toch tijd dat je eens een echte wereld gaat uitspelen. ;)

Klopt trouwens, jullie hoefden geen massa op mij te doen, maar ik heb posts gezien van jullie forum waar ik zag 'wij ownen Rokade wel even', 'wij zorgen ervoor dat die grote bek verdwijnt'. Nou, veel van gezien inderdaad.
 

DeletedUser61042

Guest
Zelfs in de tijd dat ik op Rokade speelde bij Laurens als co is het niet aangevallen terwijl het toen een easy target had kunnen zijn:D
 
Reactiescore
1.075
natuurlijk is logisch denken geheel onnodig.
Waarom zou je het front account met het minste front aanvallen, terwijl er grotere, eenvoudigere fronten te pakken zijn? dat jullie spelers zouden nemen met een miniem front zegt eerder wat over jullie tactisch vermogen :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
natuurlijk is logisch denken geheel onnodig.
Waarom zou je het front account met het minste front aanvallen, terwijl er grotere, eenvoudigere fronten te pakken zijn? dat jullie spelers zouden nemen met een miniem front zegt eerder wat over jullie tactisch vermogen :D

Jij idioot, god, soms kan jij ook echt niet nadenken.

Lees eerst even de post waar ik zeg dat jullie toen al met 4/5 spelers front hadden tegen me. Fichtme, casi, jordy's account, YKMN, dat nubaccount dat daar clears zonder geloof stuurde :)D)

Maar goed, de laatste tijd bewijs jij ook weer op t AF dat je nergens vanaf weet.
 

DeletedUser73132

Guest
Prioriteiten stellen? Zelfs met 4(!) spelers aan mijn front deden jullie geen massa. Op Videx deden jullie enkel gefaalde massa's, het enige account waar jullie winsten op boekten was Heracles en jij doet nu hier alsof dat een wereldprestatie is.

Complimenten voor een spelerloos Etno te edelen, een spelerloze blacky, spelerloze Khaleesi(al was dat wel mede door jullie) en een spelerloze Heracles. In de endgame fase, hebben jullie niets laten zien. Niks, nada, noppes. In de start zo te zien wel, gefeliciteerd daarvoor en ook met de overwinning. Maar alles zo hard hypen dat jullie allemaal toppers zijn omdat jullie deze wereld winnen door de directe confrontatie uit de weg te gaan met wellicht de beste stam van de 2 (Divine en AI), dat noem ik zwak. Als jij vindt dat jullie complimenten verdienen voor jullie 'harde werk' in de endgame, word het toch tijd dat je eens een echte wereld gaat uitspelen. ;)

Klopt trouwens, jullie hoefden geen massa op mij te doen, maar ik heb posts gezien van jullie forum waar ik zag 'wij ownen Rokade wel even', 'wij zorgen ervoor dat die grote bek verdwijnt'. Nou, veel van gezien inderdaad.

Nogmaals, het had geen prioriteit om een massa op jouw te doen. Kan je van alles over zeggen, maar het was op dat moment niet nodig. Daarnaast heb ik nergens gezegd dat het een wereldprestatie is, dus beetje vreemde reactie.

Oh natuurlijk, zo kan je alles wel goedpraten en excuses voor verzinnen. Wij hebben heel constant gespeeld en de overwinningen op diverse accounts afgedwongen. Kan je wel overal 'spelerloos' voor zetten of wat dan ook, maar dit is niet vanzelf gegaan. Verder ga ik hier niet een hele discussie voeren over al onze acties / gemaakte keuzes, want dat heeft toch geen zin met jou. Je kan wel zeggen dat ik overdrijf, maar de enige die hier overdrijft ben jij. Mental heeft de wereld terecht gewonnen en genoeg bewezen als stam.

Veel werk was er ook in de endgame helemaal niet te doen omdat onze voorsprong + overmacht toen al zo groot was dat de druk enigszins afnam. Lijkt me ook wel een beetje logisch hé. Als Story (of welke stam dan ook) een waardige tegenstander was tot het eind had je waarschijnlijk ook veel meer (leuke) oorlogen gekregen op diverse fronten.
 

DeletedUser73132

Guest
Jij idioot, god, soms kan jij ook echt niet nadenken.

Lees eerst even de post waar ik zeg dat jullie toen al met 4/5 spelers front hadden tegen me. Fichtme, casi, jordy's account, YKMN, dat nubaccount dat daar clears zonder geloof stuurde :)D)

Maar goed, de laatste tijd bewijs jij ook weer op t AF dat je nergens vanaf weet.

Ten eerste kan je ook normaal communiceren, want Steff zegt helemaal geen onzin. Er waren andere fronten waar Mental zich veel op focuste en daardoor was het op dat moment niet direct nodig om een Rokade aan te vallen, wat overigens later nog wel op de planning stond. Echter was de wereld al zo goed als gespeeld, dus vonden velen het ook niet nodig om nog een hele stammassa op Rokade uit te voeren.
 
Reactiescore
1.075
Jij idioot, god, soms kan jij ook echt niet nadenken.

Lees eerst even de post waar ik zeg dat jullie toen al met 4/5 spelers front hadden tegen me. Fichtme, casi, jordy's account, YKMN, dat nubaccount dat daar clears zonder geloof stuurde :)D)

Maar goed, de laatste tijd bewijs jij ook weer op t AF dat je nergens vanaf weet.

ja er was al redelijk wat front (wij hadden nap trouwens?;)) maar is het zo onlogisch om eerst khaleesi verder af te werken voordat we richting jou trokken?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Nogmaals, het had geen prioriteit om een massa op jouw te doen. Kan je van alles over zeggen, maar het was op dat moment niet nodig. Daarnaast heb ik nergens gezegd dat het een wereldprestatie is, dus beetje vreemde reactie.

Oh natuurlijk, zo kan je alles wel goedpraten en excuses voor verzinnen. Wij hebben heel constant gespeeld en de overwinningen op diverse accounts afgedwongen. Kan je wel overal 'spelerloos' voor zetten of wat dan ook, maar dit is niet vanzelf gegaan. Verder ga ik hier niet een hele discussie voeren over al onze acties / gemaakte keuzes, want dat heeft toch geen zin met jou. Je kan wel zeggen dat ik overdrijf, maar de enige die hier overdrijft ben jij. Mental heeft de wereld terecht gewonnen en genoeg bewezen als stam.

Veel werk was er ook in de endgame helemaal niet te doen omdat onze voorsprong + overmacht toen al zo groot was dat de druk enigszins afnam. Lijkt me ook wel een beetje logisch hé. Als Story (of welke stam dan ook) een waardige tegenstander was tot het eind had je waarschijnlijk ook veel meer (leuke) oorlogen gekregen op diverse fronten.

Eerste puntje, dat zeg ik onderaan in me post. Ik zeg ook niet dat je zegt dat het een wereldprestatie is, maar je/jullie beschouwen het wel zo. Dat is net zo droevig eraan.

Excuses voor verzinnen? Jij weet net zoals ik dat bij etno Pim opeens weg was en de rest gestopt was, hebben we openlijk toegegeven. Het enige account dat echt is gestopt door jullie druk is Khaleesi, en Tasa. Ik had de vv van heracles al voor de aanvallen, maar ik ging niet dag in dag uit deffen op een wereld waar ik überhaupt al niet meer speelde. Blacky zelfde verhaal, Daniël was opeens weg tijdens de aanvallen dus moest via een vv gedeft worden. Toen was ik niet zo actief als in AI dus ik vvde niet, vond ik ook niet nodig met al die actieverds in de stam -die tevens geen ruk uitvoerde-

Ik overdrijf niet hoor? Ik ben vrij realistisch wat dit betreft, Mental heeft verdiend gewonnen, dat zal ik nergens ontkennen. Dat er mee wordt omgegaan alsof het een olympische medaille bedraagt vind ik dan iets wat imo heel erg tegenvalt. Maar, dat is natuurlijk mijn mening.

Ten eerste kan je ook normaal communiceren, want Steff zegt helemaal geen onzin. Er waren andere fronten waar Mental zich veel op focuste en daardoor was het op dat moment niet direct nodig om een Rokade aan te vallen, wat overigens later nog wel op de planning stond. Echter was de wereld al zo goed als gespeeld, dus vonden velen het ook niet nodig om nog een hele stammassa op Rokade uit te voeren.

Dan moeten ze op het forum ook niet zeggen dat ze mij gaan ownen als ze het niet nodig achten. Ik bedoel, dat toont mij enkel aan dat jullie bang waren voor echte tegenstand.
ja er was al redelijk wat front (wij hadden nap trouwens?;)) maar is het zo onlogisch om eerst khaleesi verder af te werken voordat we richting jou trokken?

Eerst zeg je weinig front, nu zeg je redelijk front, wat is het nou? :rolleyes: Het was zeker niet onlogisch, maar Khaleesi had toen nog wat, 100k?
 
Reactiescore
1.075
Eerst zeg je weinig front, nu zeg je redelijk front, wat is het nou? :rolleyes: Het was zeker niet onlogisch, maar Khaleesi had toen nog wat, 100k?

op het einde had je redelijk wat front, maar tegen het moment dat khaleesi weg was, was jij al grijs;)
 

DeletedUser

Guest
Waarom heb ik toch bij sommige spelers het idee, dat ze de reëel behaalde prestaties van andere spelers naar beneden willen halen, opdat hun eigen (wan)prestatie iets minder opvallend is/zal blijken te zijn.

Deze spelers -die zelf niets gepresteerd hebben- gunnen de andere spelers, de hun toekomende lauweren niet.

Kortom Auri... je bent een xxx (woord van drie letters, zijnde het mannelijk geslachtsdeel)... en je bent helaas de enige niet... schijnbaar is waardig verliezen d.w.z. met een opgeheven hoofd het strijdtoneel verlaten niet meer besteed aan veel spelers, die dit overkomt.

Waarom die 'sommige' spelers toch weer, wat een 'wanprestaties', deze spelers 'die zelf niets gepresteerd hebben'. En dan Auri apart noemen, wat een verschrikkelijke post vol met minachting vind ik dan. Wees dan een vent en noem alle personen op die je noemt ipv het te veralgemenen en vervolgens enkel Auri noemen. Bah wat een walgpost dit.
 

DeletedUser73132

Guest
Eerste puntje, dat zeg ik onderaan in me post. Ik zeg ook niet dat je zegt dat het een wereldprestatie is, maar je/jullie beschouwen het wel zo. Dat is net zo droevig eraan.

Jullie beschouwen het zo? Weet niet waar je dat vandaan haalt, maar dat heb ik nochtans nooit beweerd. En wat anderen hebben gezegd weet ik niet, maar daar ging het in dit geval ook helemaal niet om.

Excuses voor verzinnen? Jij weet net zoals ik dat bij etno Pim opeens weg was en de rest gestopt was, hebben we openlijk toegegeven. Het enige account dat echt is gestopt door jullie druk is Khaleesi, en Tasa. Ik had de vv van heracles al voor de aanvallen, maar ik ging niet dag in dag uit deffen op een wereld waar ik überhaupt al niet meer speelde. Blacky zelfde verhaal, Daniël was opeens weg tijdens de aanvallen dus moest via een vv gedeft worden. Toen was ik niet zo actief als in AI dus ik vvde niet, vond ik ook niet nodig met al die actieverds in de stam -die tevens geen ruk uitvoerde-

Kijk, op zulke verhalen ga ik niet eens reageren, dat is jouw woord vs de mijne. En ik lees bij jou toch alleen maar 'ik' heb dit gedaan, 'ik' heb zo gedaan.

Ik overdrijf niet hoor? Ik ben vrij realistisch wat dit betreft, Mental heeft verdiend gewonnen, dat zal ik nergens ontkennen. Dat er mee wordt omgegaan alsof het een olympische medaille bedraagt vind ik dan iets wat imo heel erg tegenvalt. Maar, dat is natuurlijk mijn mening.

Hier wederom maak jij van een mug een olifant. Ik ben ook vrij realistisch en Mental heeft inderdaad verdiend gewonnen en de overwinning terecht afgedwongen, mede dankzij een goede structuur binnen de stam. Dat van alsof het een 'Olympische medaille bedraagt' zijn allemaal jouw woorden, dus kan ik niet eens serieus nemen.

Dan moeten ze op het forum ook niet zeggen dat ze mij gaan ownen als ze het niet nodig achten. Ik bedoel, dat toont mij enkel aan dat jullie bang waren voor echte tegenstand.

Geen idee wie dat gezegd heeft, maar als je onze activiteit bekijkt van de afgelopen 3/4 maanden dan lijkt het me onmogelijk om een gezamenlijke stammassa uit te voeren. :p
 

DeletedUser73351

Guest
Prioriteiten stellen? Zelfs met 4(!) spelers aan mijn front deden jullie geen massa. Op Videx deden jullie enkel gefaalde massa's, het enige account waar jullie winsten op boekten was Heracles en jij doet nu hier alsof dat een wereldprestatie is.

Complimenten voor een spelerloos Etno te edelen, een spelerloze blacky, spelerloze Khaleesi(al was dat wel mede door jullie) en een spelerloze Heracles. In de endgame fase, hebben jullie niets laten zien. Niks, nada, noppes. In de start zo te zien wel, gefeliciteerd daarvoor en ook met de overwinning. Maar alles zo hard hypen dat jullie allemaal toppers zijn omdat jullie deze wereld winnen door de directe confrontatie uit de weg te gaan met wellicht de beste stam van de 2 (Divine en AI), dat noem ik zwak. Als jij vindt dat jullie complimenten verdienen voor jullie 'harde werk' in de endgame, word het toch tijd dat je eens een echte wereld gaat uitspelen. ;)

Klopt trouwens, jullie hoefden geen massa op mij te doen, maar ik heb posts gezien van jullie forum waar ik zag 'wij ownen Rokade wel even', 'wij zorgen ervoor dat die grote bek verdwijnt'. Nou, veel van gezien inderdaad.


4 spelers :confused:

jij had haast geen front man, Jij lag prima safe.

Dat jullie het account ethno inactief vonden is niet mijn probleem, wij molde per week minimaal 400 edels (als verdediger). Had je de oorlog maar niet moeten verklaren :bijl:

Jij idioot, god, soms kan jij ook echt niet nadenken.

Lees eerst even de post waar ik zeg dat jullie toen al met 4/5 spelers front hadden tegen me. Fichtme, casi, jordy's account, YKMN, dat nubaccount dat daar clears zonder geloof stuurde :)D)

Maar goed, de laatste tijd bewijs jij ook weer op t AF dat je nergens vanaf weet.

Je praat wel erg veel onzin, waarom zou ik je aanvallen met 5 dorpen front?
Jordy kwam pas later maar toen was je al barb. Casi had je nap mee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
wel grappig dat we niet zouden mogen pronken met de wereldwinst van w37, hebben we 2 jaar voor niets gespeeld, gezweet, gedeffed en aangevallen dan? dat w37 in de latere fase niet hoogstaand was, is duidelijk, maar in het begin van w37 gewoon 1 van de betere werelden die er was, maar dat heeft laurens natuurlijk niet meegemaakt..
 

DeletedUser73272

Guest
Prioriteiten stellen? Zelfs met 4(!) spelers aan mijn front deden jullie geen massa. Op Videx deden jullie enkel gefaalde massa's, het enige account waar jullie winsten op boekten was Heracles en jij doet nu hier alsof dat een wereldprestatie is.

Complimenten voor een spelerloos Etno te edelen, een spelerloze blacky, spelerloze Khaleesi(al was dat wel mede door jullie) en een spelerloze Heracles. In de endgame fase, hebben jullie niets laten zien. Niks, nada, noppes. In de start zo te zien wel, gefeliciteerd daarvoor en ook met de overwinning. Maar alles zo hard hypen dat jullie allemaal toppers zijn omdat jullie deze wereld winnen door de directe confrontatie uit de weg te gaan met wellicht de beste stam van de 2 (Divine en AI), dat noem ik zwak. Als jij vindt dat jullie complimenten verdienen voor jullie 'harde werk' in de endgame, word het toch tijd dat je eens een echte wereld gaat uitspelen. ;)

Klopt trouwens, jullie hoefden geen massa op mij te doen, maar ik heb posts gezien van jullie forum waar ik zag 'wij ownen Rokade wel even', 'wij zorgen ervoor dat die grote bek verdwijnt'. Nou, veel van gezien inderdaad.

Bij de eerste aanvallen van Mental was het account inderdaad spelerloos, ik kwam er pas achter dat ik aanvallen kreeg nadat ik al 14 dorpen verloren was oid. einduitslag: 27 dorpen aan hoempapa verloren. Daarna kreeg ik wel weer een opleving en besloot ik hoempapa aan te vallen (geen idee of dit al met een co was). Hier pakten wij winsten op hoempapa en uiteindelijk stonden we zelfs 2 a 3 dorpjes voor op hoempapa.

Daarna was de beurt weer aan mental waar in eerste instantie Paul de eerste massa prima heeft afgeslagen. Bij de volgende massa was Paul op vakantie en moest ik het zelf doen. Hier heb ik 2 dagen bijna doorgehaald en zelfs na het uitgaan nog zitten deffen met mn dronken kop. Er waren wel wat verliezen maar niet al te veel. Daarna vond ik het even genoeg geweest maar er was niemand die een vv kon doen. Toen is pas de handoek in de ring gegooid;)

Dus geheel spelerloos was Heracles nou ook weer niet. Verder heeft onze steffert me wel gestabt in die periode :(
 

DeletedUser73272

Guest
En terecht, 16 december word je weer gestabt:mad:

hahaha weer? als je me even een bericht stuurt op skype zal ik je een HEEEEEEEEEEEL MOOI moment van de vorige wedstrijd laten zien waar ik ook op sta, kan niet beter dus:rolleyes:
 
Bovenaan