W37 Awards & Achievements

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jullie beschouwen het zo? Weet niet waar je dat vandaan haalt, maar dat heb ik nochtans nooit beweerd. En wat anderen hebben gezegd weet ik niet, maar daar ging het in dit geval ook helemaal niet om


Hier wederom maak jij van een mug een olifant. Ik ben ook vrij realistisch en Mental heeft inderdaad verdiend gewonnen en de overwinning terecht afgedwongen, mede dankzij een goede structuur binnen de stam. Dat van alsof het een 'Olympische medaille bedraagt' zijn allemaal jouw woorden, dus kan ik niet eens serieus nemen.

Ik maak van een mug een olifant want ik doe stoer dat ik een wereld heb gewonnen.. Iets met ketel en zwart zien.:D
4 spelers :confused:

jij had haast geen front man, Jij lag prima safe.

Dat jullie het account ethno inactief vonden is niet mijn probleem, wij molde per week minimaal 400 edels (als verdediger). Had je de oorlog maar niet moeten verklaren :bijl:



Je praat wel erg veel onzin, waarom zou ik je aanvallen met 5 dorpen front?
Jordy kwam pas later maar toen was je al barb. Casi had je nap mee?

Casi beëindigde de nap, wellicht wel wat te laat imo, maar goed. Jordy kwam nog, YKMN was er nog, ik weet niet meer hoe dat andere acc heette en dan jij.. 5 dorpen front? Dude, ik heb zelfs een cf bij jou kunnen pakken alsof het easy as pie was..:rolleyes:
 

DeletedUser73132

Guest
Oh volgens mij doet helemaal niemand stoer dat Mental heeft gewonnen...:confused:
En ja je maakt van een mug een olifant en weet zelf heel goed dat ik dergelijke uitspraken nooit heb gemaakt. Anders reageer je alleen als je met serieuze feiten komt en niet met zelf verzonnen dingen. Dank u :)
 

DeletedUser72524

Guest
Ik doe wel stoer! Mental heeft gewonnen, kijk ons dan :D. #topstam #Mentalbestestamooitvandetwcommunity
 

DeletedUser73972

Guest
Trots zijn zeker wel, me beter dan iemand anders voelen omdat ik w37 gewonnen heb, dat zeker niet. It's as simple as that
 
Reactiescore
1.367
Oh volgens mij doet helemaal niemand stoer dat Mental heeft gewonnen...:confused:
En ja je maakt van een mug een olifant en weet zelf heel goed dat ik dergelijke uitspraken nooit heb gemaakt. Anders reageer je alleen als je met serieuze feiten komt en niet met zelf verzonnen dingen. Dank u :)


Ik wil er even op wijzen dat er voor het begin van dit jaar iemand al riep dat mental ging winnen.
 

DeletedUser73351

Guest
Ik maak van een mug een olifant want ik doe stoer dat ik een wereld heb gewonnen.. Iets met ketel en zwart zien.:D


Casi beëindigde de nap, wellicht wel wat te laat imo, maar goed. Jordy kwam nog, YKMN was er nog, ik weet niet meer hoe dat andere acc heette en dan jij.. 5 dorpen front? Dude, ik heb zelfs een cf bij jou kunnen pakken alsof het easy as pie was..:rolleyes:

Van ons? Dat zal wel geweest zijn toen het account inactief was.

Jordy moest nog helemaal door khaleesie man... YKMN is de enige die echt front met je had tbh.

Ik wil er even op wijzen dat er voor het begin van dit jaar iemand al riep dat mental ging winnen.


Een bepaald iemand had zelfs al zijn handtekening gezet :rolleyes:
 
Reactiescore
1.367
klopt!
 

DeletedUser72524

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Voor mij zijn dit 3 spelers: Steven: een goede aanvallermaar vooral een speler die samen et Frank en Tiny van internaccount Cabbie een offensief kanon heeft gehad. Dit is voornamelijk een speler die enorm belangrijk bleek voor Mental het afgelopen jaar door zijn tactisch inzicht en vv's. Nummer 2 op de lijst is een team die het allebei verdienen om in deze lijst te staan dit is team [color=#0000ff[b]Rise Against[/b][/color], van toen Danny & Floris. Dit waren 2 top spelers die winst na winst boekte en leek op een geoliede machine. Als derde heb ik een speler die niet echt een noemenswaardige prestatie heeft geleverd op w37 (TBH), maar wel een speler die enorm bepalend was door in vele belangrijke gebeurtenissen een rol gespeeld te hebben. Deze speler heeft voor mij op vooral strategisch vlak laten zien dat het een top speler is en hij heeft het boek "hoe word ik een rat" gelezen, wat een verplichte factor is om in het lijstje beste spelers te komen. De speler in kwestie is: Daan van OH.

Beste Gestopte Speler: Dit is verre uit de makkelijkste vraag, namelijk Triador, een speler die enorm bepalend is geweest voor de eindoverwinning. Zo bepalend dat 95% niet eens de helft weet wat hij allemaal heeft gedaan voor Mental. Voor mij persoonlijk is dit ook een speler geweest die het woord stamgevoel in mijn hersenen heeft gewerkt, waar ik voorheen redelijk egoïstisch was. Naast dat deze speler enorm goed kon deffen, leek deze speler ook een glazen bol naast zijn PC te hebben. Ik hoop dat ik met Triador nog een keer een wereld mag starten en dat het hopelijk anders afloopt als w37.

Beste Stamspeler: Giedo, wat was Giedo een bepalende kracht voor Mental op het eind. Een speler die je niet vaak hoort, maar zeker niet vergeten mag worden. Heeft ontzettend veel vv's gedaan en heeft zijn complete account in dienst gezet van Mental. Iets wat niet veel spelers zullen doen. Naast Giedo wil ik natuurlijk ook Triador nomineren en wat spelers die minder in dit rijtje passen, maar ik zeker niet moet vergeten zijn Steven & Bas van AM die beide veel voor Mental hebben betekent. Naast Mental wil ik Laurens & Auke nomineren vande verhalen die ik heb gehoord.

Gezeligste speler: Zonder te twijfelen kan ik hier enorm veel namen noemen. 1 groep die ik in het speciaal wil nomineren zijn: Coupe d'etat Mental 2.0. Bas, Yentl en Daan kon ik altijd over chicks mee praten en zij gelukkig ook met mij. Avonturen die we buiten TW meemaakte werden hier nabeschouwd, vaak werd er ook dronken in gepraat. Maar 1 ding stond bovenop, het was/is een chat waar veel gezelligheid was/is. Verder wil ik nog mijn co's erbij zetten en dan zowel mijn oude team als mijn huidige team. Mijn oude team bestaand uit Wouter & Alwin was misschien wel het gezelligste team waar ik in heb gezeten, maar ik wil zeker SanderII & Edith niet in hun schaduw zetten. Ze zijn toch wel een soort van familie van mij geworden :) en ik hoop dat er binnenkort een vestri meeting met ons drieën komt :). Gerwin ook een topper, helaas geen voetbalverstand, maar goed!

Naast deze mensen wil ik nog een flink aantal spelers zeggen, forgive me als ik je vergeet. Uit de story/cyan kant heb ik voornamelijk plezier gehad aan Richard, Martijn, Auri, Remco, Carsten en Auke die voor mij alle zes toppers zijn en ik het jammer vindt. Nog een vijand die voor mij toppers bleken waren Ingrid en Dion. Verder kan ik nog enorm veel en dan ook enorm veel namen noemen van Mental en dat ga ik ook doen:p, omdat ik er ook enorm veel te kort doe. De namen die ik zal noemen: Matthijs, Giedo, Steff, Henkie, Jordy, Steven, Floris, Stef, Twan, Martijn, Tiny, Peter (.hope), Bryan, Henri, Arno, Rodney, Chen, Auni, Basboy11, Boy, Bart, Felicia, Ivan, Matthiii<3, Robert, Pieter en last but not least Danny.

Beste Stam (Buiten Mental): Dat is voor mij wel zeker R_R, leek een geoliede machine in het noorden. Op nummer 2 & 3 kwamen Nilva en Stoy. Cyan niet vermeld omdat ik vond dat ze teveel tactische fouten maakten.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen: Iedereen die ik 2 vragen eerder heb benoemd en dan bedoel ik echt iedereen!

De meest Faire Speler: Een echte topper op dit gebied (en ook op andere gebieden) was Richard van Repel en ik heb het vermoeden dat ik hier Michel ook moet neerzetten die ook onderdeel maakte van dit sportieve team. Helaas werd er onrecht aangedaan bij hen en zijn zij weggespeeld op een manier die ze niet verdienden.

De Beste / leukste actie: Voor mij een persoonlijk hoogtepunt was een aantal maanden in 360 graden front stand houden, zonder veel def te gebruiken. Maar vooral door middel van diplomatie en offensieve kracht spelers afschrikken. Nog een leuk moment vond ik het boven op helpen van het account YKMN waar teamwerk van Mental liet zien dat zij de verdiende winnaar zijn van w37.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Sven de leider van Vitae ATM die op een vieze manier dorpen probeerde weg te nemen., verder vond ik het frappant voor hoeveel ophef het Mental kerk script zorgde en dat zonder dat men wist wat het Mental Pack deed:p. Als men daarachter kwam dan was iedereen gelijk op delete gegaan haha.

Met wie had je zeker W37 willen afsluiten: Voor mij zeker geen verassing, maar dit is Triador. Daarnaast in het bijzonder ook Wouter en Alwin. En natuurlijk Arno en Gerwin niet te vergeten. Vooral laatstgenoemde was een speler waar ik het best moeilijk mee had toen hij besloot op te houden.

De beste aanvaller: Team Rise Against & team Repel, zij hebben wel het beste resultaat geboekt op offensief vlak als je kijkt naar alle andere accounts. Accounts die daarnaast een hoog ODA hebben weten te scoren ivm het aantal dorpen zijn: Cabbie, Biervertier & Ollies Helden, zij verdienen voor mij ook een pluim.

De beste verdediger: De twee absolute toppers van w37 waren toch wel: Laurens & Triador daar kan ik en niemand om heen.

De beste vv'er: Triador, iemand die slaapschema's verneukt puur alleen voor het vv'en op andere accies verdient sws een pluim. Ook Frank, Tiny en Steven van Cabbie verdienen een pluim, ook al waren ze niet altijd in staat om actief te deffen, ze waren altijd bereid om vv vast te houden en eventueel door te zetten.

De grootste noob / faler: El fiasco Vestri <3

Grootste Faalstam: Para een stelletje bende vol bb edelende noobs (m.u.v. Rattem <3) geleid door koning tijdbom Cleonito.

Dé verrassing van W37 (Speler/actie): 1 iemand komt hier in het bijzonder en als ik deze award niet zag dan zou ik hem ook bij de beste spelers plaatsen, maar vond hem net onder de genoemde daar. Maar Henkie van Fistme is een absolute en dan ook absolute topper. Die heeft bewezen dat kwantiteit van ervaring niks zegt, het gaat om hoe je de kwantiteit omfiltert naar kwaliteit.

Als extra toevoeging moet ik Wouter van Vestri ook nog toevoegen aka 10 ms Wouter, aka oppergod. Alles wat hij aanraakte veranderde meteen in goud. Het zal me ook niet verbazen als hij een gouden pik heeft. Hoe dan ook, was dit zogenaamd zijn eerste wereld, maar dat geloof ik nog steeds niet.

De beste leider: Jordy en Triador in hun begintijd waren een goed koppel. Verder ook respect voor Steven & Auke, twee leiders die meer op de achtergrond bleven, maar toch veel werk verrichten.

Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend: Enorm veel spelers, ga ze ook niet allemaal opnoemen, omdat ik ze al in mijn lijstje hebt genoemd.

De grootste spammer: (bandit)

Wat heb ik zelf voor W37 betekent: Ik hoop dat ik veel mensen een gezellige tijd heb gegeven, want hoe je het went of keert TW draait om gezelligheid.

Wat is mijn mening over Mental: Een stam waar ik anderhalf jaar enorm veel plezier heb gehad, vrienden gemaakt voor het leven en een soort van virtuele familie heb gecreëerd. Een stam die misschien qua kwaliteit niet bij de topstammen genoemd mag worden, maar voor mij een absolute top stam is vanwege de sfeer die er grotendeels van de tijd heerste. TW draait om plezier en in Mental was er enorm veel plezier, dus mag Mental een top stam genoemd worden omdat ze de belangrijkste factor van TW vervullen!

Extra vraag: Wie was de beste P&P'er: Ondanks dat hij doordraafde over de stab van cabbie (wat later is bewezen als onwaarheid) was Tompeter (Glenn) een heerlijke P&P'er, verder was Grondie de meest aangename poster gezien zijn objectieve blik en de kracht om nuances in discussies te brengen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48632

Guest
Thx Sander :)

Die afsluiting met het oude El Fiasco Team gaat er komen (en die meeting ook) :D
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser72524

Guest
Ik ben binnenkort in jullie kut provincie *hint* *hint*
 
Reactiescore
1.367
oii, tell me more!
 
Bovenaan