W37 Awards & Achievements

Reactiescore
786
Ben een grote fan van lijstjes posten en lezen. Zo kom je wat meer te weten over bepaalde spelers vaak positief, soms ook negatief. Heb niet zo'n groot verleden op W37 maar zal toch proberen niet steeds dezelfde namen te posten. Zoals aangegeven zal ik ook wat meer informatie geven waarom ik expliciet voor die spelers heb gekozen. Mijn mening over bepaalde spelers dateert dus ook van een tijdje terug en er is in die tijd veel veranderd.
Hier komt dus mijn lijstje.


Beste Speler actueel:
1. Cabbie : In mijn ogen niet voor niks de nummer 1 van de wereld. Was aanvallend zeer sterk en heeft meerdere accounts gebroken, ondanks het feit dat deze accounts niet de meest moeilijke waren. Maar blijf erbij dat ook deze mindere accounts een stam achter hen hadden en ze konden zeker geholpen worden (heb ik gemerkt tijdens mijn tijd op StreetJump). Dit is dan niet tot te weinig gebeurd maar desalniettemin een mooie prestatie en de terecht nummer 1.
2. Casimodo : Niet zo zeer een super goede speler, sorry Steff maar er zijn waarschijnlijk beter spelers dan jou op deze wereld. Maar heb vooral bewondering voor zijn positieve ingesteldheid en doorzettingsvermogen. Tijdens mijn tijd in Beun heb ik veel te horen gekregen en gezien dat Casimodo in puin werd geschoten door die verdomde kata's van Something Unique. Toch bleef hij er altijd positief onder en weigerde hij ook maar aan stoppen te denken. Voor dat een dikke pluim in je reet!
3. Rise Against : Niet zozeer veel met hen gesproken maar heb vele positieve zaken gehoord over hen, in het bijzonder Danny, die me toch positief verrast hebben en die een vermelding waard zijn. Voordat ik echt actief ging meespelen op W37 had ik me al wat verdiept in bepaalde sterke persoonlijkheden via het AF. Danny was daar eentje van en ik moet zeggen dat je mijn eerste beeld over je positief hebt veranderd.

Beste Gestopte Speler
1.Rokade : Als ik me nu niet vergis speelde daar Laurens op? Sterk karakter op AF dat wel maar ondanks zijn, volgens velen toch, grote mond op het AF iemand dit het wel kan waarmaken in game. Zeer actieve en goede speler met het Tribalwars hart op de juiste plaats. Spijtig dat het niet tot een echte strijd is gekomen had hem graag wat meer in actie gezien.
2. Repelsteeltje (Richard) : Al een aantal werelden met hem gespeeld vroeger. En ben er altijd van overtuigd geweest dat het een zeer goede spelers was. Ook nu blijf ik erbij dat hij weet hoe je dit spel speelt en leeft voor zijn medespelers. Spijtig dat hij gestopt was ik had Repelsteeltje hoger zien eindigen met hem er nog op.
3. Triador : Net zoals bij Rise Against kende ik hem niet persoonlijk maar ook hier heb ik vele zaken gehoord die mij als Tribalwars speler wel smaakten. Ook de reactie op bepaalde forums maakten duidelijk dat hij een op en top speler was. Spijtig van het op delete gaan had graag gezien dat hij in de ranglijst stond op het einde van de wereld.

Beste Stamspeler:
1. Basboy11 : Top speler die zeker bereidt was om te helpen waar nodig.
2. Versie 1.0 : Ik kan haast niet anders dan onze Martijn hier in dit lijstje te vernoemen. Volgens velen niet bepaalde de beste speler maar een stamspeler? Dat zeker! Was altijd aanspreekbaar als je wat nodig had of als er iets moest gebeuren en luisterde ook naar anderen als zij wat te zeggen hadden. Iemand die elke stam wel kan gebruiken in mijn ogen.

Gezeligste speler:
1. Casimodo : Steffert, heeft me zolang op deze wereld gehouden. Altijd klaar voor een praatje en wat dom doen. Toppertje!Toppertje qua gezelligheid toch niet skills he ^^
2.FichtMe : Net zoals met Steff leuke gesprekken gehad met hen in de chat en apart dus voor mij dan ook zeker te vernoemen waard.

Beste Stam (Buiten Mental):
1. Beun : Gelukkig dat ik mag uitleg geven anders had ik zowat iedereen op mijn nek gehaald door hier Beun te vernoemen. Ik weet ook dat Beun niet het niveau had die een stam moet hebben om mee te draaien aan de top maar de sfeer en gedrevenheid maakte Beun in mijn ogen de beste stam. Dat miste ik wat in Story/Legend, maar dit kan uiteraard te maken hebben met het feit dat het toen al niet meer optimaal draaide in Story/Legend. Dus bij deze beste stam voor mij als ik kijk naar hoe goed ik me voelde in een stam, Beun!

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen:
Casimodo (Steff), FichtMe (Henkie & Timon), Cabbie (Steven), Rise Against (Danny), Rokade(Laurens), Versie 1.0 (Martijn), Repelsteeltje (Richard) & Basboy11 (Basje <3)

De meest Faire Speler:
StreetJump : Nadat ik ben gestopt daar is mijn co van andere werelden, Kenneth, wel blijven verder spelen daar. Helaas veel minder actief maar toch ook even vernoemen een zeer eerlijke en oprechte speler die ik in al die jaren dat we samen gespeeld hebben nooit heb moeten betrappen op vals spel. Samen vonden we het belangrijk om respect te hebben voor vriend en vijanden en het spel op een eerlijke manier te spelen. Ik denk dat mensen die mij en hem kennen dit kunnen bevestigen.

De Beste / leukste actie:
Weing acties die mij hebben aangesproken of zich lieten opvallen.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Repelsteeltje zien klappen krijgen. Had al een tijd niet met Richard gesproken en dan een sterk en mooi account opeens te zien dalen en immens veel verliezen te zien lijden deed me toch wel even schrikken.

Met wie had je zeker W37 willen afsluiten:
De meeste spelers die ik goed ken of het gunde hebben de wereld ook met glans afgesloten. Maar een aantal die ik een wereldeinde had gegund zijn Laurens, Richard, Traidor & Martijn.

De beste aanvaller:
1. Something Unique : Bleef maar doorgaan op Casimodo om die zo ver mogelijk af te breken en mogelijk te doen stoppen. Toch steeds de zin vinden om te blijven clears sturen om iemand te demotiveren zonder echt al te veel winst te maken moet je maar doen.
2. Ethnocentric : Had in de vroegere tijden van w37 een goede naam betreffende aanvallen. Daarvoor mogen ze nog eens een pluim in hun reet krijgen ;)
3. Cabbie : Toch ook een groot deel spelers gebroken en volledig weggespeeld. Tevens ook de nummer 1 ODA die hij zeker niet voor niets heeft ;)

De beste verdediger:
1. Casimodo | FichtMe : Beide heel wat aanvallen gekregen maar toch blijven staan en zelfs de wereld als winnaars mogen afsluiten, chapeau!
2. Rokade : Laurens zelf heeft hij niet veel aanvallen gehad maar via vv mooi werk geleverd.
3. Blow Me Kisses : Ook mijn naamgenootje Sam heb ik een aantal keer tegengekomen als deffer en toonde altijd dat hij wist wat hij deed.

De beste vv'er:
Laurens & Sam : Staat hierboven al vermeldt ;)

De grootste noob / faler:
Treibalguppen bespeler : Weglopen zonder ook maar ergens iets te laten weten en daardoor je stamgenoten in de steek laten.

Grootste Faalstam:
Legend : Toen ik daar aankwam wist ik niet wat me overkwam, Giacomo had leidingsrechten maar alles leek beslist te worden door Story leiding. Dus voor mij geen volwaardige stam die alleen iets kon doen of beslissen. Ook de sfeer en gesprekken werden op Story forum besproken.

Dé verrassing van W37 (Speler/actie):
Basboy11 : Nooit verwacht dat hij zover zou geraken!

De beste leider:
Leiding Mental : Niet voor niets een stam zolang in leven gehouden. Vanaf het begin tot het einde een stam staande houden is zeker niet gemakkelijk en getuigd van heel wat kunnen, respect!
Rumpelstiltskin : Was toen ik in Legend kwam leiding en nam deze taak goed op zich uiteraard met hulp van zijn rechterhand Martijn.

Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend:
Mental leden : Vanaf het begin geloven dat deze stam een toekomst had en er blijven in geloven getuigd van respect! Deze spelers verdienen om de wereld te winnen.
Beun leden : Voor het standhouden tegen het toch wel veel grotere en sterkere Story.
Story leden : Hebben tenslotte voor de tegenstand gezorgd. Als er geen vijand was, was er ook geen Tribalwars.

De grootste spammer:
Heb de indruk dat er hier heel wat zijn die wat onzin uitkramen zonder er echt bij na te denken, zelfs als ze in discussie willen gaan kramen ze onzin uit ;)

Wat heb ik zelf voor W37 betekent:
Heeft ervoor gezorgd dat ik weer zin heb gekregen in dit spelletje, aantal leuke mensen ontmoet & een wereld die ondanks de zwakke propaganda van sommigen een levendig forum had. Altijd leuk om te lezen als buitenstaander die toch redelijk wat over de wereld weet.

Wat is mijn mening over Mental:
Naar mijn mening de verdiende winnaar van deze wereld. Of het niveau nu lager lag of niet dan op andere werelden ze hebben getoond sterker te zijn dan de rest en daarom verdiende winnaars. Al had ik graag toch een echt clash gezien tussen Story & Mental spijtig dat de ene stam door interne (& enkel externe) omstandigheden vroegtijdig is gebroken. Beun speelde een grotere rol in deze wereld dan sommige beweren!
 
Reactiescore
786
Wegens teveel tekens kon mijn laatste stukje tekst er niet meer onder. Dan maar dubbelposten :D

Ik wens alle spelers een fijn en gezond leven verder toe en dat jullie mogen genieten van de mooie dingen in het leven en niet te lang stilstaan bij de negatieve dingen. De spelers die op een andere wereld elders hun geluk gaan beproeven wens ik ook daar veel succes. En vergeet niet het is maar een spelletje, iedereen achter een account heeft een gezicht ;)

Kusjes
Sammy|Ex-StreetJump|Ex-Casimodo|Ex-McCaramac
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Beste Stamspeler:
1. Basboy11 : Top speler die zeker bereidt was om te helpen waar nodig.
2. Versie 1.0 : Ik kan haast niet anders dan onze Martijn hier in dit lijstje te vernoemen. Volgens velen niet bepaalde de beste speler maar een stamspeler? Dat zeker! Was altijd aanspreekbaar als je wat nodig had of als er iets moest gebeuren en luisterde ook naar anderen als zij wat te zeggen hadden. Iemand die elke stam wel kan gebruiken in mijn ogen.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen:
Casimodo (Steff), FichtMe (Henkie & Timon), Cabbie (Steven), Rise Against (Danny), Rokade(Laurens), Versie 1.0 (Martijn), Repelsteeltje (Richard) & Basboy11 (Basje <3)

Met wie had je zeker W37 willen afsluiten:
De meeste spelers die ik goed ken of het gunde hebben de wereld ook met glans afgesloten. Maar een aantal die ik een wereldeinde had gegund zijn Laurens, Richard, Traidor & Martijn.

Grootste Faalstam:
Legend : Toen ik daar aankwam wist ik niet wat me overkwam, Giacomo had leidingsrechten maar alles leek beslist te worden door Story leiding. Dus voor mij geen volwaardige stam die alleen iets kon doen of beslissen. Ook de sfeer en gesprekken werden op Story forum besproken.

De beste leider:
Leiding Mental : Niet voor niets een stam zolang in leven gehouden. Vanaf het begin tot het einde een stam staande houden is zeker niet gemakkelijk en getuigd van heel wat kunnen, respect!
Rumpelstiltskin : Was toen ik in Legend kwam leiding en nam deze taak goed op zich uiteraard met hulp van zijn rechterhand Martijn.

Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend:
Mental leden : Vanaf het begin geloven dat deze stam een toekomst had en er blijven in geloven getuigd van respect! Deze spelers verdienen om de wereld te winnen.
Beun leden : Voor het standhouden tegen het toch wel veel grotere en sterkere Story.
Story leden : Hebben tenslotte voor de tegenstand gezorgd. Als er geen vijand was, was er ook geen Tribalwars.

Mooie complimenten en ik ben het ook zeker eens met wat je over Treibal en Kenneth vermeld. Echter over dat Legend geen volwaardige stam leek klopt misschien enigszins, maar naar de buitenwereld diende het nog eventjes twee stammen te lijken echter intern moest het langzaam samensmelten tot één stam en wat het achteraf ook geworden is. We kozen echter bewust voor de weg der gelijdelijkheid vanwege de situaties van sommige accounts en het verleden tussen voormalig Fresh en Story. Daarnaast over dat alles leek beslist te worden door Story. In zekere zin was dat misschien zo echter maakte Giacomo volkomen deel uit van dat team alleen verwoorde met name ik dat beleid echter stond ik voortdurend in contact met Legend zelf, maar ook met en via hem.
 

DeletedUser73972

Guest
Mooi lijstje sammy! Dat je nog geen haters hebt gekregen over dat beun statement is ronduit wonderbaarlijk :eek:
 

DeletedUser

Guest
De beste aanvaller:
2. Ethnocentric : Had in de vroegere tijden van w37 een goede naam betreffende aanvallen. Daarvoor mogen ze nog eens een pluim in hun reet krijgen ;)

Mijn dank is groot (en die van mijn medespelers destijds die dit wss nooit zullen lezen), fijn dat iemand ook dingen beoordeeld van een eerdere fase in deze wereld! Mooi lijstje verder ;)
 
Reactiescore
786
Aan alle spelers die me nu bedanken, geen probleem jullie hebben er zelf voor gezorgd dat ik jullie moest vernoemen ;)

Mooi lijstje sammy! Dat je nog geen haters hebt gekregen over dat beun statement is ronduit wonderbaarlijk :eek:

Ik begrijp het ook niet had me al voorbereidt op een grote discussie. Dus er zijn enkele opties waarom er niet gereageerd wordt : ze hebben de post niet gelezen, ze hechten er geen belang aan of te begrijpen dat dit vanuit standpunt misschien wel mogelijk is. Maar goed laat ons er verder ook niet al te diep op in gaan ;)
 

DeletedUser75133

Guest
Aan alle spelers die me nu bedanken, geen probleem jullie hebben er zelf voor gezorgd dat ik jullie moest vernoemen ;)



Ik begrijp het ook niet had me al voorbereidt op een grote discussie. Dus er zijn enkele opties waarom er niet gereageerd wordt : ze hebben de post niet gelezen, ze hechten er geen belang aan of te begrijpen dat dit vanuit standpunt misschien wel mogelijk is. Maar goed laat ons er verder ook niet al te diep op in gaan ;)

Of de post is wel gelezen en men is het er inderdaad niet mee eens zoals ik :p. Maar ik zie geen reden om hierover een discussie te starten aangezien het een menig is die jij hebt, ik voel geen nood om die mening van je te veranderen want ieder heeft zo zijn eigen kijk op dingen.

mooi lijstje verder, jammer dat ik mijn naam er niet in terug zie komen, maar daarvoor ken je me denk ik sowieso niet goed genoeg :p
 
Reactiescore
1.367
hij speelde op een account dat mental zou joinen zodra de fronten het toelieten. Het was al bij story/cyan afgewezen en hij zou ons helpen zolang het kon. Sven komt op het account en wist hiervan, zei er niets van maar liet iedereen in deze waas. Vervolgens tijdens een story massa op een front acc van ons adviseert hij om front leeg te zetten omdat hij toch veilig is. Die zelfde nacht, nadat hij de speler van ons goedenacht heeft gewenst, joined hij story en valt hij aan.
Erg laf
 

DeletedUser73972

Guest
Hij vindt zichzelf dan ook helemaal niet schuldig he, hoe hij dat kan is me wel een ander raadsel :eek:
 

DeletedUser72524

Guest
Meer lijstjes! Ik wil van iedereen die ooit w37 heeft gespeeld een lijstje zien! En volgens mij heeft nog niet eens 1% een lijstje gepost, grrrr!
 

DeletedUser73272

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Cabbie, niet voor niets nummer 1 en zeer goed offensief werk verricht
Beste Gestopte Speler: Laurens, zeer goede deffer en heeft het meerdere malen laten zien op w37. Triador moet er ook wat van kunnen maar dat heb ik allemaal niet zo in de gaten gehouden bij mental wie er aan het vv'en was :$
Beste Stamspeler: Tuur, Laurens, Glenn, Martijn. Zij zijn degenen die voor mijn idee zeer veel voor de stam story hebben betekend qua vv's draaien en tijd in de stam hebben gestoken.
Gezeligste speler: euhm hiervoor moet ik steffert toch in aanmerking laten komen, hier heb ik het meest mee gepraat het afgelopen jaar. Verder Henny en Shar ook veel contact mee gehad maar dat vervaagde iets om een of andere reden.
Beste Stam (Buiten Mental): Story, geen discussie over mogelijk, in mijn ogen is het een lange tijd sterker geweest dan Mental
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen: Iedereen waar ik leuke gesprekken mee heb gevoerd, ik vond het een zeer gezellige wereld. Zowel met de mental spelers als de ex-story, nilva leden lijkt het me leuk.
De meest Faire Speler: repelsteeltje had fairplay altijd hoog in het vaandel staan.
De Beste / leukste actie: Actie op Blacky wat Story deed demotiveren helaas
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Het gedoe om KipOpStok en mijn account, nogmaal excuses :(

Verder verbaasde het mij dat Steff mij aanvallen had gestuurd aangezien hij had gezegd dat hij mij nooit zou aanvallen, dit heb ik wederzijds gezegd. Echter hield ik me er wel aan en steff niet:(
Met wie had je zeker W37 willen afsluiten: Iedereen wel, behalve Triador en Hokuz. Triador moet een prima gozer zijn geweest binnen mental maar ik irriteerde me al aan hem tijdens nilva/mental bg gezeik. En daarna eigenlijk nooit een goed gesprek meer mee gehad
De beste aanvaller: Cabbie, Repelsteeltje
De beste verdediger: Triador, Laurens
De beste vv'er: Triador, tuur , laurens
De grootste noob / faler: euhhh mezelf... er pas achter komen dat je wordt aangevallen als je al 14 dorpen hebt verloren is een vrij grote faal denk ik:p
Grootste Faalstam: Dixie, was een zeer onstabiele tijd
Dé verrassing van W37 (Speler/actie): Fichtme, Henny als nieuweling zo goed:eek:
De beste leider: Glenn
Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend: Iedereen op hokuz na :)
De grootste spammer: Steff, auri, rise against
Wat heb ik zelf voor W37 betekent: Een redelijk kleine rol, enige wat in me op komt is dat ik een van de aanleidingen was waarom Nilva uit elkaar ging. Of mag dit als grote rol beschouwt worden?
Wat is mijn mening over Mental: Meest stabiele stam die niet vies is van kata gebruik :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
beste speler actueel (nog bestaand account): cabbie, niet voor niets nummer 1 en zeer goed offensief werk verricht
beste gestopte speler: Laurens, zeer goede deffer en heeft het meerdere malen laten zien op w37. Triador moet er ook wat van kunnen maar dat heb ik allemaal niet zo in de gaten gehouden bij mental wie er aan het vv'en was :$
beste stamspeler: tuur, laurens, glenn, martijn. Zij zijn degenen die voor mijn idee zeer veel voor de stam story hebben betekend qua vv's draaien en tijd in de stam hebben gestoken.
gezeligste speler: euhm hiervoor moet ik steffert toch in aanmerking laten komen, hier heb ik het meest mee gepraat het afgelopen jaar. Verder henny en shar ook veel contact mee gehad maar dat vervaagde iets om een of andere reden.
beste stam (buiten mental): story, geen discussie over mogelijk, in mijn ogen is het een lange tijd sterker geweest dan mental
wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen: iedereen waar ik leuke gesprekken mee heb gevoerd, ik vond het een zeer gezellige wereld. Zowel met de mental spelers als de ex-story, nilva leden lijkt het me leuk.
de meest faire speler: repelsteeltje had fairplay altijd hoog in het vaandel staan.
de beste / leukste actie: actie op blacky wat story deed demotiveren helaas alle lof naar floris en mij (en een beetje naar onze buren)
de actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: het gedoe om kipopstok en mijn account, nogmaal excuses :(

verder verbaasde het mij dat steff mij aanvallen had gestuurd aangezien hij had gezegd dat hij mij nooit zou aanvallen, dit heb ik wederzijds gezegd. Echter hield ik me er wel aan en steff niet:(
met wie had je zeker w37 willen afsluiten: iedereen wel, behalve triador en hokuz. Triador moet een prima gozer zijn geweest binnen mental maar ik irriteerde me al aan hem tijdens nilva/mental bg gezeik. En daarna eigenlijk nooit een goed gesprek meer mee gehad
de beste aanvaller: cabbie, repelsteeltje
de beste verdediger: triador, laurens
de beste vv'er: triador, tuur , laurens
de grootste noob / faler: euhhh mezelf... Er pas achter komen dat je wordt aangevallen als je al 14 dorpen hebt verloren is een vrij grote faal denk ik:p
grootste faalstam: dixie, was een zeer onstabiele tijd
dé verrassing van w37 (speler/actie): fichtme, henny als nieuweling zo goed:eek:
de beste leider: glenn
wie heeft op w37 jouw respect nu echt verdiend: iedereen op hokuz na :)
de grootste spammer: steff, auri, rise against
wat heb ik zelf voor w37 betekent: een redelijk kleine rol, enige wat in me op komt is dat ik een van de aanleidingen was waarom nilva uit elkaar ging. Of mag dit als grote rol beschouwt worden?
wat is mijn mening over mental: meest stabiele stam die niet vies is van kata gebruik :p

:d
 
Reactiescore
1.075
dankje larsjuh (en alle anderen die me eens genomineerd hebben fzo:p)
 
Bovenaan