W37 Awards & Achievements

Reactiescore
1.367
Ik denk niet dat laurens op welke manier dan ook boven triador zou kunnen komen. Ook niet mochten ze beide aan de andere kant staan.
 

DeletedUser60969

Guest
Persoonlijk was het spelplezier voor mij ook een stuk leuker dan een account aan te vallen waarvan Laurens de VV had (meer uitdaging) dan een account die totaal niet kon deffen :p
 

DeletedUser73132

Guest
Zeker niet na zijn praktijken op W42.:eek:

Waar ben jij op W42? :bijl:

Persoonlijk was het spelplezier voor mij ook een stuk leuker dan een account aan te vallen waarvan Laurens de VV had (meer uitdaging) dan een account die totaal niet kon deffen :p

Ja, dat is het ook. Alleen was dat altijd maar van korte duur, want je kan nooit in je eentje continue blijven deffen. Zodra het account dan onbemand werd of slecht gedeffed door een ander, kwamen de dorpen vanzelf. En hoe meer dorpen we pakten, des te moeilijker het voor de verdediger werd om dorpen te behouden.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik kon idd niet alles alleen deffen. Khaleesi defte ik perfect tijdens de eerste massa, de speler nam het over en werd inactief. Account weg.

Heracles even stabiel gezet, speler komt. acc verliest dorpen en ik kreeg de vv weer. Was allemaal nogal deprimerend zeg :D
 

DeletedUser69389

Guest
Ik kon idd niet alles alleen deffen. Khaleesi defte ik perfect tijdens de eerste massa, de speler nam het over en werd inactief. Account weg.

Heracles even stabiel gezet, speler komt. acc verliest dorpen en ik kreeg de vv weer. Was allemaal nogal deprimerend zeg :D

Nou en of:( Echt zo ontzettend balen was dat dan.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik kon idd niet alles alleen deffen. Khaleesi defte ik perfect tijdens de eerste massa, de speler nam het over en werd inactief. Account weg.

Heracles even stabiel gezet, speler komt. acc verliest dorpen en ik kreeg de vv weer. Was allemaal nogal deprimerend zeg :D

Het moment dat je denkt dat je perfect bent of denkt perfect bezig te zijn, is het moment dat je op je zwakst bent!

Sander - 2013
 
Reactiescore
1.075
sander heeft aandachtstekort :s
 
Reactiescore
1.075
ja gaat top, met jou :confused:
 

DeletedUser73972

Guest
Goed, ben wat aandachtshoeren hun ego naar omlaag aan het halen :eek:
 
Bovenaan