Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Rise Against, streakertje1 en Firmintju. Als je iemand moet nomineren bij Mental als beste speler dan is dat het account Rise Against, dan reken ik Mike niet mee, maar Rise Against is voor mij Danny en in mindere mate Flonaldo. Mike is een stuk verdriet die aan accounts benoemen doet, maar dat Mental wint is grotendeels op het conto van Danny te schrijven. Hoe hij noord Mental wist te motiveren en te leiden is gewoonweg super. Onder zijn leiding is Blacky uitgeschakeld waarmee zo'n beetje het laatste restje hoop op de overwinning voor Story werd weggenomen.
Streakertje, ons Tuurtje. Niet voor niets wordt die op 42 steevast als beste speler genoemd, al weet men niet exact wie er op zit. Begon als een onervaren speler op 37, maar heeft zich op diverse aspecten van het spel enorm snel ontwikkeld en mag zich langzamerhand een gevestigde speler beginnen te noemen. Hij bewees in Story keer op keer zijn waarde en later ook in AI, maar nu doet die dit ook op 42 en 43.
Dan tot slot Mark. Ik dacht wat moet dat worden, maar vormde samen met Tuur een ijzersterk duo en hij heeft toch voor een opleving van Story kunnen zorgen door in het zuiden flink te rammen.
Beste Gestopte Speler Dat zijn er zoveel. Repeltepeltje, Aukje, Triador, Gerwin, Cona, Viddon, Carsten en Glenn, Pieter, Menno, Angela, Sven, Laurens, Auri, Nicky, Jordin,
Beste Stamspeler: Angela, Tuur, Laurens, Rumpel, Repelsteeltje, Firmintju. Nooit was het een probleem als je een vv nodig had of deff of off. Altijd wilde zij je dat geven als je erom vroeg.
Bij Beun Casimodo en bij Mental weet ik niet. Ik zag alleszins Danny wel vaak op vv's

.
Gezelligste speler: De kern die in Story altijd gezellig bezig was. Daarnaast onze Daantje USA en Sander de nepgod.
Beste Stam (Buiten Mental): Naar wat ik heb meegemaakt blijft dat gewoon Story. Geen twijfel over mogelijk. Ik heb de beginfase natuurlijk niet gespeeld en misschien had ik dan wel een andere mening, maar ik vond Story één van de leukste stammen waar ik in heb gezeten.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen: Glenn, Carsten, Daniel, Koen, Yohan, Daniel (Casi), Daan, Danny, Steven (Nimue), Sander, Steven (Cabbie), Gerwin, Jordy (Simplicity), Jeremy (YKMN), Cona, Jordin, Mike (Killercookie), Thomas van SU, Angela, Menno, Alex, Matthias, Ruben, Sam, Viddon, Mark (Firmintju), Lars, Tuur, Bart en Mark Tasa, Laurens, Sven, Nicky, Auri, Pieter, Michel, Richard, Milly, Thomas (Onze Peuter hihi), Marcel, Jeroen, Jens en Jordy Khaleesi.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld bij je te spelen: Warre, Gerry, Triador, Frank, Zon, Hokuz, Steff, Jesper, Felicia en maroccino. Afgezien van Triador allemaal spelers die hebben aangetoond niet in stambelang te kunnen spelen, maar alleen voor hun eigen belang en vies spel niet als vies beschouwden. Zorgden ervoor dat deze mooie wereld verziekt werd.
De meest Faire Speler: Dan denk ik toch dat ik mijzelf dien te nomineren. Ik ging altijd voor fair play en heb menig maal geprobeerd kata afspraken te regelen om kata oorlogen te voorkomen, maar helaas steeds geweigerd. Afgezien van de situatie Damacon destijds heb ik een schoon blazoen op 37 en ik heb altijd getracht te handelen in hoe jij als vijand zijnde ook behandeld zou willen worden. Daarom me niet laten piepelen door figuren zoals Remco, Cleo en Felicia.
De Beste / leukste actie: Vind ik persoonlijk het vernietigen van Blacky. Hoe klote het voor ons ook was, maar Mental heeft dat gewoon goed aangepakt. Het had voor mij persoonlijk Nimue kunnen wezen, ware het niet dat op het moment dat dat account bijna brak er dermate veel deff kwam dat ik er niets meer tegen kon doen.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Hoe Mental omging met het op ban raken van Tide. Dat is en blijft voor mij een zwart randje bij de overwinning van Mental. Daarnaast de ietwat dubieuze en aparte zaak omtrent Zirkum.
Met wie had je zeker W37 willen afsluiten: Diegene die ik nog eens zou willen vragen om een wereld te spelen.
De beste aanvaller: Zonder twijfel vanuit de kant van Story Repelsteeltje, heeft het menig tegenstander doen breken. Over kwaliteit valt te twisten van de vijandelijke accounts, maar je moet het desondanks nog wel doen. Bij Story daarnaast ook nog ons Tuurtje. Heeft aanvallend veel gedaan.
Daarnaast bij Mental toch wel die Bever toen die eindelijk een keer wakker werd en Danny.
De beste verdediger: Zonder twijfel onze Laurens, heeft menig maal een account gered. Daarnaast ook mijn complimenten naar Tasarinan, want die hebben het toch wel erg lang volgehouden. Mening speler zou gequit zijn.
Van Mental hoorde ik dat Triador vaak accounts goed zette en aan het deffen was dus zullen we Triador dan ook maar veren in zijn dikke kont geven?
De beste vv'er: Mwa een ieder die überhaupt al een vv wilt doen. Dit werd een steeds groter probleem bij Story en daardoor zijn we uiteindelijk ook ten onder gegaan. Fouten maken vind ik niet erg, maar het niet willen draaien van een vv terwijl je er bent wel. Als ik dan toch namen moet noemen dan is dat mijn lijstje van stamspelers bij Story m.u.v. Milly en Carsten en Glenn erbij. Voor Mental denk ik aan Danny en Triador.
De grootste noob / faler: Ik weet dat er legitieme redenen zijn voor het falen van Blacky, Repelsteeltje en Ethnocentric. Echter ben ik toch van mening dat alle drie de accounts te snel vielen. Sneller dan nodig was en waardoor zeker bij het eerste en laatste account dat tot vergaande gevolgen leidde.
Grootste Faalstam: Zonder twijfel Beun. Nog steeds kan ik het niet begrijpen dat Mental het toestaat dat er figuren de wereld gaan winnen die niets, maar dan ook daadwerkelijk niets hebben bijgedragen aan deze wereld.
Dé verrassing van W37 (Speler/actie): Dat is uiteindelijk toch dat Story zo snel viel. Ik dacht echt zo november tot en met februari 2015 dat wij als Story zijnde de kaarten in handen hadden om de wereld te pakken. Veel goede spelers die kwamen en boekten keer op keer op geopolitiek gebied succes nadat Steff was vertrokken met Casi. Echter toen er echt tegenstand kwam donderde het ook in elkaar.
De beste leider: Leiding Mental, Daniel, Glenn en Auke. Hebben zich allemaal bewezen op deze wereld als het zijn van een kundige leider. Hebben de stam altijd boven zichzelf geplaatst en verdienen daarom de credits. In een latere fase nog Tuur en Laurens voor het proberen van het doen kantelen van de wereld wat eerst toch nog redelijk ging.
De Slechtste leider: Cleonito, Felicia en Remco. Ik snap niet hoe dom die Para leden waren dat ze die Gerry maar bleven aanbidden. Gerry was er niet voor Para, maar Para voor Gerry. Para moest Gerry telkens stacken en redden waardoor uiteindelijk de stam kapot ging. Met een goede leider had Para een rol kunnen spelen in de wereld, maar door Gerry was dit onmogelijk. Keer op keer verbrak Gerry afspraken en dan ging die mij of iemand anders van Story daarvan de schuld geven. Zelfs wanneer je bewijs leverde aan Para geloofden ze hem nog steeds.
Remco en Felicia hebben aangetoond geen leider te kunnen zijn. Respect voor Remco dat die het probeerde te redden, maar de manier waarop was ronduit belachelijk en lachwekkend. Spelers die zich altijd hebben ingezet voor Story kun je niet afserveren omdat ze niet naar jouw pijpen dansen. Dat schoothondje wat Felicia heet helemaal. Wat een heks. Lief doen als ze de kans krijgt om naar Story te komen, maar daarna een vals loeder die ook nog eens overstapt naar Mental. Geef Gerry niet graag gelijk, maar over haar moet ik hem dat geven.
Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend: Spelers die zich ten kostte van alles hebben opgeofferd voor hun stam. Dus de spelers die je niet hoort, maar keihard werken en deff leveren. Ook die verdienen de credits. De minder bekende spelers, ze zorgen niet voor de winsten, maar zonder die spelers geen winsten. Ook dat soort spelers heb je nodig.
De grootste spammer: Jannes, Flonaldo en Korneel. Need I say more?
Wat heb ik zelf voor W37 betekent: Relatief weinig. Ja ik ben leider geweest, maar afgezien van wat accounts in de stam houden zoals pak hem beet Oracleone heb ik niet gedaan of het fuseren met Legend om daarmee Story en Legend nog te rekken. Ik heb getracht Story te doen laten overleven in de hoop dat we het tij nog konden keren, maar wat helaas niet heeft mogen lukken.
Wat is mijn mening over Mental: Dat het de stam die achteraf bezien terecht heeft gewonnen, maar waar er toch een aantal zwarte randjes om de overwinning heen zitten. Zo had ik zelf nooit een fusie aangegaan met spelers die eerst de stam hadden verlaten en tegen jou hebben gestreden zoals een Casimodo of Fichtme. Ik persoonlijk had het gewoon met de kern van Mental geprobeerd. Dat had de overwinning van Mental ook meer glans doen geven. Nu zul je altijd het verhaal houden wat als???