W37 Awards & Achievements

DeletedUser

Guest
Snap ook wel dat wanneer je eigen stam omvalt dat de motivatie een stuk minder wordt, zeker omdat er daarna best veel spelers zijn gestopt. Maarja, aan de andere kant was Cyan ook wel gedoemd om te vallen met al die losse clusters.

Klopt idd, was voor mijn motivatie een enorme klap, zeker omdat ik tot de laatste dag alles heb gegeven om Cyan nog in leven te houden. Bij de start van Story begon ik ook net met een hbo opleiding, dat heeft ook niet echt geholpen voor mijn activiteit :p
 

DeletedUser61042

Guest
Ben ik het niet mee eens, het echte grote front was met mij.. maar dit had een NAP... deze werd pas opgeheven toen story al aan het vallen was. Casi vind ik persoonlijk een veel knappere prestatie van fichtme

Hier doelde ik deels dus ook op^^
 

DeletedUser

Guest
Henny heeft het zeker super gedaan maar zijn prestaties tegen Ethno worden overdreven, hij speelde tegen 1/4e man (=Pim)
 

DeletedUser61042

Guest
Super vind ik ook overdreven hoor Auke goed is meer een woord story had een tijd een nap met hem en hera daarna ook nog een hele tijd.
 

DeletedUser73132

Guest
Fichtme heeft het gewoon uitstekend gedaan, zeker voor iemand die voor het eerst TW speelde. Ik snap sowieso niet waarom die Auri bijna alle prestaties waar Fichtme probeert te nuanceren. Presteer eerst zelf eens wat voordat je met dergelijke kritische uitspraken komt.
 

DeletedUser

Guest
Super vind ik ook overdreven hoor Auke goed is meer een woord story had een tijd een nap met hem en hera daarna ook nog een hele tijd.

Voor iemand die zijn 1e wereld speelde heeft hij het gewoon super gedaan, snap niet zoals Steven al zegt dat je dat moet nuanceren. Wel is het waar dat zijn prestatie tegen Ethno flink wordt overdreven door met name ene Steff wiens lijstje mij ook niet bepaald objectief over komt.

Even een voorbeeld, in de beginfase van Ethno versloegen we tegenstander na tegenstander en alle aanvallen lukten met een enorme efficiency en precisie wat er ook voor zorgde dat Ethno rang 1 ODA en punten stond, de 1e aanval die niet lukte was op Fichtme, met dank aan Henkie die de gehele nacht online was.
 
Reactiescore
1.075
Voor iemand die zijn 1e wereld speelde heeft hij het gewoon super gedaan, snap niet zoals Steven al zegt dat je dat moet nuanceren. Wel is het waar dat zijn prestatie tegen Ethno flink wordt overdreven door met name ene Steff wiens lijstje mij ook niet bepaald objectief over komt.

Even een voorbeeld, in de beginfase van Ethno versloegen we tegenstander na tegenstander en alle aanvallen lukten met een enorme efficiency en precisie wat er ook voor zorgde dat Ethno rang 1 ODA en punten stond, de 1e aanval die niet lukte was op Fichtme, met dank aan Henkie die de gehele nacht online was.

dat is het hele punt ook. Jullie hebben het leuk gedaan tot jullie fichtme tegen kwamen (niet alleen jullie kwamen fichtme tegen trouwens daar niet van). Maar door het feit dat er op voorhand veel verwachtingen waren die op geen enkel moment waar werden gemaakt, vond ik het vrij faalerig, niet meer niet minder, ondanks dat jullie over meer deff beschikten dan beun.
 

DeletedUser

Guest
dat is het hele punt ook. Jullie hebben het leuk gedaan tot jullie fichtme tegen kwamen (niet alleen jullie kwamen fichtme tegen trouwens daar niet van). Maar door het feit dat er op voorhand veel verwachtingen waren die op geen enkel moment waar werden gemaakt, vond ik het vrij faalerig, niet meer niet minder, ondanks dat jullie over meer deff beschikten dan beun.

Dus jij wilt zeggen dat er 0,0 def stond van Mental bij Beun? Plus waarschijnlijk nog het aantal VV wat er door Mental in Beun gedraaid werd wat er extra bij kwam.
 
Reactiescore
1.075
Dus jij wilt zeggen dat er 0,0 def stond van Mental bij Beun? Plus waarschijnlijk nog het aantal VV wat er door Mental in Beun gedraaid werd wat er extra bij kwam.

er stond zeker wel deff van mental, maar ook niet in enorme hoeveelheden, mental had ook eigen genoeg front, + ik & henkie stackten elkaars front nog wat bij :D
 

DeletedUser

Guest
dat is het hele punt ook. Jullie hebben het leuk gedaan tot jullie fichtme tegen kwamen (niet alleen jullie kwamen fichtme tegen trouwens daar niet van). Maar door het feit dat er op voorhand veel verwachtingen waren die op geen enkel moment waar werden gemaakt, vond ik het vrij faalerig, niet meer niet minder, ondanks dat jullie over meer deff beschikten dan beun.

Nadat we Fichtme tegenkwamen gingen we gewoon keihard door :eek: Je praat poep.

De strijd met Fichtme kwam pas veel later en het account was toen al maanden zeer inactief (was zelfs afgezakt naar rang 34 een bepaalde periode), dat er hoge verwachtingen waren was eigenlijk gewoon onterecht en eigenlijk alleen maar door de praatjes die Pim hier op het forum had en gebasseerd op periode waarin Ethno schitterde (tot de 3 mil). Dat een veel actiever account als Fichtme het dan beter doet is verder niet raar, want zoals eerder gezegd speelde tijdens die strijd enkel Pim en die speelde ook niet 100% actief. En nog iets: Ethno had grotendeels van de strijd geen stamdeff.

Je gedraagt je als een droeftoeter en praat een account in de grond die prestaties hebben geleverd waar velen enkel maar van kunnen dromen, je weet zelf ook dat het enorm onterecht is wat je allemaal roept, en dat je Ethno als grootste faal in je lijstje hebt gezet is ook alleen maar gebaseerd op het feit dat jij Pim hekelt.
 
Reactiescore
1.075
Nadat we Fichtme tegenkwamen gingen we gewoon keihard door :eek: Je praat poep.

De strijd met Fichtme kwam pas veel later en het account was toen al maanden zeer inactief (was zelfs afgezakt naar rang 34 een bepaalde periode), dat er hoge verwachtingen waren was eigenlijk gewoon onterecht en eigenlijk alleen maar door de praatjes die Pim hier op het forum had en gebasseerd op periode waarin Ethno schitterde (tot de 3 mil). Dat een veel actiever account als Fichtme het dan beter doet is verder niet raar, want zoals eerder gezegd speelde tijdens die strijd enkel Pim en die speelde ook niet 100% actief. En nog iets: Ethno had grotendeels van de strijd geen stamdeff.

Je gedraagt je als een droeftoeter en praat een account in de grond die prestaties hebben geleverd waar velen enkel maar van kunnen dromen, je weet zelf ook dat het enorm onterecht is wat je allemaal roept, en dat je Ethno als grootste faal in je lijstje hebt gezet is ook alleen maar gebaseerd op het feit dat jij Pim hekelt.

ik heb totaal geen hekel aan pim hoor, maar bij mij kwam het over als een grote faal allensinds. Jullie begonnen goed, zeggen dat jullie inactief waren klopt ook totaal niet, aangezien ik meerdere keren samen met henkie heb genacht en er telkens spelers aanwezig waren op eender welk tijdstip, maar uiteindelijk was het toch henkie, een notabene beginner die de "meeste" skills had.
ik bedoel ook fichtme tegen komen op vlak van strijd, niet op vlak van front.
 

DeletedUser

Guest
ik heb totaal geen hekel aan pim hoor, maar bij mij kwam het over als een grote faal allensinds. Jullie begonnen goed, zeggen dat jullie inactief waren klopt ook totaal niet, aangezien ik meerdere keren samen met henkie heb genacht en er telkens spelers aanwezig waren op eender welk tijdstip, maar uiteindelijk was het toch henkie, een notabene beginner die de "meeste" skills had.
ik bedoel ook fichtme tegen komen op vlak van strijd, niet op vlak van front.

Als je Pim niet hekelt dan begrijp ik al helemaal niet hoe je Ethno grootste faal kan noemen. Dat de strijd vs Fichtme overkwam als een faal kan ik begrijpen, maarja we kunnen moeilijk van te voren roepen Ethno is inactief en er staan geen stacks of niet soms? En Ethno was zeker wel inactief qua bemanning, Ethno draaide op Pim en vv's in die periode. En Pim had al voor de strijd een bepaalde datum doorgegeven wanneer hij moest stoppen, weet niet meer precies waarom dus daarna was Ethno simply gone en bleef het alleen bestaan omdat ik nog bleef inloggen 1 maal in de week. Kan wel alles gaan opschrijven over hoe het ging maar daar heb ik ook geen belang bij. Ik heb nu iig genoeg uitgelegd om je te laten zien dat je wel een vertekend beeld over de situatie hebt, maar dat kan ik je op zich ook niet blamen.

En ik weet wat je bedoelt, Fichtme kwamen we pas tegen op vlak van strijd toen Ethno al inactief was, zoals ik net al zei. Actieve periode was tot +- 3 mil, toen zakten we naar rang 34 en daarna stegen we weer naar top 15 dankzij interns en wat aanvallen op alexander die toen in Nilva zat maar sinds de interns op waren was de groei er ook weer direct uit.
 

DeletedUser61042

Guest
Fichtme heeft het gewoon uitstekend gedaan, zeker voor iemand die voor het eerst TW speelde. Ik snap sowieso niet waarom die Auri bijna alle prestaties waar Fichtme probeert te nuanceren. Presteer eerst zelf eens wat voordat je met dergelijke kritische uitspraken komt.

Ik ben gewoon van mening dat het niet een geheel bijzondere presentaties is als iemand bijna alles geinternd heeft op een paar spelers na. Ja het is wel knap gedaan dat die het zolang overleefd heeft maar dat kwam meer door de naps en dat destijds toen die uit story was zijn def nog bij story spelers stond. oke oke hij heeft ethno weg gespeeld die had ik ook niet zien aankomen dat was een goede presentatie.
 
Reactiescore
1.075
Ik ben gewoon van mening dat het niet een geheel bijzondere presentaties is als iemand bijna alles geinternd heeft op een paar spelers na. Ja het is wel knap gedaan dat die het zolang overleefd heeft maar dat kwam meer door de naps en dat destijds toen die uit story was zijn def nog bij story spelers stond. oke oke hij heeft ethno weg gespeeld die had ik ook niet zien aankomen dat was een goede presentatie.

dit zeggen en weten dat je op elk acc op w37 zelf gefaald hebt :3
 

DeletedUser61042

Guest
Waarom heb ik toch bij sommige spelers het idee, dat ze de reëel behaalde prestaties van andere spelers naar beneden willen halen, opdat hun eigen (wan)prestatie iets minder opvallend is/zal blijken te zijn.

Deze spelers -die zelf niets gepresteerd hebben- gunnen de andere spelers, de hun toekomende lauweren niet.

Kortom Auri... je bent een xxx (woord van drie letters, zijnde het mannelijk geslachtsdeel)... en je bent helaas de enige niet... schijnbaar is waardig verliezen d.w.z. met een opgeheven hoofd het strijdtoneel verlaten niet meer besteed aan veel spelers, die dit overkomt.

Mijn presentaties hoeven ook niet op te vallen triador dat heb ik zelf ook nooit gewild. ik gun iemand heel wat maar het hoeft wat mij betreft ook niet overdreven worden. En waarom moet er nou altijd weer bij gescholden worden beetje jammer dan weer triador. ik vertel gewoon mijn mening en that's it.

dit zeggen en weten dat je op elk acc op w37 zelf gefaald hebt :3

Ik heb niet op elk account gefaald:rolleyes:
 

DeletedUser73132

Guest
Ik ben gewoon van mening dat het niet een geheel bijzondere presentaties is als iemand bijna alles geinternd heeft op een paar spelers na. Ja het is wel knap gedaan dat die het zolang overleefd heeft maar dat kwam meer door de naps en dat destijds toen die uit story was zijn def nog bij story spelers stond. oke oke hij heeft ethno weg gespeeld die had ik ook niet zien aankomen dat was een goede presentatie.

Je geeft je mening ja, maar hebt volgens mij niet door dat je louter negatief bent? :eek:
Ik heb er absoluut geen problemen mee dat je je mening geeft, maar overal waar het account Fichtme (positief) wordt genoemd ben jij aanwezig om deze te nuanceren. Heeft veel weg wat Triador al noemt, het hen niet gunnen...

En als je het Fichtme wel gunde dan had je ook wellicht positieve dingen kunnen noemen, want ze hebben zeker wel wat gepresteerd in tegenstelling tot jou.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Jullie hemelen jullie prestaties juist te veel op. Auri haalt ze misschien een tikkeltje naar beneden, maar jullie doen alsof jullie zo veel hebben gepresteerd. Inactieve accounts edelen, want een massa op mij durfde jullie niet? Enkel wanneer ik volledig omringt was, skills Mental. Skills. ;)
 

DeletedUser61042

Guest
Je geeft je mening ja, maar hebt volgens mij niet door dat je louter negatief bent? :eek:
Ik heb er absoluut geen problemen mee dat je je mening geeft, maar overal waar het account Fichtme (positief) wordt genoemd ben jij aanwezig om deze te nuanceren. Heeft veel weg wat Triador al noemt, het hen niet gunnen...

En als je het Fichtme wel gunde dan had je ook wellicht positieve dingen kunnen noemen, want ze hebben zeker wel wat gepresteerd in tegenstelling tot jou.

ik noem etho toch ook op als presentatie dus ik ben niet enkel negatief ik zeg ook iets positief wel blijven lezen.
 
Bovenaan