W37 Awards & Achievements

DeletedUser61042

Guest
Story had heel lang een nap met fichtme dus welke dreiging?
 
Reactiescore
1.075
ja en die nap eindigde niet lang voordat fichtme de genade klap aan story uitdeelde door ethno af te knallen :rolleyes: in the face
 
Reactiescore
1.075
huehuehuehue en toch is het waar :D
 

DeletedUser73091

Guest
NIEUWSTE DEEL ONLINE!!!!!!!


wel grappig om te zien dat elke schrijver ook een andere mening over de situatie heeft :)
 

DeletedUser73132

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Tsjik Tsjak Vollenbak, casimodo en @willemwever@. Zijn heel veel accounts die ik wel zou willen opnoemen, maar deze drie accounts verdienen wat mij betreft een speciale vermelding.
1. TTV is een absolute meerwaarde voor elke stam. Stabiele spelers die altijd door blijven gaan en hun waarde leveren. Een betere buurman kan ik me haast niet voorstellen.
2. Er valt veel te zeggen over het account Casimodo, maar een ding waar ze zich mee onderscheiden is het doorzettingsvermogen met name bij Steff, die ontzettend veel deffwerk heeft verricht in de tijd dat SU en Story hem bijna dagelijks aanviel. Denk niet dat er veel spelers waren die het zolang vol zouden houden als Steff. Mede door het doorzettingsvermogen werd SU uiteindelijk keihard teruggepakt wat resulteerde in het op delete gaan.
3. Tot slot de bevers van W37, die vooral in het begin van deze wereld flink wat te verduren hebben gekregen, maar desondanks toch redelijk eenvoudig standgehouden. Verder zijn het enorm prettige stamspelers en hebben Gerwin en Yentl zich altijd 100% ingezet voor de stam. Een sleutelaccount van Mental!

Beste Gestopte Speler: Dat kan er maar één zijn en dat is Triador. Wanner je Triador als directe tegenstander hebt sta je al met 0-1 achter. Ziet alles en is laat niet meer los wanneer hij eenmaal de aanval heeft geopend. Vele accounts hebben zich moeten neerleggen bij de meedogenloze Triador.

Beste Stamspeler: Archer Maximus en Vestri Di Sumus. Archer Maximus lag als core speler als erg snel vast en kon niet zoals de meeste rimspelers makkelijk groeien. Desondanks waren zij altijd actief en hebben veel vv’s gedraaid wanneer dat nodig was. Daarnaast heeft ook Vestri ook ontzettend veel betekend voor Mental. Met name Sander heeft als leider, maar ook als gewoon lid, zich altijd ingezet voor de stam, vaak ten koste van zijn eigen account en groei.

Gezelligste speler: Niet echt een voorkeur. Heb veel gezellige spelers meegemaakt op W37 bij zowel de tegenstander als stamspelers.

Beste Stam (Buiten Mental): Lange tijd leek niet cyan noch Mental, maar juist Nilva grote kans te maken op de wereldwinst. Ten eerste leek het van de buitenkant een enorm stabiele stam en lieten ze met het verpletteren van de stam Shido zien goed te kunnen opereren als stam. Daarnaast had Nilva een groot deel van het zuidelijk halfrond in bezet en hadden ze met uitstek het beste stamcluster van de stammen destijds. Echter hebben interne conflicten een einde gemaakt aan dit sprookje.

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen: Op W37 heb ik ontzettend veel leuke spelers leren kennen waar ik zeker een volgende wereld eens mee samen zou willen spelen. Dat zijn er teveel om op te noemen. :D

De meest Faire Speler: Gerwin van @willemwever@. Een speler die altijd rechtvaardig heeft gehandeld en daarmee ook veel respect heeft afgedwongen bij de tegenstander. Heeft laten zien dat het spelletje een stuk leuker wordt wanneer er rechtvaardig wordt gespeeld van beide kanten. Helaas is dat op een spel als TW niet altijd het geval.

De Beste / leukste actie: Zijn best veel leuke acties geweest waarvan ik er twee wil uitlichten. De eerste is het veroveren van enkele dorpen in het jumpcluster van YKMN waarnaar de toenmalige stam van Tasarinan besluit om massaal aan te vallen om twee veroverde dorpen; meer dan 150 clears worden er op beide dorpen gelanceerd. Gezien de looptijden relatief lang waren kon cabbie intussen beide dorpen gemakkelijk volpompen met deff. Resultaat. Meer dan 200 clears gesneuveld aan de kant van Tasarinan en co en minimale verliezen aan de kant van Cabbie. Makkelijker kan het deffen niet worden. :D

Daarnaast wil ik de massa van Mental/Beun op SU benoemen. Mede dankzij de hulp van Warre kregen Mental en Beun het voor mekaar om Something Unique te bombarderen met ruim 30K aan aanvallen. Het was ook gelijk het einde van SU, de toenmalige nummer 2, die gelijk besloot de handdoek te werpen en op grijs te gaan. Een knap staaltje werk van Mental/Beun, waarmee we in een klap een enorm account uitschakelde van de vijand en tegelijkertijd Casimodo de ruimte gaven om zijn verliezen op SU terug te pakken.


De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Het op delete gaan van Triador. Alles liep goed, er werden enorme winsten behaald op Story en het account Ethnocentric stond op vallen. Echter door interne conflicten besloot Triador er een vervroegd einde aan te maken, wat voor de stam als een harde klap aankwam.

Met wie had je zeker W37 willen afsluiten: Met Gerwin van @willemwever@. Ontzettend jammer toen hij besloot om te stoppen.

De beste aanvaller: Floris/Danny van Rise Against. Hebben veel aanvallende resultaten behaald met onder meer bij Blacky, die totaal omver werd gelopen. Het liep niet altijd even lekker op dat account, maar wanneer de motivatie daar was werden er zeker heel wat mooie aanvallen neergezet.

De beste verdediger: @willemwever@. Heeft best vaak onder aanval gelegen, maar hebben eigenlijk nauwelijks wat verloren. Heb ook meerdere keren de vv in handen gehad en kan niet anders zeggen dat het account er altijd strak uitzag. Ontzettend goed georganiseerd. Een goed account maakt het deffen ook gelijk een stuk overzichtelijker en daarmee ook eenvoudiger. Daarnaast wil ik graag Tasarinan benoemen, niet zozeer door hun enorme goede deffwerk, maar meer door hun doorzettingsvermogen. Moet zeggen dat ik niet verwacht had dat ze het zolang zouden volhouden. Na de val van Tasarinan heeft Cabbie ook geen gas meer teruggenomen en account na account omver geblazen. :D

De beste vv'er: Triador deed ontzettend veel vv, misschien wel iets te vaak waardoor er weleens irritaties optraden wanneer niemand wilde/kon overnemen. Daarnaast heeft ErikXL, met name Pieter veel vv werk verricht voor Mental.

De grootste noob / faler: Dat zijn er wel meer. Veel praatjes, maar uiteindelijk is er weinig terecht gekomen. Dan heb ik het voornamelijk over Etnhocentric, Underthesheets, Hokuzpokuz en SU.


Grootste Faalstam: Alle stammen die na Story kwamen. Nadat Story was gevallen was het wel duidelijk dat er maar een stam verdiende om te winnen. Al die stammen die volgden waren niet meer dan wat leden bij elkaar.

Dé verrassing van W37 (Speler/actie): Yentl van @willemwever@ (voorheen IYentl) en Henkie van Fichtme. Voor zover ik weet is het voor allebei hun eerste wereld en in verloop van tijd hebben zowel Yentl als Henkie als uitstekende spelers opgewerkt.


De beste leider: In mijn Cyan tijd vond ik Auke een goede leider die het overzicht had en de zaken goed in orde had. Helaas is hij daarna nooit echt actief meer geweest helaas. In Mental heb ik altijd prima met Sander samengewerkt als leider.
Daarnaast wil ik nog even Jordy noemen. Zeker in de beginfase heeft hij het als leider uitstekend gedaan en Mental naar de midgame geleid. Echter werd hij daarna ontzettend inactief en is hij mij enorm tegengevallen als leider van Mental. Hij was alleszins niet de leider die er stond op het moment dat Mental hem nodig had.

Wat heb ik zelf voor W37 betekent: Dat laat ik aan anderen over. Met Cabbie in ieder geval een mooie prestatie neergezet door de wereld als eerste te eindigen.

Wat is mijn mening over Mental: Een sterke stam bestaand uit spelers met verschillende ervaring en achtergronden die elkaar respecteren en voor elkaar door het vuur zijn gegaan in moeilijke tijden. De kracht van Mental was de binding tussen de spelers, die naarmate de wereld vorderde alleen maar sterker is geworden.
 

DeletedUser60969

Guest
Leuk lijstje Steven, en bedankt :D

Ik zal wel een lijstje maken als ik terug ben van Manchester :cool:
 

DeletedUser73351

Guest
Story had heel lang een nap met fichtme dus welke dreiging?

Jij bent grappig. Nap met story :3

Het grappige is, dat story nog steeds denkt dat fichtme het moeilijk had. Maar om heel eerlijk te zijn bouwde we meer def dan we verloren door te kruisdeffen. Door de scouts op lege front dorpen te blokken. En pim trapte er keer op keer in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Dat kruisdeffen was wel ziek bij fistme, er was standaard 2x zoveel os incomings dan attack incomings, terwijl er massa's waren van 1-2k :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De beste leider: In mijn Cyan tijd vond ik Auke een goede leider die het overzicht had en de zaken goed in orde had. Helaas is hij daarna nooit echt actief meer geweest helaas.

Thanks Steven, en dat 2e klopt helaas wel grotendeels, heb nog wel een hele kort opleving gehad maar dat was het dan.
 
Reactiescore
1.075
thx steven <3


deffen op fichtme is en was idd heel easy :D snipen was vooral zalig tegen split treintjes :D
 
Reactiescore
1.075
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): fichtme & cabbie, het offensieve geweld van acc cabbie is gewoon onvoorstelbaar, en het deffwerk op fichtme, op de ene uitzondering tegen bmk dan eventjes was gewoon sterk.
Beste Gestopte Speler ongetwijfeld repelsteeltje
Beste Stamspeler: cabbie, vestri du stabbus, laurens (rokade) wellicht ook.
Gezeligste speler: steven, sander, gerwin, henkie, timon <3
Beste Stam (Buiten Mental): Nilva toch wel
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen: zowat compleet mental wellicht, laurens, sam, giacomo, streaker en firmintjuh zijn ook wel leukertjes uiteindelijk.
De meest Faire Speler:
De Beste / leukste actie: deffen op fichtme was toch altijd lekker en daarna terug slaan op ethno.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: het snel opgeven van SU
Met wie had je zeker W37 willen afsluiten:
De beste aanvaller: cabbie
De beste verdediger: triador, fichtme
De beste vv'er: vestri du sumus
De grootste noob / faler: ethno, hele tijd komen schreeuwen dat ze de noobs van fichtme even zouden afmaken, en dan lekker zelf afgaan als een gieter.
Grootste Faalstam: Story, zo lek als een mandje..
Dé verrassing van W37 (Speler/actie): basboy11 heeft me eigenlijk wel verrast xd
De beste leider: ikke natuurlijk.
Wie heeft op W37 jouw respect nu echt verdiend: henkie
De grootste spammer: ???
Wat heb ik zelf voor W37 betekent: niets speciaals
Wat is mijn mening over Mental: gezellige noobjes
 

DeletedUser73272

Guest
Ben ik het niet mee eens, het echte grote front was met mij.. maar dit had een NAP... deze werd pas opgeheven toen story al aan het vallen was. Casi vind ik persoonlijk een veel knappere prestatie van fichtme
 

DeletedUser73132

Guest
Thanks Steven, en dat 2e klopt helaas wel grotendeels, heb nog wel een hele kort opleving gehad maar dat was het dan.

Snap ook wel dat wanneer je eigen stam omvalt dat de motivatie een stuk minder wordt, zeker omdat er daarna best veel spelers zijn gestopt. Maarja, aan de andere kant was Cyan ook wel gedoemd om te vallen met al die losse clusters.
 
Bovenaan