Stelling van de dag

Reactiescore
1.902
Stelling: Dream Team. schrijft de topics alleen maar voor de likes!!
Ik weet dat dit wrs niet heel serieus bedoeld is, maar goed haha. Een stelling is een stelling.

Oneens. Die likes kunnen me aan m’n reet roesten. In tegenstelling tot een hoop AF’ers is mijn stijl van posten niet veranderd sinds invoering van de likes. Ik haal genoegen uit het schrijven van stukken, de spot drijven met AF & IG gebeurtenissen van spelers/stammen en het verzorgen van vermakelijk leesvoer. Dat is alleszins wat ik probeer te combineren in- en bereiken met deze topics. De serieuze P&P komt later deze wereld wel als de start voorbij is.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
48
Juh, dat hij maar één stamgenoot had verandert het aanzienlijk. Met deze context ben ik het dan ook met je eens, denk dat jullie het zo slim mogelijk hebben gespeeld als dat de situatie toeliet. En zoals je al zei: per geval bekijken. Al helemaal met dit soort zaken. Het ging om r00t neem ik aan?
bingo
 

DeletedUser71531

Guest
stelling van de dag:

Je kan zonder het gebruik van PP (ik doel op de premium beurs), boost accounts en premade's nog top 5 spelen
 

Deleted User - 487812293

Guest
stelling van de dag:

Je kan zonder het gebruik van PP (ik doel op de premium beurs), boost accounts en premade's nog top 5 spelen
Niettedoen.
Nee serieus ik denk oprecht dat je vrij veel geluk moet hebben qua ligging.
Lig je naast iemand die edels kan kopen en zit je niet in een deffstam dan is de kans zienlijk aanwezif dat je snel wordt weggespeeld. Daarna kun je prima top 10 a top 5 draaien op acticiteit en inzicht
 

DeletedUser79704

Guest
stelling van de dag:

Je kan zonder het gebruik van PP (ik doel op de premium beurs), boost accounts en premade's nog top 5 spelen

endgame kan je zeker en vast top 5 eindigen, als je mid/endgame de events slim kan bespelen en er het max uithalen. maar is veel moeilijker om uit de start te geraken door de achterstand op de pp gebruikers
 
Reactiescore
614
stelling van de dag:

Je kan zonder het gebruik van PP (ik doel op de premium beurs), boost accounts en premade's nog top 5 spelen

Op w57 nog gelukt (redelijk recent) en daar 2e geworden en rond de midgame eigenlijk al top 5 gestaan. PP boost is enkel voor je early heel erg invloedrijk (events niet meegeteld want die helpen door de hele wereld heen mee). Daarna kan je, mits je bijvoorbeeld veel farmt, rooft vaak wel een flinke inhaalslag maken. Scheelt ook nogal of bijvoorbeeld de 1e target die valt er eentje aan jouw front is. Denk dat dat ook een kwestie is van afdwingen.
 

Deleted User - 1533669

Guest
Op w57 nog gelukt (redelijk recent) en daar 2e geworden en rond de midgame eigenlijk al top 5 gestaan. PP boost is enkel voor je early heel erg invloedrijk (events niet meegeteld want die helpen door de hele wereld heen mee). Daarna kan je, mits je bijvoorbeeld veel farmt, rooft vaak wel een flinke inhaalslag maken. Scheelt ook nogal of bijvoorbeeld de 1e target die valt er eentje aan jouw front is. Denk dat dat ook een kwestie is van afdwingen.

Het zou kunnen, maar dat betekent ook dat halveren bij massa's om muren te uppen enzo een no-go zijn :)
 

DeletedUser71531

Guest
Denk dat je inderdaad even moet aangeven of je top 5 op het einde van de wereld bedoeld, of in de start :p

In early game is het vanzelfsprekend denk ik dat het gewoon niet mogelijk is.
Verder is er naar mijn mening speelt geluk een grote rol. Op W38 bv was mijn team prima gestart, top 10 in het farmen de eerste week maar als je dan iemand hebt die boven je ligt en gewoon de ene edel na de andere koopt, nja dat moet je al erg veel hulp krijgen om de betreffende PP-abuser neer te halen of het geluk hebben dat ze er geen reet van kunnen:tongue:

Dus mocht je een goeie ligging hebben (qua farms + mooi edeltarget) dan is het wel mogelijk om al midgame in die top5 te geraken maar naar mijn mening alsnog zeer moeilijk.

Als we spreken over endgame dan kan alles nog eens je er bent geraakt tenminste:wink:
 
Reactiescore
1.369
Op w57 nog gelukt (redelijk recent) en daar 2e geworden en rond de midgame eigenlijk al top 5 gestaan. PP boost is enkel voor je early heel erg invloedrijk (events niet meegeteld want die helpen door de hele wereld heen mee). Daarna kan je, mits je bijvoorbeeld veel farmt, rooft vaak wel een flinke inhaalslag maken. Scheelt ook nogal of bijvoorbeeld de 1e target die valt er eentje aan jouw front is. Denk dat dat ook een kwestie is van afdwingen.

Denk dat de hele wereld totaal <25k pp uitgegeven is, inclusief pa/am
 
Bovenaan