Stelling van de dag

Reactiescore
1.363

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
Nog steeds geen idee waarom hunt ooit op del ging
 

DeletedUser37838

Guest
Met QQEEZZ minder dan 25k? Dat zou bijna onmogelijk zijn.

QQEEZZ heeft in de start niet zo veel pp verbruikt. Je hebt enkel Nico de slavendrijver daar, die bovendien op awards geilt, waardoor er continu gefarmt werd en munten gemept. Doordat de rest van de wereld daar na verloop van tijd gewoon mee ophield hadden we op den duur 600 edeltjes staan waardoor het gemakkelijk groeien is.

Om terug on-topic te gaan:
Volgens mij is het zeker mogelijk om zonder pp gebruik (uitgezonder PA/AM/FA dan) nog steeds top 5 te spelen. Pp speelt enkel in de early game een grote rol. Het is echter wel moeilijker om de startfase ongehavend door te komen naar mijn mening.
 
Reactiescore
1.363
Nog steeds geen idee waarom hunt ooit op del ging
Hele sfeer was verpest door Umur + al dat gemol en spy gedrag van god leden. Daarom waren we op del gegaan.
 
Reactiescore
768
QQEEZZ heeft in de start niet zo veel pp verbruikt. Je hebt enkel Nico de slavendrijver daar, die bovendien op awards geilt, waardoor er continu gefarmt werd en munten gemept. Doordat de rest van de wereld daar na verloop van tijd gewoon mee ophield hadden we op den duur 600 edeltjes staan waardoor het gemakkelijk groeien is.

Om terug on-topic te gaan:
Volgens mij is het zeker mogelijk om zonder pp gebruik (uitgezonder PA/AM/FA dan) nog steeds top 5 te spelen. Pp speelt enkel in de early game een grote rol. Het is echter wel moeilijker om de startfase ongehavend door te komen naar mijn mening.

Hmm, dat heb ik wel vaker gezien. Een gedeelte van de handelswijze
 
Reactiescore
1.363
Snap nog steeds niet dat jullie Umur aannamen, kaarten waren goed. Was in gesprek God te joinen, was dat gebeurt jullie 100% winst.

Krijg je met de leiding die te graag mensen wou aannemen door dat gespy etc.. + we kenden allemaal umurtje nog niet, ik kon altijd wel goed met m though :p.
 

DeletedUser69389

Guest
De stammen Amen/Swift, Drunk, Level, Love. & .:VD:. zullen aan het eind van april de enige top 25 stammen, van nu, zijn die nog actief mee zullen doen in de top.
 
Bovenaan