- Reactiescore
- 984
Nu staat Noah wel op scherp hoor! (niet dat ie er iets aan gaat doen).Jonge t was gewoon baas! eindelijk n "gelukje" dat jullie er niet waren xD
Nu staat Noah wel op scherp hoor! (niet dat ie er iets aan gaat doen).Jonge t was gewoon baas! eindelijk n "gelukje" dat jullie er niet waren xD
Beetje laat maar deze opmerking is nergens voor nodig. STWMAO heeft de halve wereld groot safegebied gehad door wisselende stammen en veeeel naps. Als je w59 als winst wil rekenen, had je de laatste tegenstanders van Vix-V moeten joinen, dan was de wereld nog best gelijk geweest. Maar STWMAO koos de makkelijke weg en joinde de winnende stam met een 180 graden nap voor onbeperkte tijd (I know, bijzonder dom.)zuig jezelf nog wat meer af Roald. Ik hoef deze discussie niet te voeren. Whale stond waar het stond door eigen kracht en diplomatiek, niet door jou heilige gulheid. En wat betreft TAD hoef ik ook niks te bewijzen, Wij hebben de stam niet gecarryd en dat zeggen we nergens.
Haal nu die banaan uit je reet en stop lekker met posten zoals je al een aantal keer beloofd hebt, zou je hart goed doen.
Potje van de politie van politiek en propaganda is hier.ON TOPIC!
Je maakt er een potje van.Potje van de politie van politiek en propaganda is hier.
Bedenk eens wat nieuws...Je maakt er een potje van.
ON TOPIC!
Speel deze wereld niet maar vooruit:Kom dan met een nieuwe stelling @potje
Speel deze wereld niet maar vooruit:
Doordat een te groot gedeelte van de kwantiteit en kwaliteit in Spread is, is de motivatie van vrijwel de gehele wereld gedaald. Is het dan niet beter om dat te voorkomen de volgende wereld?
Weet niet of dit iets oplost. Denk persoonlijk dat dezelfde premade groep dan op 6 accounts start in plaats van 12. Waardoor het natuurlijk onmogelijk wordt voor een andere stam om, zonder premade, 6 van zulke sterke accounts bij elkaar te rapen. Op w73 was de imago premade sterk, waardoor er een enorm drang was voor andere sterke accounts om vroegtijdig al bij elkaar te gaan zitten. Iets wat de early en mid-game aanzienlijk versnelt.
Ja ik vrees er ook voor dat mensen zich blijven verenigen, maar in ieder geval beperk je de mogelijke kwantiteit dan enigszins waardoor een samenwerking tegen die premade iets kansrijker is. Ook zit er natuurlijk een limiet aan het aantal spelers dat op een account kan functioneren. Ik speelde hier op 73 ook met 8 personen, echter waren er gemiddeld 'slechts' vier actief en zaten daar wel wissels in. Op een gegeven moment bereik je wel een soort van de maximale activiteit, immers is er maar een bepaalde hoeveel werk en zitten er maar 24 uur in een dag. Stel dat Imago de startgroep niet op 8 accounts maar op 5 accounts had moeten plaatsen, denk ik dat we vooral minder mensen aangenomen hadden. Ik had op mijn account in ieder geval geen 9e, 10e en 11e speler hoeven hebben, dat was gewoon een verspilling geweest. Nu is colla niet heel representatief, maar toch denk ik dat die beperking tot een (kleine) vermindering kan leiden.