Totaal onrealistisch beeld wat je nu schetst omdat in Spread dit niet zou gebeuren. Imago heeft gewoon geen gebruik gemaakt van de 24 uurs regel wat gewoon vrij dom is, om het maar bot te verwoorden.
Heb je een spy in Imago dat je dit statement legitiem kunt maken? Er is namelijk wel overgestapt met de 24 uur regel, niet vaak, maar het is wel gebeurd. Verder haalt Steven een probleem aan, wat al vaker en eerder aangehaald is - wat gewoon een rol speelde. Jammer dat we overigens van een constatering over de winst weer op een easy-bash-imago zijn gekomen, maar als je daar je punten op wilt pakken - go ahead.
Nee totaal niet met die redenatie. Een topper kan best in zijn eentje in een mindere stam zitten. Jij schetst het beeld dat er een hele groep is van toppers die zonder verliezen de wereld uit gaan spelen, niet maar 1 speler. Het lijkt me toch niet raar om aan te nemen dat werelden waar een grote groep spelers van kaliber zitten, die groep vaak de winst pakt?
Mooi dat je in de schijnvertoning bent getrapt die deel uit maakt van de standaardprofilatie. Vrijwel elk account en elke stam doet zich vaak groter voor dan ze zijn. Zelfs in het dagelijks leven zie je het gros van de mensen verhalen en prestaties aandikken/overdrijven, dat is op TW niet anders en het gebeurd van persoon op persoon en raakt zo gewoon van groot naar groter naar grootst. Feit is dat het afgelopen half jaar alle vv-kracht binnen Imago bij slechts enkelen personen lag en nog een handvol sporadischere vv'ers is de tegenpartij volledig ontgaan. Dat gaat in grote lijnen ook op voor al het initiatief op leidings, offensief en defensief vlak, de mensen die zich daarvoor hebben ingezet gedurende de hele wereld is op twee handen te tellen.
Daarbij; ik denk dat ik zeer prima co's heb - en vooral heel veel. Maar zeker de helft heeft nog nooit een vv gepakt of zich op een andere manier nadrukkelijk ingezet voor stambelang. Dat doet verder niets af aan de kwaliteit op een specifiek account (''topper''). Ook hier weer; een leuke collectie namen wekt een impressie dat die collectie wel zou winnen (en dan was vijf jaar terug vast ook zo geweest) maar is geen garantie dat ze actief waren. Zeker de helft van de grote namen in het starttopic heeft maar weinig betekend voor account noch imago on the long run. Vaak waren hier gewoon zeer legitieme redenen voor. Vader worden, promotie op werk, echtscheiding, verlies van een ouder, slechtlopende relaties of een overgang naar samenwonend leven, op het moment dat iemand zijn stop dan aankondigt kan ik dat enkel aanmoedigen.
De winst is verdiend van spread, maar de winst is mager lijkt mij een mooie afsluiting. Zie bijvoorbeeld snow en absurd waar tot op de dag van vandaag nagenoeg geen dorpen worden verloren.
Dit inderdaad. Of kijk naar de Imago statistieken als stam de afgelopen maand, dan zie je dat Spread gewoon de min in gaat doordat er geen poging gedaan is door spread. De daling is overstapper Schedel om Pit een hart onder de riem te steken. Men kan roepen wat ze willen, maar het is een vreemde trend voor een verliezende stam.