Stelling van de dag

Reactiescore
1.454
Jullie hadden ook wel de clears van NTD en savior als hulp en een anti snipe erbij, dus in jullie geval was de speler met slechts 1 kleine stam genoot zo goed als kansloos.

Ik weet niet hoe je erbij komt dat NIETTEDOEN en Savior clears hebben gestuurd, want dat klopt gewoon niet. Was het maar zo'n feest XD
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Nu ze hielpen iig de schijn op te wekken dat iig wel deden clearen.

Om terug te komen op de stelling:
Met 2 edels een goede speler wegspelen is zeker geen eenvoudig klusje. Hangt van veel factoren af, maar 1 ervan is dat de verdedigende partij een paar cruciale fouten maakt.

Als het je overkomt zo weggespeeld te worden door 1 speler met 2 edels ben je geen goede speler te noemen IMO.
in een pure 1 v 1wel te verstaan, geen defslaafjes voor anti backtime, geen hulp van anderen in de vorm van clears of fakes, dat soort spul maakt het namelijk wel easy en dus geen prestatie.
 
Reactiescore
768
Stelling:

Met twee edels kan je eenvoudig een ervaren speler uitspelen.

Als het 1 vs 1 is en beide offensive met 2 edels, dan vrij easy. Eerste wachten totdat de eerste met 2 edels aanvalt. De tweede snipen (indien dit de 50 lc en edel is bijvoorbeeld) puur omdat het kan. Vervolgens de andere edel backtimen en je vijand is troeploos. GG WP

En natuurlijk krijg je factoren als afstand en herbouwen van troepen om die ander zijn tweede edel te snipen blabla :D
 
Reactiescore
489
Bekijk bijlage 18148

clears , fakes wat het ook zijn het is hulp iig

We zeggen ook niet dat het geen hulp is, ook niet dat het een prestatie is. The Pianist gooit enkel een balletje op over wat jullie van de stelling vinden. Dat we extra fakes krijgen, maakt het inderdaad lastiger om dingen in te schatten. Feit is wel dat de speler in kwestie wel nog kon snipen en dan hadden wij idd vertraging opgelopen.
 
Reactiescore
470
We zeggen ook niet dat het geen hulp is, ook niet dat het een prestatie is. The Pianist gooit enkel een balletje op over wat jullie van de stelling vinden. Dat we extra fakes krijgen, maakt het inderdaad lastiger om dingen in te schatten. Feit is wel dat de speler in kwestie wel nog kon snipen en dan hadden wij idd vertraging opgelopen.

De speler in kwestie was dan misschien niet zo ervaren?
 
Reactiescore
1.454
De speler in kwestie was dan misschien niet zo ervaren?

Weet niet echt veel over zijn ervaring. Volgens hem had die vroeger wel goed gepresteerd, maar het niveau is nu wel wat anders. Daarnaast was de stelling ook niet bedoeld om te pochen, maar enkel om te kijken of jullie het tegen een ervaren speler haalbaar vinden en mogelijkheden zien om het met twee edels te doen of niet. En hoe jullie het dan zouden aanpakken. Pakte dit omdat we met een vergelijkbare situatie zaten vannacht en ik vrij rusteloos heb geslapen erdoor :p.

Oh, en om het AF levendig te houden. Vooral daarom postte ik de stelling ;)
 
Reactiescore
382
Weet niet echt veel over zijn ervaring. Volgens hem had die vroeger wel goed gepresteerd, maar het niveau is nu wel wat anders. Daarnaast was de stelling ook niet bedoeld om te pochen, maar enkel om te kijken of jullie het tegen een ervaren speler haalbaar vinden en mogelijkheden zien om het met twee edels te doen of niet. En hoe jullie het dan zouden aanpakken. Pakte dit omdat we met een vergelijkbare situatie zaten vannacht en ik vrij rusteloos heb geslapen erdoor :p.

Oh, en om het AF levendig te houden. Vooral daarom postte ik de stelling ;)
Sikko, je bent echt supergoed en vet pro. Ego nu gestreeld?
 
Bovenaan