Deleted User - 2265525
Guest
Waar hengel ik naar complimentjes dan? Kan me in ieder geval niet herinneren dat ik een post geplaatst heb met die intentie.Geen idee. Hengelen naar complimentjes door een tekort aan genegenheid.
Waar hengel ik naar complimentjes dan? Kan me in ieder geval niet herinneren dat ik een post geplaatst heb met die intentie.Geen idee. Hengelen naar complimentjes door een tekort aan genegenheid.
Waar hengel ik naar complimentjes dan? Kan me in ieder geval niet herinneren dat ik een post geplaatst heb met die intentie.
Oh, hahahaNee, ik bedoelde dat ikzelf hengelde naar een complimentje . Maar het was eerder lollig bedoeld.
Ik weet dat dit wrs niet heel serieus bedoeld is, maar goed haha. Een stelling is een stelling.Stelling: Dream Team. schrijft de topics alleen maar voor de likes!!
bingoJuh, dat hij maar één stamgenoot had verandert het aanzienlijk. Met deze context ben ik het dan ook met je eens, denk dat jullie het zo slim mogelijk hebben gespeeld als dat de situatie toeliet. En zoals je al zei: per geval bekijken. Al helemaal met dit soort zaken. Het ging om r00t neem ik aan?
Stelling:
Met twee edels kan je eenvoudig een ervaren speler uitspelen.
stelling van de dag:
Je kan zonder het gebruik van PP (ik doel op de premium beurs), boost accounts en premade's nog top 5 spelen
stelling van de dag:
Je kan zonder het gebruik van PP (ik doel op de premium beurs), boost accounts en premade's nog top 5 spelen
Niettedoen.stelling van de dag:
stelling van de dag:
stelling van de dag:
stelling van de dag:
Op w57 nog gelukt (redelijk recent) en daar 2e geworden en rond de midgame eigenlijk al top 5 gestaan. PP boost is enkel voor je early heel erg invloedrijk (events niet meegeteld want die helpen door de hele wereld heen mee). Daarna kan je, mits je bijvoorbeeld veel farmt, rooft vaak wel een flinke inhaalslag maken. Scheelt ook nogal of bijvoorbeeld de 1e target die valt er eentje aan jouw front is. Denk dat dat ook een kwestie is van afdwingen.
Denk dat je inderdaad even moet aangeven of je top 5 op het einde van de wereld bedoeld, of in de start
Op w57 nog gelukt (redelijk recent) en daar 2e geworden en rond de midgame eigenlijk al top 5 gestaan. PP boost is enkel voor je early heel erg invloedrijk (events niet meegeteld want die helpen door de hele wereld heen mee). Daarna kan je, mits je bijvoorbeeld veel farmt, rooft vaak wel een flinke inhaalslag maken. Scheelt ook nogal of bijvoorbeeld de 1e target die valt er eentje aan jouw front is. Denk dat dat ook een kwestie is van afdwingen.