Deleted User - 487848581
Guest
De stammen Amen/Swift, Drunk, Level, Love. & .:VD:. zullen aan het eind van april de enige top 25 stammen, van nu, zijn die nog actief mee zullen doen in de top.
Savior is mijn rang 1
De stammen Amen/Swift, Drunk, Level, Love. & .:VD:. zullen aan het eind van april de enige top 25 stammen, van nu, zijn die nog actief mee zullen doen in de top.
Stelling: als je in de start fase van de huidige werelden niet (minimaal) 10k PP te besteden hebt, kom je niet meer mee?
stelling van de dag:
Je kan zonder het gebruik van PP (ik doel op de premium beurs), boost accounts en premade's nog top 5 spelen
Niet mee eens, Savior is het bewijs atmStelling: als je in de start fase van de huidige werelden niet (minimaal) 10k PP te besteden hebt, kom je niet meer mee?
Is dat niet een beetje hetzelfde als deze?
wacht daar nou even mee tot men is uitgesproken over de vorige stellingStelling: PP-abusers maken het zich soms zelf lastig door dat hun buurt zal samenspannen tegen hun
Niet mee eens, Savior is het bewijs atm
wacht daar nou even mee tot men is uitgesproken over de vorige stelling
Is dat niet een beetje hetzelfde als deze?
Dat weet ik wel zeker, gewoon enorm veel kwalitatieve spelers!Stelling van de dag: 10 spelers van de top 25 liggen in C45. Dit zegt iets over de kwaliteit of moeilijkheidsgraad in dit continent.