Stelling van de dag

Reactiescore
69
Waar was jij ineens op W70 Thorsten? Nooit meer wat van je gehoord helaas.. :(
 
Reactiescore
139
Ja en w63??
 
Reactiescore
766
Ja
 
Reactiescore
1.367
Nee
 

DeletedUser77632

Guest
Stelling: als je in de start fase van de huidige werelden niet (minimaal) 10k PP te besteden hebt, kom je niet meer mee?
 
Reactiescore
1.454
Stelling: als je in de start fase van de huidige werelden niet (minimaal) 10k PP te besteden hebt, kom je niet meer mee?

Het wordt lastig om 'mee te komen' maar dat betekent niet dat de top in midgame niet kan bereiken. De top in de eerste weken wordt enorm bepaald door PP gebruik, maar na 1 a 2 dorpen heeft PP gebruik veel minder invloed op het spel. Pas als events komen, komt dat weer van pas, en als je de events slim speelt kan je ook genoeg zonder een overdosis aan PP. Dus met andere woorden, begin fase wordt lastig, maar het betekent niet dat je de top niet kan bereiken in midgame.
 

DeletedUser77632

Guest
Is dat niet een beetje hetzelfde als deze?

Ik heb mijn stelling iets specifieker en concreter weggezet. Althans dat is mijn mening. Bovenstaande stelling doelt tevens op het gebruik van de premium beurs waarbij ik dat dus invul als zijnde GS kopen.
 
Reactiescore
489
Stelling van de dag: 10 spelers van de top 25 liggen in C45. Dit zegt iets over de kwaliteit of moeilijkheidsgraad in dit continent.
 
Bovenaan