Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
1. Je zegt dat je er nog bovenop kunt komen als je halve account weggespeeld is, terwijl dat gewoon nergens het geval is, toch niet met die activiteit.




Werkelijk? Vertel mij eens wat jij onder stacken verstaat dan. En ja ik weet dat w23 geen overwinningsvoorwaarden heeft, en daar zijn dan ook nog oorlogen aan de gang, hoewel Drunk gewoon het dubbele van de nummer 2 heeft en een grote safezone. Maar ik zie [NW] er niet echt bovenop komen, en denk dat ze wel wat meer loggen dan vijf min per week.




2. Ik weet dat je niet exact vijf dorpen bedoelde, maar we zitten nu aan 50 dorpen zowat en het is nog steeds early-game. Nogal een verschil. 3. En flink wat schade, misschien, maar je gaat alsnog weggespeeld worden als jij als eerste je main verliest.




Nee. Start gaat voor mij veel verder dan 5 oid dorpen. Eerder tot een mill, al valt het te zien.




Dat is precies hetzelfde. Zoals ik al zei ligt alles vrij vast late-game, dus ook de stam waar een account in zit. Machtsverhoudingen verschuiven maar weinig meer net omdat de accounts verdeeld zijn over x aantal stammen, en tenzij een stam valt, de accounts niet snel meer van stam zullen (kunnen) veranderen.





Hij zei 3 TOT 5 dorpen early game. En ja, ik weet dat hij het ruimer bedoelde. Maar een veelvoud kan het niet zijn lijkt me, terwijl Dutchgangster vind dat early game veel langer duurt dan dat. Het was helemaal geen grap of grappig bedoelt.

1. Bedoel ik niet. ik bedoel alleen dat in principe 5 minuten per week genoeg kan zijn om AM te laten lopen en nieuwe dorpjes te edelen/internen. zodra je een massa krijgt zul je vanzelfsprekend meer in moeten loggen dan dat.

2. ik bedoelde niet dat 3-5 dorpen de hele early game is. die periode is logischerwijs deel van de early game. early game gaat inderdaad verder dan 5 dorpen, ofcourse.

3. BT met je 2e clear zijn main. voila, je zit weer op gelijke hoogte.
 

DeletedUser

Guest
Je totaal aantal gefarmd gedeeld door aantal dagen sinds de start, dat zou gemiddelde zijn. Nu pak jij de cijfers die jou het beste uitkomen, en zeg je dat je gemiddelde bedoelde, terwijl je gewoon zei dat je 500k-1mill per dag farmde, maar de dagen ervoor telkens 1 mill farmde. Als ik zo ver terug ga farm ik de helft van wat ik nu farm, dus niet zo gek dan dat het minder is.

En de zaken die je zei klopten niet. Toen ik zei dat je 1 dorp per dag edelde was het onzin, maar als jij het zegt klopt het plots wel weer? :confused:


En lol, early game 3-5 dorpen. :eek:

jij haalt de zaken door elkaar die ik vertel en probeert me er dan van te beschuldigen dat ik leugens verkoop.
Vervolgens laat ik zien wat je probeert te doen en plots zeg je dat ik wel gelijk heb, maar jij dan ook? (rofl)

de periode waarin ik dit zei, farmde ik al meer dan een week maximum 1.1mil, en vaak minder dan 500k. Dus het gemiddelde van die week zoals ik dus zei (ik zei immers ik farm atm 500k-1mil, mogelijk niet letterlijk maar kwam duidelijk genoeg over). Je zegt dat ik zever uitkraam, en een week later vraag je mijn farms. Ondertussen had ik die week al een hoger gemiddelde opbrengst van farmen (onze farms stijgen om de week pas). In die week edel ik niet elke dag maar in waves. En tijdens die week dat ik dus niet elke dag edel haal je weer aan dat ik zei dat ik elke dag een dorp edel. Dit is verleden tijd, niet meer van toepassing dus enkel bedoelt om de rest te misleiden met foutieve info...

Probeer niet steeds alles te verdraaien, en iets zo hard uit te vergroten dat je uiteindelijk ook gelijk hebt.
Anders kan ik even goed beginnen over ik heb gezegd dat ik edel punt. En niemand kan daar iets op zeggen want ik heb effectief al geëdelt. Zo een discussie winnen door van het onderwerp af te draaien door het te vergrootten ben je trouwens ook fantastisch in, proficiat daarvoor...
 

DeletedUser

Guest
Goh, dit zal mijn laatste post hierover zijn.

Tot het moment dat jij beweerde elke dag een dorp te edelen heb ik nooit gezegd dat het niet kon dat je zo weinig farmde. Toen je dat wel deed, postte ik dat, omdat het ook gewoon zo is. Heb het nu even uitgerekend, en je hebt sinds je eerste overname 0,69 dorpen per dag geadelt. Dus ik had gewoon gelijk toen ik zei dat het niet kon dat jij een dorp per dag adelde terwijl je maar zoveel farmde, als dan blijkt dat wat jij zei niet klopte, en je geen dorp per dag edelt, dan klopt wat ik zei automatisch ook niet meer want dan is het wel mogelijk.

1. Bedoel ik niet. ik bedoel alleen dat in principe 5 minuten per week genoeg kan zijn om AM te laten lopen en nieuwe dorpjes te edelen/internen. zodra je een massa krijgt zul je vanzelfsprekend meer in moeten loggen dan dat.

2. ik bedoelde niet dat 3-5 dorpen de hele early game is. die periode is logischerwijs deel van de early game. early game gaat inderdaad verder dan 5 dorpen, ofcourse.

3. BT met je 2e clear zijn main. voila, je zit weer op gelijke hoogte.

Late game, een maand lang elke week 1 keer 5 minuten inloggen, en nog steeds er boven op kunnen komen.

Nja je verwoordde het toch echt zo. En het is nu niet dat dodgen zo moeilijk is lijkt me, en alsnog heeft je tegenstander -als de backtime lukt- dan zijn tweede clear nog steeds, en jij niet. Daarnaast is zo'n kleine clear easy te blocken, en is je groei alsnog enorm vertraagd
 

DeletedUser

Guest
Stelling van de dag: het gaat hier niet genoeg over W18 en in het bijzonder de wereldoverschrijdende alsook tijdloze suprematie van Phalanx en haar leden.
 

DeletedUser

Guest
Stelling van de dag: het gaat hier niet genoeg over W18 en in het bijzonder de wereldoverschrijdende alsook tijdloze suprematie van Phalanx en haar leden.

niet akkoord, die stam wordt al veel te vaak aangehaald, maar in principe blijft het gewoon een stam die in zijn geheel op delete ging, niets meer en niets minder
 

DeletedUser

Guest
Jij zou deze boodschap moeten onderschrijven als overwinnaar van W18.
 

DeletedUser

Guest
Bump :D

Nieuwe stelling

Alle stammen leeggooien: en via een draftsysteem nieuwe stammen creeren zou interessant zijn
 
Bovenaan