Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Dit is dus het 'stelling van de dag' topic. Elke dag komt iemand met een stelling (de eerste stelling die gepost wordt, wordt de stelling van de dag) en daarna kunnen andere forumgangers hun mening daarover geven. let wel op : onderbouw je post met op zijn minst één argument


Stelling : W34's niveau is hoger dan dat van de andere werelden als het gaat om het "topniveau".
 

DeletedUser33379

Guest
ik denk zeker dat het niveau hoger zal liggen dan w33.
maar al vele werelden ligt het niveau drastisch laag heb ik het gevoel.
 

DeletedUser24338

Guest
Stelling : W34's niveau is hoger dan dat van de andere werelden als het gaat om het "topniveau".

W34 zal qua bezetting vergelijkbaar zijn met andere recente werelden, daar ben ik vrij zeker van. Je stelling klopt iig niet, het niveau lag veel hoger ten tijde van w1-w7. TW krijgt de werelden niet eens meer gevuld, zonde.


ik denk zeker dat het niveau hoger zal liggen dan w33.
maar al vele werelden ligt het niveau drastisch laag heb ik het gevoel.

Bedankt! :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik denk dat het niveau zeker hoger zal gaan liggen, omdat er nou eenmaal veel toppers spelen, misschien dat die nu nog niet veel hebben laten zien, maar ik denk dat het later in de wereld heel interessant kan gaan worden
 

DeletedUser68300

Guest
Er spelen wel zeker toppers op(Jij, Roboro) zijn daar twee voorbeelden van, maar er zijn er zeker nog meer! Alleen hier ligt het gemiddelde hoger denk ik dat hij bedoelt;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dit is dus het 'stelling van de dag' topic. Elke dag komt iemand met een stelling (de eerste stelling die gepost wordt, wordt de stelling van de dag) en daarna kunnen andere forumgangers hun mening daarover geven. let wel op : onderbouw je post met op zijn minst één argument


Stelling : W34's niveau is hoger dan dat van de andere werelden als het gaat om het "topniveau".

Bump

Dit is de stelling praat hier dan ook over:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat het niveau wel hoog gaat liggen op deze wereld, maar dat is gissen. Want deze wereld is net begonnen...
Maarja, ik speel erop dus het beloofd al flink veel :D
 
Reactiescore
3.524
Ik denk door de instellingen van de Wereld dat er al meer pro's zich aan gesproken voelen om nog eens te beginnen.
Ik denk dus dat deze wereld wel hoger kwa niveau gaat worden als de laatste werelden.
 

DeletedUser51588

Guest
kan er niet veel zinnigs over zeggen, ken nog maar weinig spelers. de toppers in mijn periode zie ik in ieder geval niet meer op tw verschijnen :( gaan er gauw genoeg achterkomen of het niveau hier hoog ligt :D
 

DeletedUser65460

Guest
Deze stelling valt af te wachten tot we later in het spel zitten, er spelen uiteraard een groot deel toppers mee dus er is een kans dat deze wereld een hoger niveau gaat hebben dan de laatste werelden. Echter zullen we nooit het niveau halen als er was op de eerste werelden.
 

DeletedUser

Guest
Maar hoezo lag het niveau zoveel hoger op de eerste werelden? Ik ben vroeger op de Franse w3 begonnen met m'n broer en toen was starten veel simpeler en rustiger dan nu hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Je bedoelt heel veel noobs die er echt niets van kenden en weinig goede spelers? :)

Feit is wel dat ons account daar nog steeds bestaat en 13de staat en ik op w32 er hopeloos uitgestart was :(
 

DeletedUser35216

Guest
Maar hoezo lag het niveau zoveel hoger op de eerste werelden? Ik ben vroeger op de Franse w3 begonnen met m'n broer en toen was starten veel simpeler en rustiger dan nu hoor :p

De kunst van het farmen was mss nog niet ontdekt? :cool:
 
Bovenaan