Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser52179

Guest
Maar hoezo lag het niveau zoveel hoger op de eerste werelden? Ik ben vroeger op de Franse w3 begonnen met m'n broer en toen was starten veel simpeler en rustiger dan nu hoor :p

Die stokbroodvreters kunnen helemaal niks...
 

DeletedUser

Guest
nieuwe stelling: zijn de veranderingen van tw de laatste tijd positief of negatief + beargumenteer
 

DeletedUser71160

Guest
Zo komt dit topic ook weer van toepassing, het antwoord weet je al;)
 

DeletedUser66217

Guest
In principe wel aardig, maar zoals nu al wordt aangehaald is het redelijk ondoordacht. :confused:

Net zoals grafische updates, daar wordt je helemaal lijp van.. Niet omdat ze zo slecht zijn, maar meer omdat continu als ze ook maar iets nieuws hebben uitgevonden of ze iets leuker er uit willen laten zien ze het gelijk updaten. Als ze dat nu is in grotere pakketten gaan doen en ze niet alleen updates maken die nieuwe spelers aantrekt, maar ook iets doen voor de al bestaande garde zou dat een stuk mooier zijn en zou niet alles ten koste gaan van... Maar goed, waarschijnlijk wordt het bedacht door een team die daar voor opgeleid is en zijn onze meningen tja, niet heel veel waard zolang het maar niet dusdanig negatief is dat we quiten.
 

DeletedUser71160

Guest
Tot nu toe zie ik geen reden waarvoor de bestaande garde zal quiten, tot nu toe vind ik alles goed gaan en ik neem aan dat ook hier over na is gedacht;)
 

DeletedUser

Guest
Tot nu toe zie ik geen reden waarvoor de bestaande garde zal quiten, tot nu toe vind ik alles goed gaan en ik neem aan dat ook hier over na is gedacht;)

de bestaande garde ergert zich naarmate er meer 'nieuwigheden' komen meer en meer ;)
het punt is dat er tegenwoordig bna enkel nog spelers zijn die enkel die PA functies gekent hebben, maar binnen paar maand komt er wel weer iets nieuws van geldklopperij waardoor ook deze spelers verbaasd zullen zijn.

Persoonlijk vind ik enerzijds dat er positieve veranderingen zijn geweest tov vroeger:
1. Sangu openbaar
2. Andere packs die het TW spelen vergemakkelijken
3. FA/AM

maar anderszijds ook heel wat negatieve zaken zijn bijgekomen:
1. PA shizzle kopen
2. Vlaggen
3. burgerwacht, verpest de spanning in de start gewoon: je gaat tegenwoordig niet meer andere toppers clearen waarvan je weet dat je actief zijn omdat je anders je troepen waste op de burgerwacht. Vroeger was het tenminste nog een spelletje van backtimen tot de 1e een fout maakt/1e een perfecte backtime heeft. Nu is aanvallen zinloos
4. 20:1 regel -> bullshit, zou goed gebruikt kunnen worden tov actieve spelers, maar nu betekend het meestal enkel dat je id start niet teveel mag groeien omdat je anders 3/4e van je farms verliest.

Deze laatste zaken vind ik helaas overwegend
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel een stelling:

Farmen is essentiel op nieuwe werelden om aan de top te komen.
 

DeletedUser48745

Guest
Ik vond de tijden zonder FA velen malen fijner hoor ;). En genoeg mensen die nog spelen weten hoe het was zonder Pa-functies erbij.

Ik heb wel een stelling:

Farmen is essentiel op nieuwe werelden om aan de top te komen.

Ligt aan de fase. Uiteindelijk komen mensen wel hoog als ze hun buurt maar overleven
 

DeletedUser48745

Guest
Niet alleen dat :p. Ook farmde je gewoon veel meer per bb.
 

DeletedUser71160

Guest
de bestaande garde ergert zich naarmate er meer 'nieuwigheden' komen meer en meer ;)
het punt is dat er tegenwoordig bna enkel nog spelers zijn die enkel die PA functies gekent hebben, maar binnen paar maand komt er wel weer iets nieuws van geldklopperij waardoor ook deze spelers verbaasd zullen zijn.

Persoonlijk vind ik enerzijds dat er positieve veranderingen zijn geweest tov vroeger:
1. Sangu openbaar
2. Andere packs die het TW spelen vergemakkelijken
3. FA/AM

maar anderszijds ook heel wat negatieve zaken zijn bijgekomen:
1. PA shizzle kopen
2. Vlaggen
3. burgerwacht, verpest de spanning in de start gewoon: je gaat tegenwoordig niet meer andere toppers clearen waarvan je weet dat je actief zijn omdat je anders je troepen waste op de burgerwacht. Vroeger was het tenminste nog een spelletje van backtimen tot de 1e een fout maakt/1e een perfecte backtime heeft. Nu is aanvallen zinloos
4. 20:1 regel -> bullshit, zou goed gebruikt kunnen worden tov actieve spelers, maar nu betekend het meestal enkel dat je id start niet teveel mag groeien omdat je anders 3/4e van je farms verliest.

Deze laatste zaken vind ik helaas overwegend

Die tijd heb ik ook nog meegemaakt maar toen kom ik nog niet backtimen etc. dus daar kan ik haast niet over meepraten:( Burgerwacht vind ik aan de ene kant onzin aan de andere kant wel makkelijk omdat ik graag offensief start en de boer meestal zeer snel op 15 heb dus uiteindelijk nog wat stevigheid in de rug.

Een aantal Pa functies als PA en FA zijn wel makkelijk, maar de nieuwe functies ben ik inderdaad ook op tegen zoals 29% extra gs en halveren en reduceren.
Het duurt nog even en je kunt goudmunten/letterlijk gs/uithoudingen/extra geluk allemaal kopen, het begin is daar al mee afgetrapt door die helse vlaggen, als dit verdergaat denk ik dat de oude garde alleen nog maar classics wil spelen en de werelden leeg beginnen te raken. Ook het niveau zal dan flink dalen. Maar ik vrees dat tw ooit die stap zal zetten.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel een stelling:

Farmen is essentiel op nieuwe werelden om aan de top te komen.

Ligt aan de fase. Uiteindelijk komen mensen wel hoog als ze hun buurt maar overleven

Zoals Fatility zegt idd, ligt aan de fase :) in de start van een wereld zal zo'n speler heel wat trager groeien dus nog niet direct in de top spelen, maar later wordt farmen overrated en hoeft dat niet meer :)
voorbeeld hiervan is mijn W32 groei, aangezien we amper farmen (enkel eens voor rover, anders niet). in de beginfase was ik een middelmaat qua punten, maar naarmate het spel vordert ben ik toch redelijk wat gestegen daar

Ik vond de tijden zonder FA velen malen fijner hoor ;). En genoeg mensen die nog spelen weten hoe het was zonder Pa-functies erbij.

tja, toen farmde men amper (ik niet tenzij ze bladwijzers voor me maakten) dus idd veel volle buiten maar ook wel veel meer moeite :) denk dat de opbrengsten in verhouding zijn met de moeite die er nu voor moet gedaan worden
 

DeletedUser66217

Guest
Met dat farm onzin, dat het vroeger beter was, omdat niemand snapte hoe je moest farmen vind ik zwaar overdreven.. Is gewoon last hebben van nostalgie en balen dat je nu verder moet kijken dan je neus lang is, adaptatievermogen heren.

Je kan het ook overdrijven, die extra PA functies ben ik het ook niet mee eens, maar hoe erg kan het zijn? Zo verschrikkelijk erg is het nu ook weer niet, en daarnaast is BW ook een mooi iets.. Zorgt voor een extra optie. 20/1 is inderdaad irritant, maar ook een uitdaging. Klagen over instellingen is meestal zo omdat je het niet naar je eigen hand toe kan zetten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Met dat farm onzin, dat het vroeger beter was, omdat niemand snapte hoe je moest farmen vind ik zwaar overdreven.. Is gewoon last hebben van nostalgie en balen dat je nu verder moet kijken dan je neus lang is, adaptatievermogen heren.

Je kan het ook overdrijven, die extra PA functies ben ik het ook niet mee eens, maar hoe erg kan het zijn? Zo verschrikkelijk erg is het nu ook weer niet, en daarnaast is BW ook een mooi iets.. Zorgt voor een extra optie. 20/1 is inderdaad irritant, maar ook een uitdaging. Klagen over instellingen is meestal zo omdat je het niet naar je eigen hand toe kan zetten.

dat is toch net het punt? de consument heeft in dit geval niets te zeggen over de instellingen, slaat toch nergens op?
 

DeletedUser71160

Guest
Nee dat is de realiteit bij een game, hun maken een spel en hopen dat wij het leuk vinden. Het is ondenkbaar dat ze een wereld naar iedereen hun zin kunnen maken.
 

DeletedUser66217

Guest
dat is toch net het punt? de consument heeft in dit geval niets te zeggen over de instellingen, slaat toch nergens op?

Volgens mij snap je niet dat als er geen veranderingen zouden zijn en iedere topper nog steeds goud kon farmen het spelletje saai zou worden. Heb je ooit wel is in een video game 10x achter elkaar hetzelfde level gespeeld? Nee. Daarom zijn de instellingen hier er, zoals BW, 20:1 & FA.. Evolutie van het spel noem je dat, zonder evolutie was iedereen na 10 werelden het écht wel zat.

Hebben consumenten wel wat te vertellen over bijvoorbeeld spellen als Call of Duty, Battlefield, of The Elder Scrolls? Nee, dat hebben ze niet, ja ze mogen commentaar leveren.. Maar het is geen totale democratie, dat is het nooit geweest, zal het nooit en zijn en dat is bij ieder spel zo.
 

DeletedUser66265

Guest
Met dat farm onzin, dat het vroeger beter was, omdat niemand snapte hoe je moest farmen vind ik zwaar overdreven.. Is gewoon last hebben van nostalgie en balen dat je nu verder moet kijken dan je neus lang is, adaptatievermogen heren.

Je kan het ook overdrijven, die extra PA functies ben ik het ook niet mee eens, maar hoe erg kan het zijn? Zo verschrikkelijk erg is het nu ook weer niet, en daarnaast is BW ook een mooi iets.. Zorgt voor een extra optie. 20/1 is inderdaad irritant, maar ook een uitdaging. Klagen over instellingen is meestal zo omdat je het niet naar je eigen hand toe kan zetten.

naja, halveren als extra pa functie vind ik toch wel zwaar irritand..

Muur van 0 naar 20 in 5 minuten, het kan tegenwoordig allemaal.:mad:

En in de start heb je ook wel een voorsprong als je halveert/reduceert, je zal net iets sneller zijn met je ah rush dan degene die dat niet doen.
 

DeletedUser66217

Guest
naja, halveren als extra pa functie vind ik toch wel zwaar irritand..

Muur van 0 naar 20 in 5 minuten, het kan tegenwoordig allemaal.:mad:

En in de start heb je ook wel een voorsprong als je halveert/reduceert, je zal net iets sneller zijn met je ah rush dan degene die dat niet doen.

Ja, klopt, maar dat is alleen ranking systeem hè? Ja, ze hebben misschien een voorsprong, maar ik ben van mening dat als je echt goed bent je ook spelers weg kan spelen die dat overmatig doen & ze kunnen max een voorsprong van 20% behalen of zoiets? Moet je 20% efficiënter spelen, zo simpel is het voor mij.
 
Bovenaan