DeletedUser52179
Guest
Maar hoezo lag het niveau zoveel hoger op de eerste werelden? Ik ben vroeger op de Franse w3 begonnen met m'n broer en toen was starten veel simpeler en rustiger dan nu hoor
Die stokbroodvreters kunnen helemaal niks...
Maar hoezo lag het niveau zoveel hoger op de eerste werelden? Ik ben vroeger op de Franse w3 begonnen met m'n broer en toen was starten veel simpeler en rustiger dan nu hoor
De kunst van het farmen was mss nog niet ontdekt?
Die stokbroodvreters kunnen helemaal niks...
Tot nu toe zie ik geen reden waarvoor de bestaande garde zal quiten, tot nu toe vind ik alles goed gaan en ik neem aan dat ook hier over na is gedacht
Ik heb wel een stelling:
Farmen is essentiel op nieuwe werelden om aan de top te komen.
Ik vond de tijden zonder FA velen malen fijner hoor . En genoeg mensen die nog spelen weten hoe het was zonder Pa-functies erbij.
Niet alleen dat . Ook farmde je gewoon veel meer per bb.
de bestaande garde ergert zich naarmate er meer 'nieuwigheden' komen meer en meer
het punt is dat er tegenwoordig bna enkel nog spelers zijn die enkel die PA functies gekent hebben, maar binnen paar maand komt er wel weer iets nieuws van geldklopperij waardoor ook deze spelers verbaasd zullen zijn.
Persoonlijk vind ik enerzijds dat er positieve veranderingen zijn geweest tov vroeger:
1. Sangu openbaar
2. Andere packs die het TW spelen vergemakkelijken
3. FA/AM
maar anderszijds ook heel wat negatieve zaken zijn bijgekomen:
1. PA shizzle kopen
2. Vlaggen
3. burgerwacht, verpest de spanning in de start gewoon: je gaat tegenwoordig niet meer andere toppers clearen waarvan je weet dat je actief zijn omdat je anders je troepen waste op de burgerwacht. Vroeger was het tenminste nog een spelletje van backtimen tot de 1e een fout maakt/1e een perfecte backtime heeft. Nu is aanvallen zinloos
4. 20:1 regel -> bullshit, zou goed gebruikt kunnen worden tov actieve spelers, maar nu betekend het meestal enkel dat je id start niet teveel mag groeien omdat je anders 3/4e van je farms verliest.
Deze laatste zaken vind ik helaas overwegend
Ik heb wel een stelling:
Farmen is essentiel op nieuwe werelden om aan de top te komen.
Ligt aan de fase. Uiteindelijk komen mensen wel hoog als ze hun buurt maar overleven
Ik vond de tijden zonder FA velen malen fijner hoor . En genoeg mensen die nog spelen weten hoe het was zonder Pa-functies erbij.
Met dat farm onzin, dat het vroeger beter was, omdat niemand snapte hoe je moest farmen vind ik zwaar overdreven.. Is gewoon last hebben van nostalgie en balen dat je nu verder moet kijken dan je neus lang is, adaptatievermogen heren.
Je kan het ook overdrijven, die extra PA functies ben ik het ook niet mee eens, maar hoe erg kan het zijn? Zo verschrikkelijk erg is het nu ook weer niet, en daarnaast is BW ook een mooi iets.. Zorgt voor een extra optie. 20/1 is inderdaad irritant, maar ook een uitdaging. Klagen over instellingen is meestal zo omdat je het niet naar je eigen hand toe kan zetten.
dat is toch net het punt? de consument heeft in dit geval niets te zeggen over de instellingen, slaat toch nergens op?
Met dat farm onzin, dat het vroeger beter was, omdat niemand snapte hoe je moest farmen vind ik zwaar overdreven.. Is gewoon last hebben van nostalgie en balen dat je nu verder moet kijken dan je neus lang is, adaptatievermogen heren.
Je kan het ook overdrijven, die extra PA functies ben ik het ook niet mee eens, maar hoe erg kan het zijn? Zo verschrikkelijk erg is het nu ook weer niet, en daarnaast is BW ook een mooi iets.. Zorgt voor een extra optie. 20/1 is inderdaad irritant, maar ook een uitdaging. Klagen over instellingen is meestal zo omdat je het niet naar je eigen hand toe kan zetten.
naja, halveren als extra pa functie vind ik toch wel zwaar irritand..
Muur van 0 naar 20 in 5 minuten, het kan tegenwoordig allemaal.
En in de start heb je ook wel een voorsprong als je halveert/reduceert, je zal net iets sneller zijn met je ah rush dan degene die dat niet doen.