Stelling van de dag

• Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Redelijk flauw van Fatality. en al helemaal van Liptonia om zo op een reactie in te gaan.

Nieuwe stelling:
Maak je in de Rim uiteindelijk meer kans op overleven dan in de front van een Wereld?

DeletedUser26330

Guest
Nieuwe stelling:
Maak je in de Rim uiteindelijk meer kans op overleven dan in de front van een Wereld?

Ja zeker, in de core ligt over het algemeen de activiteit hoger en dan met name in de beginfase. In de rim is deze activiteit in het begin over het algemeen minder en kan je als actieve speler sneller uitlopen op je buurt. Dit levert in een latere fase van het spel een aanzienlijk voordeel op.

DeletedUser39679

Guest
Ja zeker, in de core ligt over het algemeen de activiteit hoger en dan met name in de beginfase. In de rim is deze activiteit in het begin over het algemeen minder en kan je als actieve speler sneller uitlopen op je buurt. Dit levert in een latere fase van het spel een aanzienlijk voordeel op.

Dit ligt er puur aan hoe groot de wereld is.
Bijvoorbeeld de classic starte ik in de rim, maar dan lig je al bij spelers van 12.000 (omdat de wereld zo klein is).
Op de werelden voor W18 (een schatting) kon je nog starten en kwam je in C85 terrecht. Want nu is C54, C56 al rim:D

DeletedUser

Guest
Hangt idd af van de grootte vd wereld, al is rimmen over het algemeen voordeliger id beginfase. Maar dat heeft dan weer nadelen tov later ingame want dan komen er veel grotere tegenstanders tegen je te liggen

Nieuwe stelling: wat is het beste? Cancelsnipen vs snipen.
Ik ben voor cancelsnipen, op die manier moet je niet rekenen, en heb je als noobje het meeste kans om ertussen te zitten (meerdere keren proberen). Snipen heeft later ingame dan wel veel meer kansen (versch. Looptijden, verschillende dorpen, ...)
Maar ik ben liever lui dan moe (a)

DeletedUser66217

Guest
Hangt idd af van de grootte vd wereld, al is rimmen over het algemeen voordeliger id beginfase. Maar dat heeft dan weer nadelen tov later ingame want dan komen er veel grotere tegenstanders tegen je te liggen

Ik ben voor cancelsnipen, op die manier moet je niet rekenen, en heb je als noobje het meeste kans om ertussen te zitten (meerdere keren proberen). Snipen heeft later ingame dan wel veel meer kansen (versch. Looptijden, verschillende dorpen, ...)

Blocken.

DeletedUser

Guest

Een stelling per dag! :mad:

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.831

DeletedUser

Guest
Barmhartige, ik zie jou ook zeer zelden een poging doen om hier verandering in te brengen.

DeletedUser

Guest
Het forum is zoals het gemaakt wordt door de spelers. Juist, maar met een sidenote: doe er dan wat aan als het je irriteert.

Bwah, in de toekomst waarschijnlijk nog wel. Nu is de tijd er nog niet voor ben ik van mening. Ik zal dan wel wat leuke topics gaan openen. & me wat meer gaan mengen.

En verder over je eerste stukje, je zegt wel dat het forum is zoals het gemaakt word door de speler ' maar je vergeet erbij te vermelden dat er amper 20 actieve forumgebruikers zijn en dat het nooit kan uitgroeien tot een enorm actief forum.

Laatst bewerkt door een moderator:

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.831
Bwah, in de toekomst waarschijnlijk nog wel. Nu is de tijd er nog niet voor ben ik van mening. Ik zal dan wel wat leuke topics gaan openen. & me wat meer gaan mengen.

En verder over je eerste stukje, je zegt wel dat het forum is zoals het gemaakt word door de speler ' maar je vergeet erbij te vermelden dat er amper 20 actieve forumgebruikers zijn en dat het nooit kan uitgroeien tot een enorm actief forum.

Veel mensen spelen nog anoniem, en p&p is nu nog veelal gebitch op mekaar. Komt vanzelf goed, deze wereld is in ieder geval qua wereld zelf actief genoeg om net als w30 tot een leuk forum uit te groeien.

Reactiescore
985
Dit soort slechte stellingen helpen natuurlijk daar niet bij he.

Een stelling heeft wel is waar 2 kanten. Mhah, de stelling op zich is niet heel sterk nee.

Ik heb dan wel een leuke stelling (vind ik althans), maar is meer betreft late game. Maar ok.. Bij gebrek aan beter dan maar.

Stelling: In late game zijn veel groepen een pré voor een goed georganiseerd account. Benoem (eventueel) ook welke groepen en de functie ervan.

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.831
Stelling: In late game zijn veel groepen een pré voor een goed georganiseerd account. Benoem (eventueel) ook welke groepen en de functie ervan.

Definieer "veel" groepen.

Reactiescore
985
Definieer "veel" groepen.

Veel veel, mijn veel w18 style. Maar een iets minder veel kan uiteraard ook. Boeit niet zoveel op zich, zolang je maar aangeeft om welke veel het gaat in je mening. Een stelling kan ook meer dan 2 kanten hebben (Y).

DeletedUser48745

Guest
Een stelling heeft wel is waar 2 kanten. Mhah, de stelling op zich is niet heel sterk nee.

Ik heb dan wel een leuke stelling (vind ik althans), maar is meer betreft late game. Maar ok.. Bij gebrek aan beter dan maar.

Eens. Veel groepen maken imo een account overzichtelijk, en een goed georganiseerd account is sowieso al overzichtelijk om te beginnen, anders kan het al niet goed georganiseerd zijn.

DeletedUser66217

Guest
Eens. Veel groepen maken imo een account overzichtelijk, en een goed georganiseerd account is sowieso al overzichtelijk om te beginnen, anders kan het al niet goed georganiseerd zijn.

Evenwicht, teveel kan ook onhandig zijn, of onnodig.

Bovenaan