Niet op hoog niveau, maar dat is dan ook niet meer te vinden.
Ik heb het niet eens over hoog niveau. Sowieso slaat zijn bewering nergens op, late-game draait niet om accounts wegspelen maar om een stam te doen vallen. En dat doe je door ze te demotiveren. Er is geen enkele fase in het spel waar een stam belangrijker is dan late-game, en dat is dan ook het enige waar het nog om draait, of om zou horen te draaien. Dat je een account niet volledig in één keer weg kunt spelen is weinig relevant,
Nu, ik persoonlijk vind stacken een van de belangrijkste skills in het spel als het om latere mid-game en late-game gaat, maar dat is niet wat hij bedoelde. Tegenwoordig is van late-game maar weinig sprake meer door de overwinningsvoorwaarden: geheimen -> recruitten, dominantie -> recruitten. Heel veel verder dan mid-game komt men niet meer.
En trouwens, als jullie de exacte definitie van early, mid en late game weten, dan zou ik dat wel willen horen. Want ik heb dit altijd als iets variabels gezien.
Goh zelfs je eigen definitie klopt al niet. Vijf dorpen heb je al vier dagen nadat je een trein had als je een beetje goed farmed, als je dan je main verliest of je clear verliest sta je alsnog machteloos doordat je in de andere dorpen maar weinig troepen hebt. Daarnaast kan een clear verliezen ook daarna nog nefaste gevolgen hebben voor je groei, waardoor je mogelijk achterop raakt in je gebied.
Ik zie het zo:
Start: Fase waarin je vrij actief farmed en het verliezen van een clear/clears vrij grote gevolgen voor je account kan hebben.
Mid-game: Fase waarin je zonder al te grote gevolgen voor je eigen groei clears voor je stamgenoten kunt gaan gooien. Fase waarin echte massa's beginnen dus.
Late-game: Fase waarin de machtsverhoudingen/stammen weinig meer veranderen en waarin wereldoorlogen (nog meer) losbreken.
Niet echt een stelling, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie meningen.
Wat vinden jullie als je over linies praat bij linie 1 horen?
Optie twee rips. Is het bijna af?