Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Stelling: moraal is er voor een reden, moraalheren zijn watjes.

Deels eens. Als je met 3 mil een speler van 600k niet kapot krijgt en daarvoor mb's nodig hebt vind ik het een beetje zwak. Maar aan de andere kant heb je ook mensen die bv hun mb zwaar laten cf'en, en dat jij dan 10x zoveel troepen nodig hebt om die stacks weg te bashen, omdat het moraal de helft is ofzo. In dat geval zou ik zeggen dat je best een MB kan gebruiken :)
 
Reactiescore
24
Ik vind dat laatste al helemaal zwak.
 

DeletedUser73185

Guest
Het zijn overwegingen. MB's liggen meestal alleen maar in de weg, maken gaten in je cluster etc.. Dan heb ik liever zelf wat meer off zodat ik de kleinere spelers weg zou kunnen werken.
 
Reactiescore
24
Het zijn overwegingen. MB's liggen meestal alleen maar in de weg, maken gaten in je cluster etc.. Dan heb ik liever zelf wat meer off zodat ik de kleinere spelers weg zou kunnen werken.

Vroeger waren er mensen die heel goed samenwerkte met hun mb.
Mb had alle front dorpjes in handen, waren goed gestakct door de mh die erachter lag. Wanneer aanval werd gedaan kon die mb de dorpjes overnemen, en de moraal heer ze vol zetten (en een nieuwe rij van zijn mb overnemen, zodat die klein bleef)

Dat zie je tegenwoordig amper meer.
 

DeletedUser73185

Guest
Die tijden heb ik inderdaad ook nog meegemaakt, ik heb alleen liever zelf een front. Loop anders toch weer een rij of twee dorpen langer hè ;)
 

DeletedUser579

Guest
Vroeger waren er mensen die heel goed samenwerkte met hun mb.
Mb had alle front dorpjes in handen, waren goed gestakct door de mh die erachter lag. Wanneer aanval werd gedaan kon die mb de dorpjes overnemen, en de moraal heer ze vol zetten (en een nieuwe rij van zijn mb overnemen, zodat die klein bleef)

Dat zie je tegenwoordig amper meer.

Ze bestaan nog steeds hoor.
 

DeletedUser

Guest
Het zijn overwegingen. MB's liggen meestal alleen maar in de weg, maken gaten in je cluster etc..

^ dit

De andere situatie die hierboven wordt aangehaald heb ik nooit gezien (toch zeker niet effectief), maar ik speel ook nooit het begin van een wereld. Misschien dat het daarmee te maken heeft.
 

DeletedUser67973

Guest
hoofdzakelijk omdat het bijna onmogelijk is een actieve mb te vinden.
 

DeletedUser

Guest
Idd, en imo horen actieve spelers dan thuis op grotere accounts waar ze meer kunnen betekenen voor de stam waarvoor ze spelen. Je hebt toch liever een actieve buur dan een actieve mb.
 

DeletedUser579

Guest
Nou de definitie van MB is ook nogal redelijk uit zijn verband te trekken. Is een MB alleen een moraalbreker? Of is een een MB ook een actief lid van van jou account."Aan een hand heb minder, als de pink ontbreekt."

Maar mijn belangrijkste punt hiermee te maken is, als een MB niet actief is waarom heb je hem dan uberhaubt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.018
Kheb zelf een hekel aan mbs, wanneer ze inactief zijn heb je er geen drol aan en wanneer ze het wel zijn gaan ze naar verloop van tijd meer willen dan dat ze kunnen hebben. Werk liever snel kleine spelers weg tot 0 dorpen, scheelt een hoop gezeik imo
 

DeletedUser58372

Guest
Aan de ene kant is een MB hebben best handig om de kleine spelertjes weg te werken, aan de andere kant ligt ie ook elke keer weer in de weg :|
 
Reactiescore
60
Kheb zelf een hekel aan mbs, wanneer ze inactief zijn heb je er geen drol aan en wanneer ze het wel zijn gaan ze naar verloop van tijd meer willen dan dat ze kunnen hebben. Werk liever snel kleine spelers weg tot 0 dorpen, scheelt een hoop gezeik imo

Waarom nam je mij dan als MB/DU? :eek:
 
Reactiescore
1.018
Was Apuz, daarna voor Simon en heel eventjes voor mij ook ja, mijn mening was gebaseerd op Jhoeffie;) En zie maar dat je meer wilde:D
 
Bovenaan