Stelling van de dag

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Hangt ervanaf, als de tegenstander al een mooie frontlijn met jou heeft, en jij hebt een soort gatenkaas aan je front vind ik het niet gek dat je de boel een beetje dichtedeld, maar als je alleen maar barb's loopt te pakken vind ik het een beetje jammer :p
 

DeletedUser

Guest
Nieuwe stelling dan maar.

Angry Animals verdient de rang 1 niet.

Eens of oneens.
 

DeletedUser63804

Guest
Oneens :p

Angry Animals staat al een heel lange periode op die nummer 1 plek .
Hij heeft idd veel geluk met zijn edeltargets de laatste tijd , maar hij heeft ook wel de nummer 1 Oda , hij is dus geen speler die zijn aanvalstroepen laat slapen .

En tegelijk zijn er misschien spelers die ook het potentieel hebben voor de nummer 1 plaats , en misschien kwalitatief net iets hoger staan dan team AA , maar als AA als nummer 1 de wereld zou afsluiten , denk ik dat er weinig zullen zeggen : wow die heeft dat totaal niet verdiend...
 
Reactiescore
255
Oneens :p

Angry Animals staat al een heel lange periode op die nummer 1 plek .
Hij heeft idd veel geluk met zijn edeltargets de laatste tijd , maar hij heeft ook wel de nummer 1 Oda , hij is dus geen speler die zijn aanvalstroepen laat slapen .

En tegelijk zijn er misschien spelers die ook het potentieel hebben voor de nummer 1 plaats , en misschien kwalitatief net iets hoger staan dan team AA , maar als AA als nummer 1 de wereld zou afsluiten , denk ik dat er weinig zullen zeggen : wow die heeft dat totaal niet verdiend...

http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?165828-Top-flop-stammen&p=5132021&viewfull=1#post5132021

Reageer hier gewoon eens.
 

DeletedUser67973

Guest
Ze kunnen iig farmen, maar ze moeten nog wel hun 1e vijandelijke dorp overnemen dus of ze offensief en defensief iets kunnen zal nog moeten blijken.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Nieuwe stelling dan maar.

Angry Animals verdient de rang 1 niet.

Eens of oneens.

Beetje dubbel gevoel.

Aan de ene kant zit er wel een erg compleet team op. Werken hard ook al is het in de zin van farmen. Ze hebben gewoon de pech of het geluk hoe je het maar ziet dat de tegenstanders een voor één daar verdwijnen. Geen idee hoe het komt maar ik zou wel een keertje willen ruilen bij de stugge boel hiero:)

Aan de andere kant hebben ze nog niet daadwerkelijke tegenstand(ers) gehad dus ben benieuwd naar de clash straks:)
 

DeletedUser

Guest
Even het hiernaar toe verplaatst omdat het hier meer thuishoort ;)

Naja de bouwtijd is dan wat verkort als je in verhouding meer ram heb met bijl/lc.
Ikzelf bash liefst om de 10 dagen standaard, clear is wel wat zwakker.
Maar zet daar het psychologisch effect tegenover dat je tegenstander wel constant onder vuur ligt door de snellere opbouwtijd (het 2e voordeel).

Weegt voor mij wel zwaar


Eensch. Je ziet ook in het algemeen dat mensen die het direct afkeuren mindere spelers zijn en niet denken aan de andere voordelen die een 400 ram clear kan bieden. Dat zijn meestal voor mij de vervelendste tribalwars spelers. Van die mensen die gek worden als er iets gebeurt wat niet in hun normale straatje past.


Nieuwe stelling: Zc> Lc in frontdorpen.
 

DeletedUser

Guest
AW: Stelling van de dag

Nee offdorpen. 9000 bijl, 1200 Zc, kata& ram.
 
Bovenaan