Stelling van de dag

• Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum
Reactiescore
255
GSjes. Maakt voor mij niet uit of het off of def is. Als je een off-dorp noblet, heb je inderdaad snel al veel inkomsten van het farmen, maar met die GSjes kan je al snel de stal/kaz ook uppen terwijl je tegelijkertijd Gs binnenkrijgt om deze ook nog te laten draaien. Zo hoef je geen GS vanuit je main erheen te sturen om het te laten draaien en kan je in je main doorfarmen om je clear bij te werken/munten te slaan.

Agree ^.

DeletedUser66217

Guest
GSjes. Maakt voor mij niet uit of het off of def is. Als je een off-dorp noblet, heb je inderdaad snel al veel inkomsten van het farmen, maar met die GSjes kan je al snel de stal/kaz ook uppen terwijl je tegelijkertijd Gs binnenkrijgt om deze ook nog te laten draaien. Zo hoef je geen GS vanuit je main erheen te sturen om het te laten draaien en kan je in je main doorfarmen om je clear bij te werken/munten te slaan.

Conclusie: Edel goed uitgebouwde dorpen, heb je het hele probleem niet. :D:cool:

DeletedUser

Guest
heel wat meer? sorry hoor, maar vanwaar haal jij deze dateringen dan wel? xD
Want ik heb dat duidelijk gezegd rond de tijd dat ik gemiddeld 750k farmde (met paar dagen niets farmen)
-> gemiddeld 500k zelfs :rolleyes:

paar dagen later heb ik gezegd dat ik ondertussen al wat meer dan 1mil per dag farmde. en zoals je weer kan zien op de printscreen klopt dat ook weer... ga nu niet oude antwoorden met nieuwe antwoorden verwisselen zodat je toch nog gelijk kan krijgen want dit heb je duidelijk niet.

Iedereen weet dat jij ALTIJD je gelijk moet halen, maar deze keer lukt het gewoon niet, you just have to live with that

Ja, heel wat meer. De 25ste zei je 500-1mill per dag te farmen, terwijl je de de dagen ervoor gewoon meer dan 1 mill farmde. Als ik bijna een week terugga, dan farmde ik de helft van wat ik nu farm. Logisch dat dat stijgt, maar als jij op dag x zegt 500-1mill te farmen per dag, maar de dagen ervoor meer dan 1 mill farmde, dan scheelt dat een pak in muntjes lijkt me.

En nee, je zei al 2 mill gemiddeld te farmen.

btw ik zit ondertussen al aan bijna 2mil gemiddeld nu ik gespaarde troepen heb kunnen gebruiken :)

Het is nogal lastig discussiëren als je jezelf om de andere post tegenspreekt, en dan gaat roepen je hebt ongelijk. Nogmaals dan maar: jij zei elke dag een dorp te edelen, terwijl je op dat moment 500k-1mill farmde (volgens jezelf dan). Als ik dan zeg dat edels al tijden meer dan 1 mill kosten, is een logische conclusie dat je meer farmt dan je beweert (wat het geval is, enkel niet zoveel meer dan ik dacht), enkel zeg je dan plots geen dorpje per dag meer te edelen. Dus dan is het weer logisch dat je minder hoeft te farmen.

Deze keer lukt het niet? Als je eerst iets zegt om twee posts later precies het omgekeerde te beweren, is het idd nogal lastig ja :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Ja, heel wat meer. De 25ste zei je 500-1mill per dag te farmen, terwijl je de de dagen ervoor gewoon meer dan 1 mill farmde. Als ik bijna een week terugga, dan farmde ik de helft van wat ik nu farm. Logisch dat dat stijgt, maar als jij op dag x zegt 500-1mill te farmen per dag, maar de dagen ervoor meer dan 1 mill farmde, dan scheelt dat een pak in muntjes lijkt me.

En nee, je zei al 2 mill gemiddeld te farmen.

Het is nogal lastig discussiëren als je jezelf om de andere post tegenspreekt, en dan gaat roepen je hebt ongelijk. Nogmaals dan maar: jij zei elke dag een dorp te edelen, terwijl je op dat moment 500k-1mill farmde (volgens jezelf dan). Als ik dan zeg dat edels al tijden meer dan 1 mill kosten, is een logische conclusie dat je meer farmt dan je beweert (wat het geval is, enkel niet zoveel meer dan ik dacht), enkel zeg je dan plots geen dorpje per dag meer te edelen. Dus dan is het weer logisch dat je minder hoeft te farmen.

Deze keer lukt het niet? Als je eerst iets zegt om twee posts later precies het omgekeerde te beweren, is het idd nogal lastig ja :rolleyes:

jaja, 500-1mil per dag klopt echt wel, vaak was het zelfs minder -> heft die keren teveel op. Daarom zei ik dus ook gemiddelde ;) en als je naar me groei kijkt, dan zie je periodes waar ik dagelijks 1 of meer dorpen overneem, en vervolgens dagen dat ik eventjes spaar. Beide zaken die ik zei kloppen dus als je ze bekijkt op de juiste moment en mijn stats ernaast legt :rolleyes:

DeletedUser44415

Guest
In navolging op de discussie over GS uppen vanaf dat je begint te edelen zou ik ook de lijn door willen trekken naar de volgende stelling:

Ik edel liever een dorp met hoge mijnen dan met een hoge stal/kazerne/farm

Graag hoe en waarom erbij, want ik ben er nog niet over uit. :)

Het is al te zien hoe de omgeving eruit ziet. Als ik tussen vele meefarmers lig, farms rondom regelmatig lege buiten zie, kies ik liever voor gs'jes om zo een deffdorp aan te bouwen om die farmdorpen te beschermen voor me ander dorp in de buurt om een offdorp van te maken. Altijd volle buiten verkies ik graag hoge stal om zo een ideaal farmdorp van te maken & daar wat uit te groeien. Uiteindelijk de laatste tijd gaat iedereen no-life farmen, dus bijna iedere keer heb ik graag hoge gs'jes te zien om zo mijn groei te kunnen doorzetten.

Ook te zien hoe de instellingen zijn, maar als ik deze instellingen van deze wereld bekijk verkies ik het zo.

I'm back in te game, op het AF ten minste.

Net als mij dus :p.

DeletedUser

Guest
Het is al te zien hoe de omgeving eruit ziet. Als ik tussen vele meefarmers lig, farms rondom regelmatig lege buiten zie, kies ik liever voor gs'jes om zo een deffdorp aan te bouwen om die farmdorpen te beschermen voor me ander dorp in de buurt om een offdorp van te maken. Altijd volle buiten verkies ik graag hoge stal om zo een ideaal farmdorp van te maken & daar wat uit te groeien. Uiteindelijk de laatste tijd gaat iedereen no-life farmen, dus bijna iedere keer heb ik graag hoge gs'jes te zien om zo mijn groei te kunnen doorzetten.

Ook te zien hoe de instellingen zijn, maar als ik deze instellingen van deze wereld bekijk verkies ik het zo.

Net als mij dus :p.

We moeten een team vormen, net als op w23. Dat werkte perfect. :p

Alhoewel ik wel aan het nadenken ben om in game ook een rentree te maken. ;)

DeletedUser44415

Guest
We moeten een team vormen, net als op w23. Dat werkte perfect. :p

Alhoewel ik wel aan het nadenken ben om in game ook een rentree te maken. ;)

Ik ben helaas volledig gestopt nu met tw. CbC heeft me doen indenken dat tw totaal een tijdverspilling is van me leven :D

DeletedUser

Guest
Totale tijdverspilling ? Niet mee eens. Zolang je het niet teveel doet, je sociale leven & cijfers er niet onder lijden vind ik het alleen maar leuk :d

DeletedUser

Guest
Nieuwe stelling:

Wat is het beste cluster? Alles dicht op elkaar of lekker verspreid? (Early game, 3-4 maanden)

Ik zelf zeg veel uit elkaar om zoveel mogelijk te farmen. Dorpen binnen je cluster def. Buiten Off. Hiermee begin ik eigenlijk al vanaf mijn 3de dorp.

DeletedUser33379

Guest
Nieuwe stelling:

Wat is het beste cluster? Alles dicht op elkaar of lekker verspreid? (Early game, 3-4 maanden)

Ik zelf zeg veel uit elkaar om zoveel mogelijk te farmen. Dorpen binnen je cluster def. Buiten Off. Hiermee begin ik eigenlijk al vanaf mijn 3de dorp.

ligt aan je ligging, in de rim kun je dit zeker goed doen. je moet uiteraard niet te ver uit elkaar gaan edelen :D

DeletedUser

Guest
Nieuwe stelling:

Alles ver uit elkaar (veld of 15) en dan alles OFF :cool:

DeletedUser48745

Guest
Nieuwe stelling:

niet de dichtbij, maar ook niet erg ver. Wat jij zegt is handig om te farmen, maar als je een massa krijgt is je acc zo weg.

DeletedUser

Guest
niet de dichtbij, maar ook niet erg ver. Wat jij zegt is handig om te farmen, maar als je een massa krijgt is je acc zo weg.

Met 3 'volle' off dorpen en de rest van de vrijgekomen edels kan je een hoop doen hoor ;) zolang je maar niet je grootste troepen dorpen verliest kan je altijd nog alles terug pakken. stuur een keer je farms er uit en je hebt een nieuwe edel, toestemming stijgt retetraag hier, dus je kan hem zelfs 4 uur later nog met 1 edel terug pakken ;)

DeletedUser48745

Guest
Met 3 'volle' off dorpen en de rest van de vrijgekomen edels kan je een hoop doen hoor ;) zolang je maar niet je grootste troepen dorpen verliest kan je altijd nog alles terug pakken. stuur een keer je farms er uit en je hebt een nieuwe edel, toestemming stijgt retetraag hier, dus je kan hem zelfs 4 uur later nog met 1 edel terug pakken ;)

Je kan 4u later nog een edel sturen, als die dan nog niet volstaat met def is er niet een hoog niveau bij je tegenstander he ;). Je kan ook nog niks snel stacken omdat je zover moet lopen, splittreinen zijn zeer effectief zo.

DeletedUser

Guest
Je kan 4u later nog een edel sturen, als die dan nog niet volstaat met def is er niet een hoog niveau bij je tegenstander he ;). Je kan ook nog niks snel stacken omdat je zover moet lopen, splittreinen zijn zeer effectief zo.

We hebben het hier over early game hè. 3-5 dorpen. Als je tegenstander dan al meer def heeft dan dat jij off hebt, dan is het niveau van jou tegenstander pas laag :p. juist als je tegen pro's speelt hoef je niet bang te zijn dat ze stacken, aangezien die toch allemaal off gaan ;) of niet soms?

Bovenaan