Ja, heel wat meer. De 25ste zei je 500-1mill per dag te farmen, terwijl je de de dagen ervoor gewoon meer dan 1 mill farmde. Als ik bijna een week terugga, dan farmde ik de helft van wat ik nu farm. Logisch dat dat stijgt, maar als jij op dag x zegt 500-1mill te farmen per dag, maar de dagen ervoor meer dan 1 mill farmde, dan scheelt dat een pak in muntjes lijkt me.
En nee, je zei al 2 mill gemiddeld te farmen.
Het is nogal lastig discussiëren als je jezelf om de andere post tegenspreekt, en dan gaat roepen je hebt ongelijk. Nogmaals dan maar: jij zei elke dag een dorp te edelen, terwijl je op dat moment 500k-1mill farmde (volgens jezelf dan). Als ik dan zeg dat edels al tijden meer dan 1 mill kosten, is een logische conclusie dat je meer farmt dan je beweert (wat het geval is, enkel niet zoveel meer dan ik dacht), enkel zeg je dan plots geen dorpje per dag meer te edelen. Dus dan is het weer logisch dat je minder hoeft te farmen.
Deze keer lukt het niet? Als je eerst iets zegt om twee posts later precies het omgekeerde te beweren, is het idd nogal lastig ja