[Speeltopic] Wakkerdam #4

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ben je nu aan het zeggen wat ik denk dat je aan het zeggen bent.... of gewoon een tekstje anders zou het niet zo slim zijn

Een tekstje voor de fun (zoals ik al eerder aangaf) Ik dacht maak een mooie entrede.

En nee ik zal niet meer spammen (dat was mijn vorige tactiek deels dan. )
 

DeletedUser

Guest
Even een tip van de achterhoede:
Aangezien jullie toch nog doen alsof jullie alles in je schoot geworpen krijgen. Dit is geen ronde meer waarop je makkelijk met de ander mee kan lopen. Alles wat een ander zegt kan iets over zijn/haar rol vertellen. Ga niet met de rest mee sukkelen, post geen gare lijstjes, maar wees concreet en rationeel. ;)

Probeer iedereen met je mee te krijgen. Ik merk nu namelijk dat iedereen wel kijkt waar het schip strandt, terwijl niemand echt actie onderneemt. Tijd is kostbaar en durf mensen aan de tand te voelen.
 

DeletedUser

Guest
gunnen wij dravir8 een 2de kans? Of is hij zo irritant (geweest) dat hij er eigenlijk nu al uitmoet?
 

DeletedUser13565

Guest
Nou Tim, het probleem is dat als je nu mensen 'aan de tand gaat voelen' zonder reden, gaan ze je zelf verdacht vinden.
 

DeletedUser8065

Guest
Ik ga voor Dravir8 vandaag, die spamkoning ben ik liever kwijt dan rijk.

Mijn stem voor de burgemeester gaat naar senne, in eerdere versies was hij altijd actief en beredeneerde hij op een goede manier. Ik denk dat wij daardoor sterker in het spel staan.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga voor Dravir8 vandaag, die spamkoning ben ik liever kwijt dan rijk.

Mijn stem voor de burgemeester gaat naar senne, in eerdere versies was hij altijd actief en beredeneerde hij op een goede manier. Ik denk dat wij daardoor sterker in het spel staan.

Ik zal je op beide gebieden volgen.
 

DeletedUser

Guest
En in eerdere versies was hij ook wel een weerwolf af en toe :D Maar mijn stem gaat ook naar Zenne, De 'doodsstem' gaat naar Fixato, Zoals altijd :p
 

DeletedUser

Guest
De verdachte posts op een rijtje.

Senne.

'Ik wil me wel kandidaat stellen, maar alleen als ik van de andere burgers het vertrouwen krijg, dat jullie niet eerst allemaal op me stemmen als burgemeester en me er dan uitstemmen omdat de wolven het niet doen. Als je denkt dat ik wolf ben, kies dan maar iemand anders. Weet wel dat ik dit actief zal spelen en zoals altijd grondig op zoek zal gaan naar de wolven'

1.Ik vind het opzich wel een goeie post maar de dikgedrukte dingen noem ik verdacht.
2. zo'n post maakt je nou juist extra verdacht bij mij.

'Waarom kopieer je mijn tekst letterlijk? En ik weet niet of ik Seaniscool kan vertrouwen, ik vertrouw niemand deze ronde, alleen mezelf. Niemand kan iemand nog vertrouwen voorlopig, mij ook niet maar bij mij weet je in elk geval dat als ik burger ben, je stem in goede handen is. Stem je op een slechte speler, dan heb je en de kans dat hij WW is, en mocht hij burger zijn heb je er alsnog weinig aan'

HoHo niet te snel van slag lopen he.


Seaniscool

'Omdat het getuigt van een ernstig gebrek aan fantasie/creativiteit...
En ja, ik weet dat je niemand kan vertrouwen Senne, maar vertrouw me maar, ik ben géén weerwolf'

Ik noem dit een domme post (mijn mening)
Je verraad je zelf een beetje.

'Ik stel voor dat we Linkelouie eruitgooien, nu al iemand die we beter kwijt dan rijk kunnen zijn. Burger of niet, een dergelijk iemand kunnen we maar snel eruitgooien, die kan ons later in het spel alleen maar van last zijn.'

Ik noem dit geen slimme zet.
Kahvi

'Ik stem traditioneel op Fixato.'

Waarom zeg je dit?

Dit is momenteel wat ik even heb verzameld.

Sean ik doe ook mijn best om iets te doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser412

Guest
Je theorieën raken nu al kant noch wal. Je ontkracht geen theorie door iemand gewoon 'dom' te noemen. Of je bent een erg slechte weerwolf, die poogt een stel andere spelers zwart te maken, of je bent een erg slechte burger, die poogt een weerwolf te ontdekken.

Welke van de twee is het?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27023

Guest
Je theorieën raken nu al kant noch wal. Je ontkracht geen theorie door iemand gewoon 'dom' te noemen. Of je bent een erg slechte weerwolf, die poogt een stel andere spelers zwart te maken, of je bent een erg slechte speler, die poogt een weerwolf te ontdekken.

Welke van de twee is het?

lol xD een slechte spelers is tie zowiezo wel xD mss ook wel een slechte weerwolf ja ?
 

DeletedUser

Guest
Je theorieën raken nu al kant noch wal. Je ontkracht geen theorie door iemand gewoon 'dom' te noemen. Of je bent een erg slechte weerwolf, die poogt een stel andere spelers zwart te maken, of je bent een erg slechte speler, die poogt een weerwolf te ontdekken.

Welke van de twee is het?

Post ik eens iets serieus is het niet goed.
Post ik te weinig is het niet goed
Post ik te veel is het niet goed.
Post ik nutteloze dingen is het ook niet goed?

Wat is het nou?

En probeer zelf anders maar es met iets te komen ik probeer ook alleen maar om iets voor mekaar te krijgen. Jullie doen helemaal niets.

En vergeven en vergeten bestaat ook niet meer? Ik doe deze keer weer anders dan de vorige keer (toen ging het redelijk) en dit keer probeer ik het vrij goed te houden . maartja niemand appriceerd het als jullie straks een belangrijk persoon kwijt zijn (beschermengel heks of dodenfluisteraar ofzo (ik suggesteer niets) dan hebben jullie toch wel een verlies) en als ik nou de jager ben dan weet ik ook al wie ik afmaak of mischien ben ik de leaderweerwolf of ben ik maar een gewone burger?

Ik suggesteer niets.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27023

Guest
Post ik eens iets serieus is het niet goed.
Post ik te weinig is het niet goed
Post ik te veel is het niet goed.
Post ik nutteloze dingen is het ook niet goed?

Wat is het nou?

En probeer zelf anders maar es met iets te komen ik probeer ook alleen maar om iets voor mekaar te krijgen. Jullie doen helemaal niets.

Er is gewoon neit genoeg bewijs om nu al iemand uit te maken voor wolf -,- er hebben maar 10mensen gepost ofzo, dus :p

over 2dagen(als we meer bewijs hebben) kunnen we op wolven jacht :p
 

DeletedUser

Guest
Er is gewoon neit genoeg bewijs om nu al iemand uit te maken voor wolf -,- er hebben maar 10mensen gepost ofzo, dus :p

over 2dagen(als we meer bewijs hebben) kunnen we op wolven jacht :p

inmiddels is die post ook een stuk langer. (ik heb wat belangrijke dingen toegevoegd).

Denk na over wat je doet jullie kunnen mij nog heel hard nodig hebben en als ik bijv de beschermengel of de dodenfluisteraar of wat dan ook ben dan zijn jullie veel kwijt. (vooral als ik een sterke goeie rol heb)

Ik zeg niet dat ik een van deze rollen heb (ik wil niet dat ik hiervoor geschorst word)
 

DeletedUser27023

Guest
inmiddels is die post ook een stuk langer. (ik heb wat belangrijke dingen toegevoegd).

Denk na over wat je doet jullie kunnen mij nog heel hard nodig hebben en als ik bijv de beschermengel of de dodenfluisteraar of wat dan ook ben dan zijn jullie veel kwijt. (vooral als ik een sterke goeie rol heb)

Ik zeg niet dat ik een van deze rollen heb (ik wil niet dat ik hiervoor geschorst word)

Lol, xD iedereen heeft evenveel kansen om dat te zijn dus =/
 

DeletedUser

Guest
Ah nee joh, dat is niet nodig.
De burgemeester heeft verder helemaal geen grote rol, alleen als er een gelijkspel is zal zijn stem wat zwaarder tellen.

Duidelijk moet zijn dat je echt niet op iemand hoeft te stemmen die zich niet 'kandidaat' heeft gesteld he ;)

Ik vind dit een best verdachte uitspraak, hoewel ik weet dat je gelijk hebt als je zegt dat de burgemeester geen belangrijke rol heeft, is het toch raar. Als je burger bent is het toch alleen maar positief als andere burgers heel erg actief op zoek gaan naar verdachte dingen en hints? Als niemand dit doet moeten we dus maar random gaan stemmen en verliezen we sowieso, de enige manier hoe we dit kunnen winnen is door te kijken naar het stemgedrag van wolven, en naar verdachte uitspraken van wolven. Afgezien van inactiviteit, de geluksfactor (in theorie zouden we elke keer toevallig juist kunnen zitten), wolven die zichzelf verraden of er mee stopte, etc.

Zou wel eens willen weten waarom je dit posten, al weet ik het antwoord eigenlijk min of meer al.

'Waarom kopieer je mijn tekst letterlijk? En ik weet niet of ik Seaniscool kan vertrouwen, ik vertrouw niemand deze ronde, alleen mezelf. Niemand kan iemand nog vertrouwen voorlopig, mij ook niet maar bij mij weet je in elk geval dat als ik burger ben, je stem in goede handen is. Stem je op een slechte speler, dan heb je en de kans dat hij WW is, en mocht hij burger zijn heb je er alsnog weinig aan'

HoHo niet te snel van slag lopen he.
1.Je spreekt jezelf tegen volgens mij en ik noem dit zeer verdacht (je kletst er jezelf te flauw uit)
2. Zoiets posten noem ik niet slim.

Leg jij mij eens uit waar ik mezelf tegenspreek? Volgens mij wil je net doen alsof je dit spel heel goed snapt, en maak je je daardoor alleen maar meer gehaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13565

Guest
En vergeven en vergeten bestaat ook niet meer? Ik doe deze keer weer anders dan de vorige keer (toen ging het redelijk) en dit keer probeer ik het vrij goed te houden . maartja niemand appriceerd het als jullie straks een belangrijk persoon kwijt zijn (beschermengel heks of dodenfluisteraar ofzo (ik suggesteer niets) dan hebben jullie toch wel een verlies) en als ik nou de jager ben dan weet ik ook al wie ik afmaak of mischien ben ik de leaderweerwolf of ben ik maar een gewone burger?

Ik suggesteer niets.

Ik denk niet dat Tim je zo'n rol zou toevertrouwen..
 

DeletedUser412

Guest
De rollen zijn willekeurig, maar ik geloof dat het gewoon een slappe smoes is van Dravir waarom we hem niet zouden lynchen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan