[Speeltopic] Wakkerdam #4

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22241

Guest
Ik vroeg het dan ook om te weten te komen wat er leuk aan is... Zodat ik misschien ook wel mee kan doen aan dit heugelijke gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
Ik vroeg het dan ook om te weten te komen wat er leuk aan is... Zodat ik misschien ook wel mee kan doen aan dit heugelijke gebeuren.

Dat kan dus niet aangezien we nu al begonnen zijn. Maar.... je kan aan het begin van dit topic lezen waar het over gaat, er zijn nog 2 andere topics waarin je kan lezen hoe het gaat, genoeg voorbeelden over hoe het is gegaan maar aub niet hier typen als je het niet erg vindt.
 

DeletedUser

Guest
Mensen, durf even wat meer. ;)
Allemaal terughoudende berichten waar je geen zak mee kan. Ga eens wat mensen durven te beschuldigen, ook al heb je geen bewijs. Kijk hoe ze reageren op je beschuldigingen en maak een inschatting. Elkaar succes wensen en een beetje kandidaat stellen heeft niemand wat aan. ;)

- Je mag niet op jezelf stemmen.
- Geef even aan of je iemand wil vermoorden of als je iemand burgemeester wil maken.
- Doe dit via PM
- Ja, de ronde is al begonnen (lekker spontaan) en wil voor 21:00 alle stemmen binnenhebben.

:D
 

DeletedUser412

Guest
Nou, nu we toch geen clue hebben...

Ik stel voor dat we Linkelouie eruitgooien, nu al iemand die we beter kwijt dan rijk kunnen zijn. Burger of niet, een dergelijk iemand kunnen we maar snel eruitgooien, die kan ons later in het spel alleen maar van last zijn.
 

DeletedUser

Guest
Nou, nu we toch geen clue hebben...

Ik stel voor dat we Linkelouie eruitgooien, nu al iemand die we beter kwijt dan rijk kunnen zijn. Burger of niet, een dergelijk iemand kunnen we maar snel eruitgooien, die kan ons later in het spel alleen maar van last zijn.

Omdat hij een stukje van Senne had gekopieerd?!?!
 

DeletedUser

Guest
Nou, nu we toch geen clue hebben...

Ik stel voor dat we Linkelouie eruitgooien, nu al iemand die we beter kwijt dan rijk kunnen zijn. Burger of niet, een dergelijk iemand kunnen we maar snel eruitgooien, die kan ons later in het spel alleen maar van last zijn.

Snap je redenatie ook niet helemaal :)
 

DeletedUser

Guest
Mensen, durf even wat meer. ;)
Allemaal terughoudende berichten waar je geen zak mee kan. Ga eens wat mensen durven te beschuldigen, ook al heb je geen bewijs. Kijk hoe ze reageren op je beschuldigingen en maak een inschatting. Elkaar succes wensen en een beetje kandidaat stellen heeft niemand wat aan. ;)

- Je mag niet op jezelf stemmen.
- Geef even aan of je iemand wil vermoorden of als je iemand burgemeester wil maken.
- Doe dit via PM
- Ja, de ronde is al begonnen (lekker spontaan) en wil voor 21:00 alle stemmen binnenhebben.

:D
Als niemand iets zegt kan ik daar ook weinig mee en ben ik straks zelf verdacht. Ik wacht liever eerst de eerste stemronde af.
 

DeletedUser27023

Guest
Als niemand iets zegt kan ik daar ook weinig mee en ben ik straks zelf verdacht. Ik wacht liever eerst de eerste stemronde af.

kies gwn een random iemand, wss zal er iemand uit gaan met 5stemmen ofzo xD meer niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik stem traditioneel gezien denk ik maar weer op degene met de droogste naam.:cool:
 

DeletedUser412

Guest
Als niemand iets zegt kan ik daar ook weinig mee en ben ik straks zelf verdacht. Ik wacht liever eerst de eerste stemronde af.

Het begin is inderdaad niet te doen, aangezien iedereen dan nogal 'clueless' is. Maar ik heb liever dat we wat in de groep gooien, om het zo maar te zeggen..

@Slaro;

Nee, omdat er toch iemand gelyncht moet worden vanavond, als ik heel eerlijk ben...
 

DeletedUser

Guest
Het begin is inderdaad niet te doen, aangezien iedereen dan nogal 'clueless' is. Maar ik heb liever dat we wat in de groep gooien, om het zo maar te zeggen..

@Slaro;

Nee, omdat er toch iemand gelyncht moet worden vanavond, als ik heel eerlijk ben...

uiteindelijk moet er inderdaad toch iemand uit dat klopt ja
 

DeletedUser

Guest
leuk dat we beginnen vanavond ga ik er mooi echt mee beginnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan