[Speeltopic] Wakkerdam #4

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik wil me wel kandidaat stellen, maar alleen als ik van de andere burgers het vertrouwen krijg, dat jullie niet eerst allemaal op me stemmen als burgemeester en me er dan uitstemmen omdat de wolven het niet doen. Als je denkt dat ik wolf ben, kies dan maar iemand anders. Weet wel dat ik dit actief zal spelen en zoals altijd grondig op zoek zal gaan naar de wolven.

Waarom kopieer je mijn tekst letterlijk? En ik weet niet of ik Seaniscool kan vertrouwen, ik vertrouw niemand deze ronde, alleen mezelf. Niemand kan iemand nog vertrouwen voorlopig, mij ook niet maar bij mij weet je in elk geval dat als ik burger ben, je stem in goede handen is. Stem je op een slechte speler, dan heb je en de kans dat hij WW is, en mocht hij burger zijn heb je er alsnog weinig aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik wil wel de eerste vrouwelijke burgemeester van Wakkerdam zijn.

Stem op mij! Stem op mij!

Oh, Tim..zou je Khavi even willen veranderen in Kahvi :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Waarom kopieer je mijn tekst letterlijk? En ik weet niet of ik Seanofcool kan vertrouwen, ik vertrouw niemand deze ronde, alleen mezelf. Niemand kan iemand nog vertrouwen voorlopig, mij ook niet maar bij mij weet je in elk geval dat als ik burger ben, je stem in goede handen is. Stem je op een slechte speler, dan heb je en de kans dat hij WW is, en mocht hij burger zijn heb je er alsnog weinig aan.

Ik zou het knap vinden als je nu al weet wie je moet vertrouwen. Ik vertrouwde zelfs niemand na de 11e speelronde laat staan nu :rolleyes::p.
 

DeletedUser412

Guest
Vond het mooi geformuleerd en het was precies wat ik wilde zeggen, dus waarom iets dat perfect is veranderen. :)

Omdat het getuigt van een ernstig gebrek aan fantasie/creativiteit...
En ja, ik weet dat je niemand kan vertrouwen Senne, maar vertrouw me maar, ik ben géén weerwolf ;)

(Om maar met de trend mee te gaan, Senne, het is 'Seaniscool';))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zou het knap vinden als je nu al weet wie je moet vertrouwen. Ik vertrouwde zelfs niemand na de 11e speelronde laat staan nu :rolleyes::p.

Na een aantal rondes denk ik dat ik wel een paar mensen kan wegstrepen hoor, door hele goede dingen die die persoon doet waarmee hij wolven opspoort, of omdat hij door de (dan inmiddels vermoorde) ziener is benoemd als burger, of iemand werd vermoord door de wolven maar beschermd door de engel, etc.

En Linkelouie, laat ik het dan maar als een compliment opvatten :p, al had je misschien beter even kunnen quoten en er zelf iets aan toegevoegd, mja np.

Oja, geldt trouwens voor iedereen; vat het niet persoonlijk op als ik je beschuldig, uitmaak voor leugenaar, voor idioot uitmaak omdat je mij verdenkt, etc. Het is een spel en dat probeer ik zo goed mogelijk te spelen ;).

Omdat het getuigt van een ernstig gebrek aan fantasie...
En ja, ik weet dat je niemand kan vertrouwen Senne, maar vertrouw me maar, ik ben géén weerwolf ;)

(Om maar met de trend mee te gaan, Senne, het is 'Seaniscool';))

Aangepast, excuses.
 

DeletedUser

Guest
Na een aantal rondes denk ik dat ik wel een paar mensen kan wegstrepen hoor, door hele goede dingen die die persoon doet waarmee hij wolven opspoort, of omdat hij door de (dan inmiddels vermoorde) ziener is benoemd als burger, of iemand werd vermoord door de wolven maar beschermd door de engel, etc.

En Linkelouie, laat ik het dan maar als een compliment opvatten :p, al had je misschien beter even kunnen quoten en er zelf iets aan toegevoegd, mja np.

Oja, geldt trouwens voor iedereen; vat het niet persoonlijk op als ik je beschuldig, uitmaak voor leugenaar, voor idioot uitmaak omdat je mij verdenkt, etc. Het is een spel en dat probeer ik zo goed mogelijk te spelen ;).



Aangepast, excuses.

Ik ben een beetje paranoide, ik geef het toe, but paranoia keeps me alive. Ik denk wel dat het belangrijk is dat je nooit iemand wegstreept van je lijstje, daarom ging ik in ronde 3 nog steeds achter LL aan dat hij misschien de ziener niet was, daarom heb ik dravir8 ondanks dat hij het niet was toch raar gevonden (maja daar was ik denk ik niet de enige in). Ga zo maar door dus mijn tip is, vertrouw echt helemaal niemand, de ene maakt zich soms net iets verdachter dan de ander.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou het niet actief noemen :p

Maar we hebben nu dus al 3(?) kandidaten voor burgemeester? Dat is al veel zo in het begin zeker omdat een groot deel van de mensen nog niet on is geweest.
 

DeletedUser412

Guest
Slaro, het begint vandaag. Cupra had eerder gehoord dat het maandag zou beginnen, maar -Tim- heeft dit in de tussentijd alweer verzet.
 

DeletedUser

Guest
Dan moet ik voor vandaag en morgen even stemmen, want ik heb niet zo veel tijd die twee dagen...
 

DeletedUser

Guest
Ik weet al 2 rollen die van mezelf en iemand die zichzelf al verraden heeft door een actie:p
 

DeletedUser22241

Guest
Heuu,,, ik snap de gehele bedoeling niet? Wat is hier leuk aan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan