[Speeltopic] Wakkerdam #4

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zou ik vanavond een verhaal mogen posten? (gewoon voor de fun natuurlijk)

Mooi openings verhaal om voor mij het spel mee te openen (en mag ik lekker weer gaan mollen :D. Overigens ik ben de nieuwe dravir8 we zien dus een nieuwe kant van mij in dit spel.)
 

DeletedUser

Guest
Wat een wolvenuitspraak.
Het is dat ik al een stem heb uitgebracht, anders had ik jouw naam aan Tim doorgegeven.

Wolven mollen namelijk.
 

DeletedUser

Guest
Zou ik vanavond een verhaal mogen posten? (gewoon voor de fun natuurlijk)

Mooi openings verhaal om voor mij het spel mee te openen (en mag ik lekker weer gaan mollen :D. Overigens ik ben de nieuwe dravir8 we zien dus een nieuwe kant van mij in dit spel.)

Hopelijk ook een stuk minder posts. Ik vraag me af of we een kans maken deze ronde, de wolven zijn naar mijn mening met teveel, mja we zullen zien.

Wat een wolvenuitspraak.
Het is dat ik al een stem heb uitgebracht, anders had ik jouw naam aan Tim doorgegeven.

Wolven mollen namelijk.

Heb ook al gestemd maar hij is voor ook kandidaat nummer 1 nu. Niet alleen vanwege dat mollen, maar ook omdat hij irritant is en weinig toevoegt aan het spel. En dravir, verdedig je maar door te zwijgen, maakt een stuk meer indruk dan die spamposts van je.

Ik heb er een wolf afgehaald. Beter gezegd, ik heb de dief weggelaten, wat ben ik toch weer lief, he? :)

Waarvoor mijn dank :).
 

DeletedUser

Guest
Hopelijk ook een stuk minder posts. Ik vraag me af of we een kans maken deze ronde, de wolven zijn naar mijn mening met teveel, mja we zullen zien.

Ik heb er een wolf afgehaald. Beter gezegd, ik heb de dief weggelaten, wat ben ik toch weer lief, he? :)
 

DeletedUser16768

Guest
Succes mannen en vrouwen!!

Bij deze stel ik me ook kandidaat als burgemeester.
 

DeletedUser412

Guest
Om maar even een tussenstand te geven, voordat men door de bomen het bos niet ziet, of gewoon te lui is om het op te zoeken:


  • Burgemeester-kandidaten

    Senne
    Ik wil me wel kandidaat stellen, maar alleen als ik van de andere burgers het vertrouwen krijg, dat jullie niet eerst allemaal op me stemmen als burgemeester en me er dan uitstemmen omdat de wolven het niet doen. Als je denkt dat ik wolf ben, kies dan maar iemand anders. Weet wel dat ik dit actief zal spelen en zoals altijd grondig op zoek zal gaan naar de wolven.

    Seaniscool
    Ik stel me ook kandidaat als burgemeester. Ik geloof wel dat ik het inzicht heb om mijn dubbele stem goed te gebruiken.
    And most of all: Zolang ik die dubbele stem heb, heeft een wolf hem tenminste niet ;)

    Kahvi
    Ik wil wel de eerste vrouwelijke burgemeester van Wakkerdam zijn.

    Stem op mij! Stem op mij!

    Linkelouie
    Ik wil me wel kandidaat stellen, maar alleen als ik van de andere burgers het vertrouwen krijg, dat jullie niet eerst allemaal op me stemmen als burgemeester en me er dan uitstemmen omdat de wolven het niet doen. Als je denkt dat ik wolf ben, kies dan maar iemand anders. Weet wel dat ik dit actief zal spelen en zoals altijd grondig op zoek zal gaan naar de wolven.

    Bappos
    -

    Woodster
    Ik stel me bij deze ook kandidaat voor burgemeester. Ik heb geleerd uit vorige rondes en ga nu in Word al m'n gedachten bijhouden over wie ik verdenk en waarom. Dit kan van pas komen in het verder verloop van het spel en ik geloof in deze aanpak. Vroeger vertrouwde ik teveel op anderen, dat is bij deze officieel niet meer waar :).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Om maar even een tussenstand te geven, voordat men door de bomen het bos niet ziet, of gewoon te lui is om het op te zoeken:


  • Burgemeester-kandidaten

    Senne
    Seaniscool
    Kahvi
    Linkelouie
    Bappos

Zouden de burgemeesters, (overigens vergeet je LL), in wording en als ze het nog niet gedaan hebben even willen zeggen waarom zij.
 

DeletedUser

Guest
Ik stel me bij deze ook kandidaat voor burgemeester. Ik heb geleerd uit vorige rondes en ga nu in Word al m'n gedachten bijhouden over wie ik verdenk en waarom. Dit kan van pas komen in het verder verloop van het spel en ik geloof in deze aanpak. Vroeger vertrouwde ik teveel op anderen, dat is bij deze officieel niet meer waar :).
 

DeletedUser412

Guest
Zouden de burgemeesters, (overigens vergeet je LL), in wording en als ze het nog niet gedaan hebben even willen zeggen waarom zij.

Hoe bedoel je, ik ben LL vergeten? Hij staat gewoon in je quote...
 

DeletedUser

Guest
Om maar even een tussenstand te geven, voordat men door de bomen het bos niet ziet, of gewoon te lui is om het op te zoeken:


  • Burgemeester-kandidaten

    Senne


    Seaniscool


    Kahvi


    Linkelouie


    Bappos
    -

    Woodster



mooi gedaan
voor de verkiezingen mensen houdt dit even in de gaten
 

DeletedUser412

Guest
Ik stel me bij deze ook kandidaat voor burgemeester. Ik heb geleerd uit vorige rondes en ga nu in Word al m'n gedachten bijhouden over wie ik verdenk en waarom. Dit kan van pas komen in het verder verloop van het spel en ik geloof in deze aanpak. Vroeger vertrouwde ik teveel op anderen, dat is bij deze officieel niet meer waar :).

Tsja, bijhouden wie op wie stemt en waarom :)en wat vervolgens de uitslagen daarvan zijn) in Word of een ander programma is wel een must voor iedereen volgens mij...

Edit: Misschien kan -Tim- mijn post even overnemen en in de beginpost plaatsen?
 

DeletedUser

Guest
Ah nee joh, dat is niet nodig.
De burgemeester heeft verder helemaal geen grote rol, alleen als er een gelijkspel is zal zijn stem wat zwaarder tellen.

Duidelijk moet zijn dat je echt niet op iemand hoeft te stemmen die zich niet 'kandidaat' heeft gesteld he ;)
 

DeletedUser412

Guest
Alleen maar voor de verkiezing bedoelde ik Kahvi, het is wel wat overzichtelijker. Maargoed, zonder overleven we het ook wel ;)

En de stem van de burgemeester telt hier altijd dubbel, dat is toch wel een voordeel om rekening mee te houden voor alle spelers.
 

DeletedUser13565

Guest
Nou, ik ben benieuwd of het op deze manier een beetje gaat werken ;)
We hebben niet veel kans maar goed, ik zal mn best doen :)
 

DeletedUser

Guest
openings verhaal dravir8.

Ik dacht maak een mooi openings verhaal om voor mij het spel te spelen.
Vervolgens ga ik eens kijken of ik al een wolf kan vinden.

Op de dag van 13 maart was het weer zover, Dravir8 had het voor de zoveelste keer in de hemel verpest dus werd hij naar de hel gestuurd. Net voor de helle poort stond de Duivel 'jij komt er niet in want jij bent heel heel heel stout geweest' en vervolgens zei ik daarop 'komt er nog eentje achter'.
Ik zat zoals gewoonlijk weer op de rand tussen leven en dood. Toen zag ik een deur achter me open gaan, het was de deur na het leven. Zoals gewoonlijk liep ik er doorheen. Ik ben nu in wakkerdam gearriveerd, en ik hoop
er toch een mooi spel van te maken. Overigens de spammende en nutteloze Dravir8 is weg, ik zal het spel nu anders gaan aanpakken hoe ik dit doe? Dat zien jullie later op de dag.

Doeg voornu we zien wel wat de eerste dag ons zal brengen. :)
 

DeletedUser

Guest
Mijn stem voor burgemeester gaat naar Senne, en gewone stem zeg ik lekker niet :D
 

DeletedUser

Guest
openings verhaal dravir8.

Ik dacht maak een mooi openings verhaal om voor mij het spel te spelen.
Vervolgens ga ik eens kijken of ik al een wolf kan vinden.

Op de dag van 13 maart was het weer zover, Dravir8 had het voor de zoveelste keer in de hemel verpest dus werd hij naar de hel gestuurd. Net voor de helle poort stond de Duivel 'jij komt er niet in want jij bent heel heel heel stout geweest' en vervolgens zei ik daarop 'komt er nog eentje achter'.
Ik zat zoals gewoonlijk weer op de rand tussen leven en dood. Toen zag ik een deur achter me open gaan, het was de deur na het leven. Zoals gewoonlijk liep ik er doorheen. Ik ben nu in wakkerdam gearriveerd, en ik hoop
er toch een mooi spel van te maken. Overigens de spammende en nutteloze Dravir8 is weg, ik zal het spel nu anders gaan aanpakken hoe ik dit doe? Dat zien jullie later op de dag.

Doeg voornu we zien wel wat de eerste dag ons zal brengen. :)


ben je nu aan het zeggen wat ik denk dat je aan het zeggen bent.... of gewoon een tekstje anders zou het niet zo slim zijn
 

DeletedUser412

Guest
Voor mij is het feit alleen al dat je zo'n verhaaltje moet maken al een teken dat die spammende Dravir niet weg is...

Mijn stem gaat wss naar Dravir, gewoon omdat die weg mag wat mij betreft, spammers kunnen we hier niet gebruiken.
En zelfs áls hij niet meer spamt, lijkt het me niet dat hij nog iets kan betekenen voor dit spel, zo'n iemand verandert niet in een dag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan