[Speeltopic] Wakkerdam #4

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Senne ik neem mijn woorden terug (ik had een lees fout gemaakt dit zal ik zodadelijk even aanpassen)

Dan maar geen beschermengel of wat dan ook he!
 

DeletedUser

Guest
Even als aantekening: Alles is geloot. ;)
Persoonlijke problemen los je dus maar buiten dit spel op. ;)
 

DeletedUser

Guest
Even als aantekening: Alles is geloot. ;)
Persoonlijke problemen los je dus maar buiten dit spel op. ;)

mee-eens gewoon weer mij nemen hé ik weet zeker dat ik al meer in het spel heb gebracht dan andere ik heb tenminste al een theorie gepost.
 

DeletedUser

Guest
mee-eens gewoon weer mij nemen hé ik weet zeker dat ik al meer in het spel heb gebracht dan andere ik heb tenminste al een theorie gepost.

Een theorie die nergens op sloeg, moeten we daar blij mee zijn?
 

DeletedUser

Guest
senne gestemd als burgemeester...:p

*edit* dravir liever geen theorie als die nutteloze van jou...
 

DeletedUser

Guest
Ik ga ook op Senne stemmen voor burgemeester, ik vertrouw op zijn kunnen en ben benieuwd of hij dit spel ook prima theorieën kan verzamelen.

Verder stem ik waarschijnlijk random deze avond.
 

DeletedUser15806

Guest
Pff hoop post alweer. Wordt hopelijk binnenkort wel wat minder.

Dravir8 is niet de slimste geef ik toe. Maar hij is degene die het spel wel wil starten. Op de manier zoals het volgens mij moet.

Als ik naar zijn post kijk vind ik Senne toch niet echt verdacht.

Echter vind ik Seaniscool wel heel verdacht posten.
Hij vermeld extreem geen weerwolf te zijn..
Maar is dit wel zo? We hebben veel wolven deze ronden en de kans dat die er een is, is niet zo klein. Hij stelt zich kandidaat voor de rol van burgemeester. Ook iets wat je verdacht maakt bij mij. Het is namelijk een groot voordeel als een van de burgemeesters wolf is;)
Ik hou hem in ieder geval in mijn achterhoofd. Want verdachte opmerkingen maakt die nu al naar mijn mening.

@Quechua
Tim heeft geloot. En dit is op een eerlijke manier gebeurd ben ik van overtuigd. Dus het kan best zijn dat dravir8 een belangrijke rol heeft. Al is de kans dat die burger is vele malen groter.;)
 

DeletedUser

Guest
Moet je stemmen voor burgemeester ? Vind dit eigenlijk toch een rol van niets :/
 

DeletedUser8065

Guest
De burgemeester zijn stem telt toch altijd 2 keer mee?

Nee. De burgemeesters zijn stem telt alleen dubbel mee als de stemmen evenveel zijn

bijvoorbeeld:
Geltube 7x > met burgemeester
fixato 7x

dan zou het betekenen dat ik dood ga.

Duidelijk?
 

DeletedUser

Guest
In de eerste dag wordt er gestemd voor een burgemeester. De burgemeester heeft een grotere inspraak op het wegstemmen, want zijn/haar stem telt dubbel. In geval van gelijkspel beslist de burgemeester.

zijn stem telt altijd dubbel.
 

DeletedUser

Guest
Dan stem je toch niet..

Maar dan moet je ook niet gaan zeuren als de burgemeester je niet bevalt:rolleyes::)

Ik vertrouw zowiezo nog niemand van dag 1 , ik vind het dus belachelijk dat sommige zeggen dat we niet op hun moeten stemmen als we ze niet vertrouwen.
 

DeletedUser8065

Guest
Ik vertrouw zowiezo nog niemand van dag 1 , ik vind het dus belachelijk dat sommige zeggen dat we niet op hun moeten stemmen als we ze niet vertrouwen.

Daar heb je wel gelijk in, maar als ik dan nu toch de kans heb om te stemmen voor de burgemeester doe ik dat wel en kies ik voor iemand die niet spamt en overtuigend overkomt en ook nog eens goed zijn best doet. Dit kan helemaal verkeerd uitpakken als het een WW is, die hierdoor extra sterk staat, maar dat risico wil ik wel nemen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vermoed dat minimaal een van de mensen die zich kandidaat hebben gesteld, weerwolf is. Ten eerste kanstechnisch, 1 op de 4 mensen is immers wolf (24 om 6 toch?). Daarnaast denk ik dat als je wolf bent en je ziet dat verschillende mensen zich al kandidaat hebben gesteld, je sneller denkt: laat ik het dan ook maar doen. Ben je de enige die zich kandidaat stelt wordt je sowieso gekozen, tenzij je heel slecht bent (je mag niet op jezelf stemmen dus dan zullen er echt wel mensen zijn die bij gebrek aan beter op jou zullen stemmen).

Hiermee loop je een risico dat je eruit wordt gestemd omdat mensen vermoeden dat je weerwolf bent, en als je als enige kandidaat bent ligt het er ook dikker bovenop dat je het wel heel graag wilt denk ik. Als meerdere mensen het al hebben gedaan is het makkelijker om te zeggen: nja, dan stel ik me ook maar kandidaat. Dan blijkt er niet uit dat je heel graag burgemeester wilt zijn, immers hebben meerdere anderen dit al gedaan. Bovendien: als je dan gekozen wordt, hebben de burgers ook echt vertrouwen in je (dat moet wel, anders zou je niet zoveel stemmen krijgen, want die heb je wel nodig als er nog 5 anderen meedoen), dus zul je er niet snel worden uitgestemd omdat de burgers je wantrouwen.

Hiermee wil ik niemand persoonlijk beschuldigen en zekerheid heb ik ook niet, maar zo denk ik hier wel over en ik neem dit ook mee voor mensen als Bappos en Kahvi.
 

DeletedUser

Guest
Ik vermoed dat minimaal een van de mensen die zich kandidaat hebben gesteld, weerwolf is. Ten eerste kanstechnisch, 1 op de 4 mensen is immers wolf (24 om 6 toch?). Daarnaast denk ik dat als je wolf bent en je ziet dat verschillende mensen zich al kandidaat hebben gesteld, je sneller denkt: laat ik het dan ook maar doen. Ben je de enige die zich kandidaat stelt wordt je sowieso gekozen, tenzij je heel slecht bent (je mag niet op jezelf stemmen dus dan zullen er echt wel mensen zijn die bij gebrek aan beter op jou zullen stemmen).

Hiermee loop je een risico dat je eruit wordt gestemd omdat mensen vermoeden dat je weerwolf bent, en als je als enige kandidaat bent ligt het er ook dikker bovenop dat je het wel heel graag wilt denk ik. Als meerdere mensen het al hebben gedaan is het makkelijker om te zeggen: nja, dan stel ik me ook maar kandidaat. Dan blijkt er niet uit dat je heel graag burgemeester wilt zijn, immers hebben meerdere anderen dit al gedaan. Bovendien: als je dan gekozen wordt, hebben de burgers ook echt vertrouwen in je (dat moet wel, anders zou je niet zoveel stemmen krijgen, want die heb je wel nodig als er nog 5 anderen meedoen), dus zul je er niet snel worden uitgestemd omdat de burgers je wantrouwen.

Hiermee wil ik niemand persoonlijk beschuldigen en zekerheid heb ik ook niet, maar zo denk ik hier wel over en ik neem dit ook mee voor mensen als Bappos en Kahvi.

Het blijft giswerk in het begin:p
 

DeletedUser

Guest
Pff hoop post alweer. Wordt hopelijk binnenkort wel wat minder.

Dravir8 is niet de slimste geef ik toe. Maar hij is de
gene die het spel wel wil starten. Op de manier zoals het volgens mij moet.


Als ik naar zijn post kijk vind ik Senne toch niet echt verdacht.

Echter vind ik Seaniscool wel heel verdacht posten.
Hij vermeld extreem geen weerwolf te zijn..
Maar is dit wel zo? We hebben veel wolven deze ronden en de kans dat die er een is, is niet zo klein. Hij stelt zich kandidaat voor de rol van burgemeester. Ook iets wat je verdacht maakt bij mij. Het is namelijk een groot voordeel als een van de burgemeesters wolf is;)
Ik hou hem in ieder geval in mijn achterhoofd. Want verdachte opmerkingen maakt die nu al naar mijn mening.

@Quechua
Tim heeft geloot. En dit is op een eerlijke manier gebeurd ben ik van overtuigd. Dus het kan best zijn dat dravir8 een belangrijke rol heeft. Al is de kans dat die burger is vele malen groter.;)

alles wat zwart is.

Bedaknt en niet bedankt overigens :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vermoed dat minimaal een van de mensen die zich kandidaat hebben gesteld, weerwolf is. Ten eerste kanstechnisch, 1 op de 4 mensen is immers wolf (24 om 6 toch?). Daarnaast denk ik dat als je wolf bent en je ziet dat verschillende mensen zich al kandidaat hebben gesteld, je sneller denkt: laat ik het dan ook maar doen. Ben je de enige die zich kandidaat stelt wordt je sowieso gekozen, tenzij je heel slecht bent (je mag niet op jezelf stemmen dus dan zullen er echt wel mensen zijn die bij gebrek aan beter op jou zullen stemmen).

Hiermee loop je een risico dat je eruit wordt gestemd omdat mensen vermoeden dat je weerwolf bent, en als je als enige kandidaat bent ligt het er ook dikker bovenop dat je het wel heel graag wilt denk ik. Als meerdere mensen het al hebben gedaan is het makkelijker om te zeggen: nja, dan stel ik me ook maar kandidaat. Dan blijkt er niet uit dat je heel graag burgemeester wilt zijn, immers hebben meerdere anderen dit al gedaan. Bovendien: als je dan gekozen wordt, hebben de burgers ook echt vertrouwen in je (dat moet wel, anders zou je niet zoveel stemmen krijgen, want die heb je wel nodig als er nog 5 anderen meedoen), dus zul je er niet snel worden uitgestemd omdat de burgers je wantrouwen.

Hiermee wil ik niemand persoonlijk beschuldigen en zekerheid heb ik ook niet, maar zo denk ik hier wel over en ik neem dit ook mee voor mensen als Bappos en Kahvi.

Je zegt dus dat als mensen zich later aanmelden ze eerder een wolf zijn?
Jij kan net zo goed een wolf zijn en uitgestippeld hebben van laat ik snel als eerste zeggen dat ik burgemeester wil worden, vervolgens maak ik anderen verdacht en word ik burgemeester. En het feit dat veel mensen op me gestemd hebben om burgemeester te worden betekent dat ik zelf minder verdacht ben.

Het is nog allemaal giswerk :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan