[Speeltopic] Wakkerdam #4

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Cure : Alles is tot nu giswerk, maar we zullen het ook van het giswerk moeten hebben deze ronde. Er komen geen tips en we zullen ons moeten fixeren op de reacties van iedereen en op de stemrondes. Ik volg Senne trouwens in zijn redenatie. Ik geloof ook dat er een wolf zit bij de kandidaat-burgemeesters maar hier ga ik momenteel nog niet echt rekening mee houden in m'n stemgedrag. Het kan nog altijd zijn dat we gewoon met genoeg gemotiveerde burgers zitten. 'T is allemaal giswerk.

Dravir : Uhm... Welke? Aan die reactie hebben we niet veel als je niet zegt welke persoon welke rol volgens jou is en met welke theorie =). Enkel niet zeggen als het een rare rol is.
 

DeletedUser

Guest
Dat mag ik dus niet om 2 redenen.A. dan maken de wolven hem af.
dat zal die persoon niet leuk vinden inmiddels heb ik die persoon wel gecontacteerd voor een verbond.

Oh , dacht een wolf dan zei je het beter wel :p...
 

DeletedUser412

Guest
Tsja, in reactie op Oortjes, op mijn 'extreem verdachte gedrag':

Ik ben géén wolf, ik zal het zo nadrukkelijk blijven zeggen tot de dag dat jullie me eruit stemmen/ik word opgegeten door de wolven/het spel win. Ik snap niet wat er zo verdacht is aan mijn kandidatuur voor burgemeester? Ik geloofde dat mijn dubbele stem het best besteed zou zijn, maar ik ben toch nog daadwerkelijk een newbie in dit spel. Senne heeft mijn stem, dat is de beste persoon tot nu toe.

Dravir is niet uit de kijker voor mij, het is gewoon zo dat hij het spel heel nadrukkelijk 'op wil starten', zoals iemand het noemde, maar hij heeft het spel ook al vaker gespeeld en weet ook wel hoe de wolven het spel spelen. Wijs gewoon zoveel mogelijk mensen aan en dan maken de burgers elkaar vanzelf af.
 

DeletedUser

Guest
Tsja, in reactie op Oortjes, op mijn 'extreem verdachte gedrag':

Ik ben géén wolf, ik zal het zo nadrukkelijk blijven zeggen tot de dag dat jullie me eruit stemmen/ik word opgegeten door de wolven/het spel win. Ik snap niet wat er zo verdacht is aan mijn kandidatuur voor burgemeester? Ik geloofde dat mijn dubbele stem het best besteed zou zijn, maar ik ben toch nog daadwerkelijk een newbie in dit spel. Senne heeft mijn stem, dat is de beste persoon tot nu toe.

Dravir is niet uit de kijker voor mij, het is gewoon zo dat hij het spel heel nadrukkelijk 'op wil starten', zoals iemand het noemde, maar hij heeft het spel ook al vaker gespeeld en weet ook wel hoe de wolven het spel spelen. Wijs gewoon zoveel mogelijk mensen aan en dan maken de burgers elkaar vanzelf af.


Ik denk eerder dat je fixato eruit kunt halen dan ik (ik kan morgen ook nog ) Ik denk dat ik meer in het spel zou kunnen brengen als Fixato , maar die kans krijg ik gewoon niet. :(
 

DeletedUser22681

Guest
MIjn burgemeester stem is naar mezelf gegaan, meer om het feit dat ik dan 100% ervan overtuigd ben dat een wolf mijn stem niet krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk eerder dat je fixato eruit kunt halen dan ik (ik kan morgen ook nog ) Ik denk dat ik meer in het spel zou kunnen brengen als Fixato , maar die kans krijg ik gewoon niet. :(

In het vorige potje ben ik er ookal mede door jou uitgegaan en toen was ik ook een burger. Wil je me nou weer weghebben? Verder kan ik er morgen ook nog uit.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk eerder dat je fixato eruit kunt halen dan ik (ik kan morgen ook nog ) Ik denk dat ik meer in het spel zou kunnen brengen als Fixato , maar die kans krijg ik gewoon niet. :(

waarom neem je hem als voorbeeld, je blijft waardeloos... live with it
 

DeletedUser

Guest
waarom neem je hem als voorbeeld, je blijft waardeloos... live with it

Ik heb bepaalde info die ik nu met mijn bondgenoten deel. Ik kan die vrijgeven als ik het vandaag nog overleef (ik ben er 99% zeker van) of het nou info voor wolven is of niet dat hou ik achter.
 

DeletedUser412

Guest
Jezus, kom met iets concreters waarom we je zouden laten leven Dravir... Dit is wel heel slap ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb bepaalde info die ik nu met mijn bondgenoten deel. Ik kan die vrijgeven als ik het vandaag nog overleef (ik ben er 99% zeker van) of het nou info voor wolven is of niet dat hou ik achter.

En hoe kom je aan die magische info:

1. de ziener heeft nog niks gedaan.
2. de dodenfluisteraar ook niet.
3. geen enkele andere rol die weerwolven kan ontmaskeren ook niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb bepaalde info die ik nu met mijn bondgenoten deel. Ik kan die vrijgeven als ik het vandaag nog overleef (ik ben er 99% zeker van) of het nou info voor wolven is of niet dat hou ik achter.

Tja moet je zelf weten, als je maar wel weet dat ik je niet vertrouw, na wat je vorige ronde allemaal hebt uitgespookt en verdraait hebt, zoals je nou zonder iets al ineens met een theorie komt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan