[Speeltopic] Wakkerdam #4

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Je zegt dus dat als mensen zich later aanmelden ze eerder een wolf zijn?
Jij kan net zo goed een wolf zijn en uitgestippeld hebben van laat ik snel als eerste zeggen dat ik burgemeester wil worden, vervolgens maak ik anderen verdacht en word ik burgemeester. En het feit dat veel mensen op me gestemd hebben om burgemeester te worden betekent dat ik zelf minder verdacht ben.

Het is nog allemaal giswerk :)

Heb je helemaal gelijk in, maar het is in elk geval een theorie die voor mijzelf geloofwaardig is. Als iedereen zijn eigen bevindingen plaatst worden we misschien nog iets wijzer, dan kunnen anderen bijv. verder nadenken over jouw theorie en kun je samen tot een nieuw inzicht komen.
 

DeletedUser22681

Guest
Ik heb bepaalde info die ik nu met mijn bondgenoten deel. Ik kan die vrijgeven als ik het vandaag nog overleef (ik ben er 99% zeker van) of het nou info voor wolven is of niet dat hou ik achter.

Dat heb je wel vaker en er is nooit wat van terecht gekomen.
 

DeletedUser

Guest
even mijn pleidooi

+ fixato ik lees posts en ik weet zo precies welke rol iemand heeft ik weet jou rol denk ik ook al.

1. Ik heb het vorige spel veel gespamed en ik heb nu weer veel posts dit doe ik gewoon om het spel optestarten.
2. Ik breng meer in het spel dan fixato (die posts al helemaal geen theorieën de mijne zijn zwak of ver gezocht maar ik doe mijn best)
3. Ik speel dit keer weer anders.
4. Ik vind niet dat ik er nu uitmoet vanwegen het vorige spel dit is een nieuw spel en bij mij is het altijd anders.
 

DeletedUser

Guest
even mijn pleidooi

+ fixato ik lees posts en ik weet zo precies welke rol iemand heeft ik weet jou rol denk ik ook al.

1. Ik heb het vorige spel veel gespamed en ik heb nu weer veel posts dit doe ik gewoon om het spel optestarten.
2. Ik breng meer in het spel dan fixato (die posts al helemaal geen theorieën de mijne zijn zwak of ver gezocht maar ik doe mijn best)
3. Ik speel dit keer weer anders.
4. Ik vind niet dat ik er nu uitmoet vanwegen het vorige spel dit is een nieuw spel en bij mij is het altijd anders.

Lul alsjeblieft niet zo slap uit je nek en ga ff ergens anders heen, niemand gelooft je...

(sorry dat ik zo uitval me je irriteerd me echt mateloos)
 

DeletedUser22681

Guest
even mijn pleidooi

+ fixato ik lees posts en ik weet zo precies welke rol iemand heeft ik weet jou rol denk ik ook al.

1. Ik heb het vorige spel veel gespamed en ik heb nu weer veel posts dit doe ik gewoon om het spel optestarten.
2. Ik breng meer in het spel dan fixato (die posts al helemaal geen theorieën de mijne zijn zwak of ver gezocht maar ik doe mijn best)
3. Ik speel dit keer weer anders.
4. Ik vind niet dat ik er nu uitmoet vanwegen het vorige spel dit is een nieuw spel en bij mij is het altijd anders.

1. Domme reden, Zo word er over de echt nuttige posts heen gelezen.
2. Jij post de meest onzinnige dingen in ronde 1 al!
3. Je bent nog steeds irritant en meer heb je niet in huis.
3. Vind ik wel, je bent super irri.
 

DeletedUser

Guest
tja, dan neem ik dit mee met me graf mischien verraad ik het nog.
er zijn mensen die me al hebben gevraagd maar zolang ik vanavond nog dood kan gaan zeg ik niets.
 

DeletedUser

Guest
Dravir, wat ben je nu weer allemaal aan het doen? Je word verdacht en 30min erna heb je ineens een 'bondgenootschap' met een geheime rol waarover je niets kunt vertellen? Hoe kunnen we je zo vertrouwen? En wat houdt dat geheime bondgenootschap in btw?
 

DeletedUser

Guest
tja, dan neem ik dit mee met me graf mischien verraad ik het nog.
er zijn mensen die me al hebben gevraagd maar zolang ik vanavond nog dood kan gaan zeg ik niets.

Ik volg het even niet:confused:

Waarvoor hebben mensen je "gevraagd"?

En wat ga je nog veraden?
 

DeletedUser

Guest
Een persoon die niet wilt dat ik hem verraad kwam naar mij toe.
En de andere die heb ik gecontacteerd omdat ik die namelijk volledig vertrouw.


Over wat ik weet ik weet het zelfs zeer zeker ook door wat hij mij doorstuurde (geen rol natuurlijk) men probeerd het nu uit me te krijgen ook senne die zei 'je kunt me volledig vertrouwen' maar wie kwam er op het idee om mij te lynchen vanavond?
(overigens iedereeen rent weer achter elkaar aan en mischien zijn jullie de ziener dodenfluisteraar beschermengel of welk andere goeie rol dan kwijt)

Er is wat nodig om het los te krijgen maar het is mogelijk (ik ben er 99% zeker van)
 

DeletedUser

Guest
Dus een persoon met een speciale rol kwam vrijwillig naar jou toe en jou dit vertellen.


1. ik geloof er niks van.
2. als het waar is is het tegen de regels.
 

DeletedUser2487

Guest
Succes toegewenst allemaal, op een fijne pot.

@Tim: Echt geluk dat ik nu online ben, ik vrees dat veel mensen het niet zullen halen. Je post het als ik op weg ben naar werk, en met wat ongeluk had ik nu nog op werk gezeten.

Mijn stemmen weet ik nog niet, ga even rondkijken.
 

DeletedUser

Guest
Tim krijgen we te zien wie op welke burgemeesterkandidaat heeft gestemd?
 

DeletedUser

Guest
Dus een persoon met een speciale rol kwam vrijwillig naar jou toe en jou dit vertellen.


1. ik geloof er niks van.
2. als het waar is is het tegen de regels.

Heeft hij een speciale rol dan? :D dat heb ik niet gezegt.
Ik weet totaal niet of ik hem wel vertrouw meestal zijn de mensen waarna ik naartoe ga de mensen die ik vollop vertrouw hij krijgt wel een kans van me.

2. dit mag!
 

DeletedUser

Guest
Je mag je rol niet vertellen dus nee het mag niet.

Verder begrijp ik echt nie twat je allemaal slap uit je nek aan het lullen bent hier.

Degene heeft geen speciale rol, dat is niet zeker. Je hebt ermee gepraat.

Verder heb je ook nog iemand die je vertrouwt gecontacteerd ( je kunt niemand vertrouwen, domme zet) en daarmee gepraat ofzo.

En daarom ben ik een weerwolf?


:confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Meestal hou je best je rol voor jezelf. En Dravir hou je wat in...
 

DeletedUser

Guest
Je mag je rol niet vertellen dus nee het mag niet.

Verder begrijp ik echt nie twat je allemaal slap uit je nek aan het lullen bent hier.

Degene heeft geen speciale rol, dat is niet zeker. Je hebt ermee gepraat.

Verder heb je ook nog iemand die je vertrouwt gecontacteerd ( je kunt niemand vertrouwen, domme zet) en daarmee gepraat ofzo.

En daarom ben ik een weerwolf?


:confused::confused::confused:

die gene heeft zijn rol niet verteld
Degene die ik heb gecontacteerd heeft een rol denk ik (wat voor rol is voor mij een weet en voor jou een vraag) die gene weet dat zelf ook niet eens ;).
En na mijn weet breng ik meer in het spel als jij ik post tenminste nog eens een theorie en ik kijk wel uit hoor qua vertrouwen maar ik denk dat ik hem wel kan vertrouwen ik speel hem ook zoveel mogelijk door dan kan hij verder met wat ik weet ;).

en ja zal ik doen (heb het spel genoeg gestart denk ik)
 

DeletedUser22681

Guest
die gene heeft zijn rol niet verteld
Degene die ik heb gecontacteerd heeft een rol denk ik (wat voor rol is voor mij een weet en voor jou een vraag) die gene weet dat zelf ook niet eens ;).
En na mijn weet breng ik meer in het spel als jij ik post tenminste nog eens een theorie en ik kijk wel uit hoor qua vertrouwen maar ik denk dat ik hem wel kan vertrouwen ik speel hem ook zoveel mogelijk door dan kan hij verder met wat ik weet ;).

en ja zal ik doen (heb het spel genoeg gestart denk ik)

En waarom heb je geen zin om dit echt te vertellen? Niemand gelooft je, Als je wat meer openbaring gaf, kunnen we je geloven.
 

DeletedUser22241

Guest
Dat kan dus niet aangezien we nu al begonnen zijn. Maar.... je kan aan het begin van dit topic lezen waar het over gaat, er zijn nog 2 andere topics waarin je kan lezen hoe het gaat, genoeg voorbeelden over hoe het is gegaan maar aub niet hier typen als je het niet erg vindt.

Okey. Kijken of ik de volgende ronde mee kan dan, veel plezier :D
 

DeletedUser

Guest
En waarom heb je geen zin om dit echt te vertellen? Niemand gelooft je, Als je wat meer openbaring gaf, kunnen we je geloven.

een verhaal

Donder hangt boven wakkerdam.
Dravir8 denkt het geheel te weten maar is dat wel zo?
De wolven zullen dat persoon wel afmaken als ik dit vrijgeef.
Dus als je goed speurt dan kun je er zelf achterkomen ;).

Dat zeg ik voor nu.

Leef ik morgen nog komt er mischien nog een verhaal ;)

De exacte naam van dit persoon geef ik niet vrij!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan