Golden Awards

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Maar misschien moeten we dit soort dingen in het Top/Flop stammen topic bespreken in de plaats van het
Golden Awards topic?

Ik weet dat het vaak lastig is om discussies naar een topic te verplaatsen. :) En zolang het over de wereld zelf gaat en geen spam wordt, hoor je mij zeker niet klagen.

Uiteraard, het wordt weer ook eens langzaam tijd voor een lijstje!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Omdraaien? :eek:
 

DeletedUser74373

Guest
Beste speler: Niemand heeft nog echt iets geweldigs laten zien, daarvoor gaat mijn keuze naar i get high i. Rang 1 punten, rang 1 ODA, rang 1 meest gefarmd in 1 dag. Cluster begint ook al wat vorm te krijgen.

Beste stam: VIP of Rev. , de wereld is net begonnen dus niemand heeft nog iets groots laten zien, maar als ik naar de spelers kijk van beide stammen zie ik dat in beide zeker kwaliteit zit.

De beste stam speler: i get high i, ik weet natuurlijk niet precies wat er in alle stammen gebeurd, maar ik weet wel wat in mijn stam gebeurd. Daarom kies ik hier ook voor i get high i, hij helpt iedereen ook al staat hij er dan zelf wat minder voor.

Het grootste ego: ruudven1230, deze aap denkt dat hij mij weg kan spelen :(.

Beste leider: VIP, Rev. en Edict. leiding, er gebeuren geen gekke dingen in alle 3 de stammen, maar de wereld is nog wel te jong om echt een duidelijk antwoord hier op te geven.

Slechtste leider: Leiding N-S, zitten op de 30 leden wat echt teveel is, hebben een stabber in de stam gehaald, lijkt me wel duidelijk zo.

Meest overschatte stam: Volgens mij wordt geen enkele stam overschat.

Meest onderschatte stam: At all, zitten een paar erg ervaren spelers bij en hebben een leuke ligging daar in de rim.

Meest overschatte speler: Als ik zo even snel keek kwam ik uit op rtuus, wel in de top 10 met 165k punten maar nog niet eens 10k dorpen gefarmd. Dit is wel erg treurig.

Meest onderschatte speler: Nensul, zit een leuk team op en weten wat ze doen!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Nensul, The Chosen One. en Did Not Finish, zitten wel aardige leuke lui op.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Alle stabbers, want tja het zijn stabbers. Wolf of Wall Street, erg arrogante speler die denkt dat hij alles is.

Mooiste spelers naam: Muramasa, klinkt wel leuk ^^.

Mooiste stam naam: Parvus numero, magnus merito, geen idee wat het betekent en ook geen zin om te googelen, maar het klinkt wel awesome.

Het tofste topic: Golden awards, lijstjes ftw.

Het domste topic: Troll klachten aan TW, sorry Janus.

Favoriete forum poster: -

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers: Deze vind ik wel vet :rolleyes2:.
79289_large


Mooiste profiel foto van stammen:
Ofcourse die van mijn eigen stam :rolleyes2:.
78203_large


Mooiste actie van de wereld:
-

Meest belovende speler voor de toekomst: tijsbetuwehero3

Meest belovende stam voor de toekomst: At All

Grootste blunder: Geboorte van Fexie

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die het spel leuk en normaal speelt.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Fexie en mijn co's.
 

Deleted User - 487828103

Guest
Meest onderschatte stam: At all, zitten een paar erg ervaren spelers bij en hebben een leuke ligging daar in de rim.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Nensul, The Chosen One. en Did Not Finish, zitten wel aardige leuke lui op.

Meest belovende stam voor de toekomst: At All

We doen ons best je vermeldingen waarmaken :D

Jij bent ook een schatje hoor jurgen :cool:
 

DeletedUser77812

Guest
Beste speler: n.v.t
Momenteel vind ik geen speler "goed" spelen of enig vorm van erkenning verdienen.
Beste stam: At all. / Edict
Deze stammen tonen veel activiteit en progressie. Verder van wat ik weet zijn het
ervaren en echte team spelers.
De beste stam speler: n.v.t
Ik ken het meerendeels van de stammen/spelers niet wil er daarom ook niet graag over oordelen.
Het grootste ego: ThaFatality (Jurgen)
Een hele aardige en gezellige speler die er altijd voor open staat om de stam te helpen. Alleen is zijn ego het enige - punt.
Beste leider: Nensul
Ik ga hierbij voor mezelf kiezen. Waarom? Er zijn nooit problemen in mijn stam en we leven tot nu toe.
Slechtste leider: Giles
Heeft meer stamleden dan geedeld dan vijanden.
Meest overschatte stam: n.v.t
Vind geen een stam "echt" overschat.
Meest onderschatte stam: At all.
Werden al onderschat vanaf het begin van de wereld en kijk nu dan, hun groei overtreft
dat van de meeste "top" stammen.
Meest overschatte speler: Nensul
Wij zijn helemaal niet zo geweldig als jullie denken hoor ;)
Meest onderschatte speler: tijsbetuwehero3
Een erg actieve speler die vanaf het begin van de wereld werd onderschat en nu al de meeste van de onderschatters in alle aspecten heeft ingehaald.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Tijsbetuwehero3, Obadiah, Thafatality, I get high i en Raz Riverblade
Stuk voor stuk spelers die er altijd open voor staan om de stam/vrienden te helpen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: n.v.t
Heb nog geen echte "anti" of "haat" ontwikkeld richting spelers.
Mooiste spelers naam: *Suicide Consultant
Zoveel inspiratie <3
Mooiste stam naam: Novus ordo seclorum
ik wil gewoon mijn stamnaam in de golden awards zien.
Het tofste topic: Golden awards w52
Zou wel vaker lijstjes willen zien.
Het domste topic: n.v.t
Ik kom alleen op leuke topics
Favoriete forum poster: Jokersbrain
Is een gek ventje met lange teksten waarvan ik ze nooi helemaal af kan lezen.
Minst favoriete forum poster: n.v.t
Dikste wannabe op het forum: n.v.t
Dikste wannabe in het spel: n.v.t
Mooiste profiel foto van spelers:
tijsbetuwehero3
Mooiste profiel foto van stammen: Rev. / Custodes Septentrionum
Gewoon eigen smaak geen echt uitleg ervoor.
Mooiste actie van de wereld: Nensul going solo
Fusie weigeren en Solo gaan!
Meest belovende speler voor de toekomst: Tijsbetuwehero3
Een heel belovend cluster en actieve spelers.
Meest belovende stam voor de toekomst: Edict.
Hun cluster en activiteit gaan volgens mij ons nog veel laten zien in de wereld.
Grootste blunder: Mijn reactie op het recruitings topic van ThaFatality.
Voor wie heb je nu echt respect: Raz Riverblade
De jongens hart is 100x zo groot als de wereld.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Raz, Giles, Jurgen, Marvin, Matsu en Jeffrey.
Aardige en gezellige spelers waar je altijd een gesprekje mee kan houden.
 

DeletedUser77798

Guest
Iedereen lult toch graag over die interns , het maakt me een slechte leider en een slechte spelers met een onverdiende eerste plaats.

Jullie hebben recht van spreken , maar ik denk dat weinigen de situatie nader hebben bekeken. Ik kon evengoed Scientia Potentia Est. Laten overnemen door DV en Perces door SiR omdat het niet veel meer zou gekost hebben voor die op barbaar ging.

In de eerste plaats ben ik niet gediend met deze spelers die zomaar het spel verlaten zonder VV achter te laten nog wachtwoord , account = verloren dus.

Volgens mij zijn er ook velen vergeten wie er al sinds week 1 in de farmranglijsten op kop staat , wie bijna geen PP gebruikte en in de top 10 kwam , wie tot 2x toe een 30% puntenaftrek kreeg door de support maar terugkrabbelde naar de 4e plaats.

Van plaats 4 naar 1 zijn interns gebeurd, oke, buiten het gegeven dat ik 100k troepen heb moeten clearen om deze interns te doen heb ik dus veel punten gratis gekregen ja (gekregen).
Ik ben godverdomme niet goed gezind op deze spelers dat ze me gewoon in de steek hebben gelaten.
 
Bovenaan