Golden Awards

DeletedUser27049

Guest
Iedereen lult toch graag over die interns , het maakt me een slechte leider en een slechte spelers met een onverdiende eerste plaats.

Jullie hebben recht van spreken , maar ik denk dat weinigen de situatie nader hebben bekeken. Ik kon evengoed Scientia Potentia Est. Laten overnemen door DV en Perces door SiR omdat het niet veel meer zou gekost hebben voor die op barbaar ging.

In de eerste plaats ben ik niet gediend met deze spelers die zomaar het spel verlaten zonder VV achter te laten nog wachtwoord , account = verloren dus.

Volgens mij zijn er ook velen vergeten wie er al sinds week 1 in de farmranglijsten op kop staat , wie bijna geen PP gebruikte en in de top 10 kwam , wie tot 2x toe een 30% puntenaftrek kreeg door de support maar terugkrabbelde naar de 4e plaats.

Van plaats 4 naar 1 zijn interns gebeurd, oke, buiten het gegeven dat ik 100k troepen heb moeten clearen om deze interns te doen heb ik dus veel punten gratis gekregen ja (gekregen).
Ik ben godverdomme niet goed gezind op deze spelers dat ze me gewoon in de steek hebben gelaten.


Late reactie (niet echt forum gelezen) maar iedereen zeikt graag over interns, tot ze zelf de gelegenheid krijgen te gaan internen. Ze moeten gewoon iets vinden om op te haten, dat heb ik zelf ook al genoeg meegemaakt.

Geen enkele van die zeikende spelers zou zelf gratis dorpen weigeren, daar ben ik zeker van. Ook weet elke speler met een beetje verstand en wat ervaring dat interns meestal noodgedwongen gebeuren. Ik heb al zoveel gratis dorpen gekregen gewoon omdat ik een beetje diplomatisch ben, met spelers praat en dikwijls de sterkste in de regio ben. Wat zou ik tegen een stoppende speler zeggen dat ik z'n dorp niet wil omdat ik dan wat gezeik zou kunnen krijgen van jaloerse spelers? Idioot allemaal.

Te dikwijls word vergeten dat een heel belangrijk aspect van TW het diplomatische is. Zeker op het AF heb je van die zelfverklaarde toppers die graag tegen alles wat leest verklaren hoe noob interns zijn etc., ik vind dit niet het geval als die voortkomen uit toevalligheden in combinatie met je opgebouwde contacten. Een degelijke tw speler gaat ook gewoon gratis dorpen krijgen, want er is niets tactisch aan alleen maar vijanden hebben en enkel daarop te focussen. Dit in combinatie met het feit dat TW een komen en gaan van spelers is zou de intern discussie al lang overbodig hebben moeten maken.

Wat ik wel veroordeel is fuseren om bv. een groter account te krijgen. Een geldige reden is voor mij een goede samenwerking tussen buren en beide hebben activiteitsproblemen. Of zo van die spelers die anderen laten starten om hun dorp uit te bouwen zodat het later geïnternd kan worden.

En dan nog iets:

Dorpenuitbouwers is iets wat, sinds ik terug ben begonnen, elke (grote) speler heeft en daar maakt niemand problemen rond. echter is dat ook gewoon puur internen, erger zelfs want je hebt nog een klein spelertje dat zijn gsen voor jou gebruikt en z'n troepen voor je inzet waarna je gratis het dorp krijgt.. Het hele bestaan van die speler is gebaseerd op het concept internen. Altijd die hypocrisie toch hé. :biggrin:

Achja, het AF...
 
Reactiescore
3.586
Ik heb hier nog niemand horen zeggen dat internen gelijk staat met noob zijn of dergelijke. Maar een speler die meer dan de helft van zijn dorpen free zou hebben gekregen mag wel bekritiseerd worden.
 

DeletedUser27049

Guest
Ik heb hier nog niemand horen zeggen dat internen gelijk staat met noob zijn of dergelijke. Maar een speler die meer dan de helft van zijn dorpen free zou hebben gekregen mag wel bekritiseerd worden.

Niet per se hier, het AF als geheel en de kijk op internen/gratis dorpen.

Je kan er iemand op bekritiseren maar 90% van de tijd zijn zoveel van die argumenten compleet van de pot gerukt of pure hypocrisie. Dat moet jij toch ook wel doorhebben na 13k posts zou ik zo denken :smile:


Edit: Bijgevolg irriteert het me dus als ik voor de zoveelste keer zoiets tegenkom, men zou ondertussen beter moeten weten.
 
Reactiescore
3.586
De vraag is waar kom jij dit 'weer' tegen?

Ik heb het op dit forum nog niet zien voorbij komen allesinds.
 

DeletedUser27049

Guest
Serieus? Ik zag dat er kritiek kwam op interns en de reactie van i get high i en ik deel mijn mening rond interns en de algemene kijk erop?

Ik kom dit WEER tegen aangezien ik al bijna 10 jaar speel en die discussie al onnoemelijk veel gevoerd heb zien worden. Ik had zin om mijn eigen kijk er eens op te geven en ik vind het belachelijk dat ik nu tegenover jou moet verantwoorden waarom ik die kijk geef ipv dat je een deftige reactie geeft met waarom je interns dan zo veroordeeld of iemand kritiek verdiend.

Mocht het volgens jou niet aansluiten dan kan je het net zo goed negeren maar dit soort reacties zijn echt pure tijdverspilling.
 
Reactiescore
3.586
Zoals ik zei, jij haalde aan dat wij IGHI noob noemde door zijn interns en ik zeg dat niemand dit gedaan heeft. Ik deel je mening verder of het gene wat je zegt. Maar een echte reden om dit aan te halen was er niet. De discussie is begonnen doordat iemand IGHI als beste speler benoemde op basis van goeie stats wat ik niet het geval vond doordat hij meer dan de helft van zijn dorpen free zou hebben gekregen (wat uiteindelijk niet echt het geval was maar toen nog niet bekend was). Die kritiek mag er toch wel komen neem ik aan? Zijn account heeft nog totaal niets bewezen en is op een hele eenvoudige manier groot geworden. Heeft verder weinig te maken met dat ik negatief over interns zou staan ik weiger namelijk ook geen gratis dorpen als die mogelijkheid zich aanbied en het ook effectief de beste oplossing is.
 

DeletedUser76153

Guest
Ik dacht laat ik nog een nieuwe lijst maken, gezien er ondertussen weer een hoop veranderd is. Ik hoop dat hij voldoet aan de eisen van Jokersbrain en kan blijven staan tussen alle andere posts van zeer hoog niveau.

Beste speler:
Misschien niet de meest voor de hand liggende keus, maar voor mij is dit momenteel: Hözjiüstn. Een zeer ervaren speler met een uitgesproken mening. Altijd bereid om anderen te voorzien van advies. Kan gemakkelijk zijn mannetje staan wat weer terug te zien is in zijn ODA ranking. Doorslag om hem hier te nomineren waren voor mij zijn pro-timing skills. Heb hier helaas gaan afbeelding van. Verder een zeer trouwe en loyale speler die klaar staat voor zijn stamleden.

Bedankt voor de vernoeming! :)
 

DeletedUser27049

Guest
Zoals ik zei, jij haalde aan dat wij IGHI noob noemde door zijn interns en ik zeg dat niemand dit gedaan heeft. Ik deel je mening verder of het gene wat je zegt. Maar een echte reden om dit aan te halen was er niet. De discussie is begonnen doordat iemand IGHI als beste speler benoemde op basis van goeie stats wat ik niet het geval vond doordat hij meer dan de helft van zijn dorpen free zou hebben gekregen (wat uiteindelijk niet echt het geval was maar toen nog niet bekend was). Die kritiek mag er toch wel komen neem ik aan? Zijn account heeft nog totaal niets bewezen en is op een hele eenvoudige manier groot geworden. Heeft verder weinig te maken met dat ik negatief over interns zou staan ik weiger namelijk ook geen gratis dorpen als die mogelijkheid zich aanbied en het ook effectief de beste oplossing is.


Je legt de focus veel te hard op dat zinnetje. Ik had, als je even deftig leest, het over het AF in zijn geheel, niet dit forum specifiek. Er staat:

Zeker op het AF heb je van die zelfverklaarde toppers die graag tegen alles wat leest verklaren hoe noob interns zijn etc.

Dat wil toch niet zeggen dat dat hier gebeurt? Waarom zou je nu in godsnaam op zoiets de focus leggen, ik zet er nog etc. achter zodat je weet dat ik het breder bedoel dan gewoon dat ene stomme voorbeeld. Er staat ook zelfverklaarde toppers, dat wil toch niet zeggen dat het hele AF vol zit met zelfverklaarde toppers? Of alleen dit wereldfora? Dat was gewoon ook deel van dat ene voorbeeld.

De discussie rond internen leek me wel interessant om op niveau te voeren, dus zonder hersenloze sneren en het gewoon in de grond boren van een speler, vandaar ook dat ik er nog eens over begon. Jammer genoeg is de hele point er nu wel van af. Naar mijn mening antwoord jij een beetje te graag en zou het geen kwaad kunnen soms eens te zwijgen. Je mist namelijk al 3 berichten lang mijn punt.

Ik zal de laatste zijn om tegen kritiek in te gaan, maar de kritiek die jij geeft dat een speler niet de vernoeming verdient omdat een deel intern is terwijl die op de verschillende ranglijsten die er toe doen erg hoog staat lijkt me gewoon kritiek geven om kritiek te geven. Misschien een of andere persoonlijke vete? Weet ik veel.

Volgens jou redenering kan je enkel iemand als beste speler neerzetten als je die speler reeds kent van vorige werelden of een perfecte inkijk hebt op zijn account en je kan besluiten dat een bepaalde actie hem de titel van beste speler heeft opgeleverd. Echter heeft niemand die info en leek me de benoeming gewoon, ook zonder die info die achteraf bekend werd, terecht. Overigens floppen er elke wereld topspelers dus de vernoeming baseren op vorige accounts is ook complete bullshit. Geen enkele wereld is gelijk aan de vorige.
 

DeletedUser27049

Guest
Als je zegt dat ik rustig moet doen volg je het gesprek niet echt denk ik? Of dan ben je een beetje gevoelig aan discussies? Er is namelijk niets mis met wat ik zeg.

Ik maak mijn punt duidelijk en ik heb er geen lieve woordjes tussen gezet.. sorry?
 

DeletedUser76153

Guest
Als je zegt dat ik rustig moet doen volg je het gesprek niet echt denk ik? Of dan ben je een beetje gevoelig aan discussies? Er is namelijk niets mis met wat ik zeg.

Ik maak mijn punt duidelijk en ik heb er geen lieve woordjes tussen gezet.. sorry?

Hoe kan je dat werkelijk een discussie noemen? Zet twee kleine kindjes in een kamer en de kans dat er wat zinnigers uitkomt dan deze discussie is zeer groot.

Letterlijk beginnen discussiëren over 1 zin en de betekenis ervan en hoe iemand daar de focus op legt, en hoe fout hij daar wel niet in is omdat hij daar de focus op legt. Doe eens chill en ga je spel spelen.

En Jonathan mondje dicht :*
 

DeletedUser76162

Guest
Hoe kan je dat werkelijk een discussie noemen? Zet twee kleine kindjes in een kamer en de kans dat er wat zinnigers uitkomt dan deze discussie is zeer groot.

Letterlijk beginnen discussiëren over 1 zin en de betekenis ervan en hoe iemand daar de focus op legt, en hoe fout hij daar wel niet in is omdat hij daar de focus op legt. Doe eens chill en ga je spel spelen.

En Jonathan mondje dicht :*

Dat slaat echt helemaal nergens op.
 

DeletedUser10982

Guest
Beste speler: Nog niet gezien
Beste stam: Geen stam heeft iets bereikt, anders dan met (grote) spelers met elkaar in een stam gaan.
De beste stam speler: Obadiah, omdat hij altijd in een stam zit.
Het grootste ego: WOWS
Beste leider: Obadiah, vanwege de moeite die erin gestoken wordt door hem
Slechtste leider: WOWS, heeft een maal iets in de stam dat niet gaat zoals hij wilt en treedt meteen af als stamleider.
Meest overschatte stam: SiR (eerder meest te hoog geplaatste stam)
Meest onderschatte stam: Worden wij onderschat? Denk het niet, maar voor het geval dat: Edict.
Meest overschatte speler: Sandokan, hoor alleen maar positieve dingen over hem, maar als ze zijn stats bekijkt, edelt hij 1k-2k dorpen die op magischer wijze omhoog vliegen.
Meest onderschatte speler: Dokter Snuggles, dat ie nou laatste staat met 0 punten, betekent niet dat hij het niet kan.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Obadiah
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: WOWS, IGHI
Mooiste spelers naam: dormpie
Mooiste stam naam: Duck
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Golden Awards
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: itsARTificial
Dikste wannabe op het forum: itsARTificial
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: Account 4 Met pros
Mooiste profiel foto van stammen:
Edict.
Mooiste actie van de wereld: De dood der Angels of death
Meest belovende speler voor de toekomst: Deze wereld heeft geen toekomst.
Meest belovende stam voor de toekomst: Dat zullen we nog wel zien
Grootste blunder: Grote mond voordat je valt in de afgrond
Voor wie heb je nu echt respect: Ik heb geen respect voor andere spelers.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Naastgelegen spelers die met mij samenwerken om vijanden in de pan te hakken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Nou, ik zal ook maar eens een lijstje gaan maken.
Het kan zijn dat het misschien wat biased is (sorry), maar ja, misschien het af maar eens gaan volgen.

Beste speler:
Mag ik hier mezelf neerzetten bij gebrek aan kennis over de rest?

Beste stam:
Moeilijk.

De beste stam speler:
Aangezien ik m'n eigen stam niet de hemel in wil prijzen ga ik voor holland105, die volgens mij al zieke hoeveelheden os aan z'n stam is kwijtgeraakt. Kun je van anderen niet zeggen.

Het grootste ego:
Dat is toch wel The Angels of Death, die me na een eerste massa ronde van mij en wat anderen een PM stuurde waarin hij ons uitlachte en de dag er na al z'n dorpen, op 2 2k dorpjes na, kwijt was.

Beste leider: Ik ben best tevreden met Marvin.

Slechtste leider:
Elrick, van SiR, die mijn PM naar een van zijn leden die mijn MB aanviel omschreef als aanvallend en bedreigend. Moet er nog steeds om lachen. Sowieso vraag ik me af hoe die stam het ooit wil gaan redden met een redelijk chaotisch cluster en een front met Rev en VIP.

Meest overschatte stam:
SiR, alhoewel ik niet weet of mensen überhaupt verwachtingen van ze hebben.

Meest onderschatte stam:
Ik denk dat ik hier ga voor Septen. Heb ze hier al vaker voorbij zien komen en ze zien eruit als een prima groepje spelers.

Meest overschatte speler:
Ik was opzoek naar rtuus op de eerste pagina van de ranglijst om z'n overnameakte te checken, maar ik zie dat hij op dit moment flink klappen krijgt. Zo zie je maar dat heel veel PP toch niet alles is.

Meest onderschatte speler:
Ik ga hier voor The Pianist. Lekker rim accountje met een tof team er op.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Shithappens.. Ik heb hem ooit een keer halfdronken een solli gestuurd en hij kon er om lachen. Kan ik waarderen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
SiR. Alhoewel er wel een paar toffe mensen in die stam zitten.

Mooiste spelers naam:
Silent Wolf.

Mooiste stam naam:
Stamnamen vallen me een beetje tegen. Mis de tijd waarin je Redemption en Redemption is pointless had. Toevalletje?

Het tofste topic:
Laten we het houden op deze; het is het enige wat ik (soms) lees.

Het domste topic:
-

Favoriete forum poster:
-

Minst favoriete forum poster:
-

Dikste wannabe op het forum:
-

Dikste wannabe in het spel:
-

Mooiste profiel foto van spelers:
Silent Wolf

Mooiste profiel foto van stammen:
Ook de plaatjes vallen me tegen. Mocht er een plaatjesmaker met tijd over zijn; doe je ding.

Mooiste actie van de wereld:
Tja..

Meest belovende speler voor de toekomst: Goeie, kan ik nu nog weinig over zeggen.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Geen idee. De 'top'stammen beginnen nu allemaal met elkaar te fronten, dus ik ben benieuwd wat daar uitkomt. Denk dat we hier binnenkort meer over kunnen zeggen.

Grootste blunder:
Hoe erg zal ik mezelf hier voor lul zetten?

Voor wie heb je nu echt respect:
M'n nieuwste co, die zich iedere dag rotfarmt voor me <3

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mag ik hier co's van andere werelden nomineren?


Nouja, da was 'm.
Nu alles ingame en het af wat volgen en over een paar weken een wat beter lijstje maken.

Edit: Meest belovende toekomstspeler vergeten.
 
Bovenaan