- Reactiescore
- 3.597
Liever een verstand dan geen verstand.
Net zoals jij op w49![]()
Logt*Net zoals jij op w51je zegt zelf dat je amper logd
Je moest eens weten :O
Mag ik vragen waarom ik van verschillende Edict spelers meerdere malen iets zie over het snachts edels sturen, net alsof dat het enige is wat wij Humble doen. Ik weet zelf dat ik een van de spelers ben die daarmee wordt aangewezen, maar het is bij lange na niet het enige wat ik doe. Waarom daarop door blijven gaan?
Wat is het verschil tussen snachts edels sturen en hopen/verwachten dat niemand op het account zit als smiddags? Want dat is bij hans een aantal keer goed gelukt. Moeten we nu blijven zeggen dat Hans alleen close range edelt uit paar gecreëerde clusterfucks en dat dat het enige is wat die kan?
Zo lijken jullie dat nu namelijk wel te willen brengen door het meerdere malen te willen zeggen![]()
Oke Steven, bedankt voor bijdrage Steven, altijd leuk als jij hier post Steven. Was vooral ook allemaal niet om te dollen Steven. Ik zie dat jij ook al een kontlikker hebt die je like't Steven. Dat maakt het allemaal licht ironisch Steven.
De vraag is heb jij überhaupt wel inhoud?
Kom je nu uit de kast op een openbaar forum?![]()
Precies dat!
IngeBeccie4lifeDames toch
NOOOO #BlameTheNazis4WW2!Logt*
Wat voer je zoal allemaal uit Jannes, daar achter de schermen?
Je moest eens weten :O
De witte lijnen op de weg komen van Stevens overstromende zoutgehalte.
Denk dat ik zo 4x in Hans pas en ben nog wel langer dan Hans ook
Inhoud is bij Hans geen probleem, waaruit de inhoud bestaat is wel een probleem.
Duncans kast wordt al tijden alleen nog gebruikt om shirts met V-halzen op te hangen
Reageer je nu op jezelf of heb ik iemand geblokkeerd?
IngeBeccie4life
NOOOO #BlameTheNazis4WW2!
Als je met "scherm" een wit doek met silhouetten bedoeld, kan het fungeren als een toevoeging aan rode tuben
Moeten we het nu dan vergeten? :$
Het probleem is
Dat ook meerdere malen gezegd word dat hans alleen short range kan edelen en alleen maar veel aanvallen kan sturen
Waar gaat dit spel om mij lijkt het om dorpen winnen?
En dan nog iets waar zijn cf voor? Vast voor snel te edelen.
En dan nog iets sdnn jij hebt vv gehad op salvador dus weet net zo goed als mij dat ook hans niet alleen edels uit cf stuurt
Maar ook langere reistijd edels
Veder heeft iedereen zn eige tactiek of da nou snachts is of short range het gaat om het winnen van dorpen op welke manier dan ook
Er wordt meerdere malen gezegd dat hans short range kan edelen omdat dat een persoonlijk ''conclfict'' is tussen bepaalde mensen, daar proberen ze op elkaar aan te spelen. Ik heb er in dat geval niks mee te maken maar ik val wel onder Humble, en Humble kan blijkbaar alleen maar snachts edelen, en dat is gewoon onzin.
Zoals je al zegt, het gaat om dorpen winnen, dus overdag als er niemand online is, of snachts als er niemand online is.. er is geen verschil daarin. Cf's zijn om verder te edelen, tuurlijk.. maar het is geen prestatie om vanuit daar op short range verder te edelen. Vanaf mijn kant meer respect om er uberhaupt een te creëren.
Langere edels stuurt hij inderdaad wel daar heb ik niks over gezegd, alleen worden (van wat ik heb gezien/gedaan) altijd gesniped, geblocked of gerecapt.
Mag ik vragen waarom ik van verschillende Edict spelers meerdere malen iets zie over het snachts edels sturen, net alsof dat het enige is wat wij Humble doen. Ik weet zelf dat ik een van de spelers ben die daarmee wordt aangewezen, maar het is bij lange na niet het enige wat ik doe. Waarom daarop door blijven gaan?
Wat is het verschil tussen snachts edels sturen en hopen/verwachten dat niemand op het account zit als smiddags? Want dat is bij hans een aantal keer goed gelukt. Moeten we nu blijven zeggen dat Hans alleen close range edelt uit paar gecreëerde clusterfucks en dat dat het enige is wat die kan?
Zo lijken jullie dat nu namelijk wel te willen brengen door het meerdere malen te willen zeggen![]()
Er wordt meerdere malen gezegd dat hans short range kan edelen omdat dat een persoonlijk ''conclfict'' is tussen bepaalde mensen, daar proberen ze op elkaar aan te spelen. Ik heb er in dat geval niks mee te maken maar ik val wel onder Humble, en Humble kan blijkbaar alleen maar snachts edelen, en dat is gewoon onzin.
Zoals je al zegt, het gaat om dorpen winnen, dus overdag als er niemand online is, of snachts als er niemand online is.. er is geen verschil daarin. Cf's zijn om verder te edelen, tuurlijk.. maar het is geen prestatie om vanuit daar op short range verder te edelen. Vanaf mijn kant meer respect om er uberhaupt een te creëren.
Langere edels stuurt hij inderdaad wel daar heb ik niks over gezegd, alleen worden (van wat ik heb gezien/gedaan) altijd gesniped, geblocked of gerecapt.
Lekker lijstje Handre
Waar blijft die like dan? #attentionwhore