Golden Awards

Reactiescore
603

DeletedUser31490

Guest
Mag ik vragen waarom ik van verschillende Edict spelers meerdere malen iets zie over het snachts edels sturen, net alsof dat het enige is wat wij Humble doen. Ik weet zelf dat ik een van de spelers ben die daarmee wordt aangewezen, maar het is bij lange na niet het enige wat ik doe. Waarom daarop door blijven gaan?

Wat is het verschil tussen snachts edels sturen en hopen/verwachten dat niemand op het account zit als smiddags? Want dat is bij hans een aantal keer goed gelukt. Moeten we nu blijven zeggen dat Hans alleen close range edelt uit paar gecreëerde clusterfucks en dat dat het enige is wat die kan?

Zo lijken jullie dat nu namelijk wel te willen brengen door het meerdere malen te willen zeggen:(
 

DeletedUser77942

Guest
Mag ik vragen waarom ik van verschillende Edict spelers meerdere malen iets zie over het snachts edels sturen, net alsof dat het enige is wat wij Humble doen. Ik weet zelf dat ik een van de spelers ben die daarmee wordt aangewezen, maar het is bij lange na niet het enige wat ik doe. Waarom daarop door blijven gaan?

Wat is het verschil tussen snachts edels sturen en hopen/verwachten dat niemand op het account zit als smiddags? Want dat is bij hans een aantal keer goed gelukt. Moeten we nu blijven zeggen dat Hans alleen close range edelt uit paar gecreëerde clusterfucks en dat dat het enige is wat die kan?

Zo lijken jullie dat nu namelijk wel te willen brengen door het meerdere malen te willen zeggen:(


Het probleem is
Dat ook meerdere malen gezegd word dat hans alleen short range kan edelen en alleen maar veel aanvallen kan sturen

Waar gaat dit spel om mij lijkt het om dorpen winnen?

En dan nog iets waar zijn cf voor? Vast voor snel te edelen.
En dan nog iets sdnn jij hebt vv gehad op salvador dus weet net zo goed als mij dat ook hans niet alleen edels uit cf stuurt
Maar ook langere reistijd edels

Veder heeft iedereen zn eige tactiek of da nou snachts is of short range het gaat om het winnen van dorpen op welke manier dan ook
 

DeletedUser61134

Guest
Oke Steven, bedankt voor bijdrage Steven, altijd leuk als jij hier post Steven. Was vooral ook allemaal niet om te dollen Steven. Ik zie dat jij ook al een kontlikker hebt die je like't Steven. Dat maakt het allemaal licht ironisch Steven.

De witte lijnen op de weg komen van Stevens overstromende zoutgehalte.

De vraag is heb jij überhaupt wel inhoud?

Denk dat ik zo 4x in Hans pas en ben nog wel langer dan Hans ook :eek:
Inhoud is bij Hans geen probleem, waaruit de inhoud bestaat is wel een probleem.

Kom je nu uit de kast op een openbaar forum? :eek:

Duncans kast wordt al tijden alleen nog gebruikt om shirts met V-halzen op te hangen :eek:


Reageer je nu op jezelf of heb ik iemand geblokkeerd?

IngeBeccie4life <3

NOOOO #BlameTheNazis4WW2!

Wat voer je zoal allemaal uit Jannes, daar achter de schermen?

Als je met "scherm" een wit doek met silhouetten bedoeld, kan het fungeren als een toevoeging aan rode tuben :eek:

Je moest eens weten :O

Moeten we het nu dan vergeten? :$
 

DeletedUser77942

Guest
De witte lijnen op de weg komen van Stevens overstromende zoutgehalte.



Denk dat ik zo 4x in Hans pas en ben nog wel langer dan Hans ook :eek:
Inhoud is bij Hans geen probleem, waaruit de inhoud bestaat is wel een probleem.



Duncans kast wordt al tijden alleen nog gebruikt om shirts met V-halzen op te hangen :eek:



Reageer je nu op jezelf of heb ik iemand geblokkeerd?


IngeBeccie4life <3


NOOOO #BlameTheNazis4WW2!



Als je met "scherm" een wit doek met silhouetten bedoeld, kan het fungeren als een toevoeging aan rode tuben :eek:



Moeten we het nu dan vergeten? :$


Denk dat je dan iemand geblockt hebt
Want het was een reactie op iemand
 

DeletedUser31490

Guest
Het probleem is
Dat ook meerdere malen gezegd word dat hans alleen short range kan edelen en alleen maar veel aanvallen kan sturen

Waar gaat dit spel om mij lijkt het om dorpen winnen?

En dan nog iets waar zijn cf voor? Vast voor snel te edelen.
En dan nog iets sdnn jij hebt vv gehad op salvador dus weet net zo goed als mij dat ook hans niet alleen edels uit cf stuurt
Maar ook langere reistijd edels

Veder heeft iedereen zn eige tactiek of da nou snachts is of short range het gaat om het winnen van dorpen op welke manier dan ook

Er wordt meerdere malen gezegd dat hans short range kan edelen omdat dat een persoonlijk ''conclfict'' is tussen bepaalde mensen, daar proberen ze op elkaar aan te spelen. Ik heb er in dat geval niks mee te maken maar ik val wel onder Humble, en Humble kan blijkbaar alleen maar snachts edelen, en dat is gewoon onzin.

Zoals je al zegt, het gaat om dorpen winnen, dus overdag als er niemand online is, of snachts als er niemand online is.. er is geen verschil daarin. Cf's zijn om verder te edelen, tuurlijk.. maar het is geen prestatie om vanuit daar op short range verder te edelen. Vanaf mijn kant meer respect om er uberhaupt een te creëren.

Langere edels stuurt hij inderdaad wel daar heb ik niks over gezegd, alleen worden (van wat ik heb gezien/gedaan) altijd gesniped, geblocked of gerecapt.
 

DeletedUser77942

Guest
Er wordt meerdere malen gezegd dat hans short range kan edelen omdat dat een persoonlijk ''conclfict'' is tussen bepaalde mensen, daar proberen ze op elkaar aan te spelen. Ik heb er in dat geval niks mee te maken maar ik val wel onder Humble, en Humble kan blijkbaar alleen maar snachts edelen, en dat is gewoon onzin.

Zoals je al zegt, het gaat om dorpen winnen, dus overdag als er niemand online is, of snachts als er niemand online is.. er is geen verschil daarin. Cf's zijn om verder te edelen, tuurlijk.. maar het is geen prestatie om vanuit daar op short range verder te edelen. Vanaf mijn kant meer respect om er uberhaupt een te creëren.

Langere edels stuurt hij inderdaad wel daar heb ik niks over gezegd, alleen worden (van wat ik heb gezien/gedaan) altijd gesniped, geblocked of gerecapt.

Die edelsclear zou kunnen dat die recapt zijn maar daarbij komen weer de cf kijken waaruit hans weer recaps kan sturen om zo sneller dorpen te pakken

Ik zeg ook zelf niet dat het een prestatie is close range edels maar het is gewoon een tactiek die vaak wel kan werken

In de nacht aanvallen moet idd ook iedereen zelf weten maar of dat een prestatie is nee dat ook niet
Als er niemand on is om ze aan te zien komen lijkt t mij geen prestatie

Veder doel ik alleen maar op het gene waarom hans afgekraakt word door jannes over zn skills want hoe dan ook weet hans toch dorpen te edelen van salvador short range of long range da maakt daar veder niet bij uit
 

DeletedUser77324

Guest
Zo even een lijstje om al dat negatieve geneuzel te doorbreken:)

Beste speler(s):
Get High, Pikhaak en Runner 5. Get High en Runner 5 zijn zowel aanvallend als defensief lekker bezig. Ze hebben beide een aantal sucesvolle massa's gedaan en zelf ook massa's afgeslagen. Dit gecombineerd met een hoge notering op de ranglijst en een stabiele groei doet mij deze spelers bij de besten van deze wereld rekenen. Van het tegenkamp heb ik ook een speler gekozen namelijk pikhaak. In mijn ogen is dit het meest stabiele team in Humble. Er speelt een goed team op. Een poosje terug hebben ze een tikje gehad maar ze hebben zich goed herpakt. Wel is hun groei een stukje lager dan de andere 2 spelers die ik hier gekozen heb.
Beste stam: Ik ga hier op dit moment voor Edict omdat we de laatste tijd beter presteren. Langere tijd was Humble de betere stam maar het tij lijkt nu te keren. Nu kan je zeggen dit ligt aan de kwantiteit. Maar in mijn ogen heeft dit er niet alles mee te maken. Toen het Edict. vs Humble & at all was dit ook het geval en toen hoorde ik daar ook niemand over.
De beste stam speler: Get High, Runner 5, Punkerke. Stuk voor stuk vv beesten. Die zich naast vv'en ook op het gebied van meedenken, os'en en clears doneren 100% inzetten voor de stam. Over de beste stamspeler binnen Humble laat ik mij niet uit omdat ik simpelweg niet weet wie wat doet.
Het grootste ego: Jannes. Geen verdere uitleg nodig
Beste leider: Het 14 koppige leidersteam in edict:)
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: Ik denk niet dat er op dit moment nog stammen overschat worden
Meest onderschatte stam: Zelfde als hierboven. In deze fase van het spel worden er geen stammen meer onderschat
Meest overschatte speler: Dit vind ik een lastige maar ik ga hier toch voor el salvador( de verlosser??) Het enige waarvan hij momenteel verlost word zijn zijn eigen troepen. Ik heb nog nooit zoveel dodge fouten voorbij zien komen binnen een aantal weken van een speler.
Meest onderschatte speler: Hier ga ik voor PJVO. Je hoort niet veel mensen over deze speler maar hij staat in het noorden nog steeds zn mannetje.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Heel edict, en pikhaak
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Jannes for obvious reasons, en Richard. Simpelweg omdat ik hem veel te wispelturig en opvliegerig vind.
Mooiste spelers naam: *suicide consultant blijf ik toch een hele mooie naam vinden
Mooiste stam naam: Edict.
Het tofste topic: Top/flop spelers altijd leuk:)
Het domste topic: Hoeveel gefarmd
Favoriete forum poster: I get high I, punkerke
Minst favoriete forum poster: Jokersbrain omdat je nooit iemand gelijk kan geven.
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: Al die barb edelende rim gezwelletjes
Mooiste profiel foto van spelers: the bathman
Mooiste profiel foto van stammen: slow, gewoon omdat het kan^^
Mooiste actie van de wereld: Er zijn een aantal mooie acties geweest deze wereld. Voor humble zal dit vooral het wegspelen van een aantal edict. accounts zijn. Ik kies hier voor het succesvolle aanvallen van el salvador door Runner 5. Zoveel trash talk over Hans hier op het AF maar ingame doet ie lekker zn ding:)
Meest belovende speler voor de toekomst: Vind ik een lastige. Ik kies hier heel globaal voor alle spelers die op dit moment een mooi front hebben met hun directe tegenstander of dit aan het creëren zijn.
Meest belovende stam voor de toekomst: Edict. Ik denk dat edict de meeste potentie heeft om in de toekomst mooie dingen te laten zien.
Grootste blunder: Een actie van mijzelf. Toen ik nog een edel moest maken in een front dorp en besloot om mn eigen dorp ernaast aan te vallen omdat er geen handelaren in beide dorpen beschikbaar waren. Bleek er een stack te staan wat ik niet had gezien via de app^^ Dat was pech front clear weg;')
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn team, een sportieve tegenstanders. Oa SC die kata s per ongeluk op iets had laten staan dan muur en vz en aanbood om dit te vergoeden.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Echte stamspelers, eigen team en een leuke tegenstander.
 

DeletedUser50613

Guest
Mag ik vragen waarom ik van verschillende Edict spelers meerdere malen iets zie over het snachts edels sturen, net alsof dat het enige is wat wij Humble doen. Ik weet zelf dat ik een van de spelers ben die daarmee wordt aangewezen, maar het is bij lange na niet het enige wat ik doe. Waarom daarop door blijven gaan?

Wat is het verschil tussen snachts edels sturen en hopen/verwachten dat niemand op het account zit als smiddags? Want dat is bij hans een aantal keer goed gelukt. Moeten we nu blijven zeggen dat Hans alleen close range edelt uit paar gecreëerde clusterfucks en dat dat het enige is wat die kan?

Zo lijken jullie dat nu namelijk wel te willen brengen door het meerdere malen te willen zeggen:(

Als dat een tactiek van je is, dan mag je je zeker aangesproken voelen. Ik doelde meerbepaald op SC, persoonlijk. Maar er zijn meerdere mensen die er gebruik van maken (ikzelf ook met momenten trouwens).

Maar het punt is niet dat je je aangesproken voelt alsof het iets negatiefs is, het punt is dat het een tactiek is die (voor jouw bvb) werkt.
Accounts waar geen nachter op zit kunnen zo serieus genaaid worden en dat kan enorm frustrerend overkomen dan. Net zoals short-range edels uit cf's voor sommigen uitermate irritant kunnen zijn.

Wat er hier eigenlijk vooral bedoeld wordt, denk ik dan.. is dat er vele tactieken zijn, die allemaal hun nut hebben om te kunnen winnen. Het hele spelletje draait er uiteindelijk om, om de dorpen van de tegenstander te pakken, of je nu s'nachts edelt, overdag, of je nu 100+ edels gooit in treinen op het achterland, of gewoon massaal met edelclears smijt.. voor alles is iets te zeggen, zolang het werkt.

Maar Edict, en dan vooral Hans, wordt vaak geviseerd als hebbende maar middelmatige aanvalletjes, en dat ze zonder kwaliteit of dergelijke zijn.. terwijl er even vrolijk dorpen mee worden gewonnen. Dan stel ik me de vraag, wat maakt de tactiek van bvb s'nachts aanvallen en edels gooien - wat toch wel vrij gangbaar is in Humble - zoveel beter dan de manier waarop bvb Hans het doet? Als de resultaten laten uitschijnen dat zijn methode zeker even effectief is :/

Het was dan ook geen aanval op spelers van Humble die deze tactiek van s'nachts edelen gebruiken, maar eerder een aantoning van hoe belachelijk het argument is omtrent de onzin van 'kwaliteitsvolle' aanvallen. Zolang ze werken en er dorpen gepakt worden kan je zeggen dat een aanval goed is, imo.

En omdat een bepaalde 100x betere speler met een zekere manier van aanvallen niet kan omgaan, maakt niet dat de gebruikte tactiek zwak of slecht is, nee, dat maakt dat die 100x betere speler gewoon zwak of slecht is om het tegen zo'n tactiek op te nemen.

Iedereen kan wel eens gefrustreerd reageren als hij/zij dorpjes verliest op een manier waarop hij vond dat hij geen 'eerlijke' kans had. Maar uiteindelijk zoekt die zelf even vrolijk manieren om z'n vijand te pakken wanneer die het kwetsbaarste is, zo gaat dat nu eenmaal. Vind het alleen komiek dat een bepaalde 100x betere speler dit blijkbaar maar moeilijk kan verkroppen, en ipv z'n eigen zwaktes te herbekijken er gewoon niets beter op vind dan de manier van aanvallen af te breken, alsof die 100x slechtere speler plots gaat zeggen 'oh dju, ja sorry, ik zal het niet meer doen als je er niet mee om kan'.
 

DeletedUser75339

Guest
Er wordt meerdere malen gezegd dat hans short range kan edelen omdat dat een persoonlijk ''conclfict'' is tussen bepaalde mensen, daar proberen ze op elkaar aan te spelen. Ik heb er in dat geval niks mee te maken maar ik val wel onder Humble, en Humble kan blijkbaar alleen maar snachts edelen, en dat is gewoon onzin.

Zoals je al zegt, het gaat om dorpen winnen, dus overdag als er niemand online is, of snachts als er niemand online is.. er is geen verschil daarin. Cf's zijn om verder te edelen, tuurlijk.. maar het is geen prestatie om vanuit daar op short range verder te edelen. Vanaf mijn kant meer respect om er uberhaupt een te creëren.

Langere edels stuurt hij inderdaad wel daar heb ik niks over gezegd, alleen worden (van wat ik heb gezien/gedaan) altijd gesniped, geblocked of gerecapt.

Ik zeg niet allemaal maar het is wel de strategie bij uitstek van de meeste humble spelers (tutm , salvador , sc etc..)
Ik gooi mijn edels wanneer ik daar zin in heb , daarnet ook weer treintje van me gesniped , volgende keer meer geluk.

Voorbije massa liepen mijn edels constant 8-15u en heb ik toch enige tientallen dorpen binnengehaald, wat mij toch wel vrij succesvol lijkt.
 

DeletedUser6916

Guest
Mag ik vragen waarom ik van verschillende Edict spelers meerdere malen iets zie over het snachts edels sturen, net alsof dat het enige is wat wij Humble doen. Ik weet zelf dat ik een van de spelers ben die daarmee wordt aangewezen, maar het is bij lange na niet het enige wat ik doe. Waarom daarop door blijven gaan?

Wat is het verschil tussen snachts edels sturen en hopen/verwachten dat niemand op het account zit als smiddags? Want dat is bij hans een aantal keer goed gelukt. Moeten we nu blijven zeggen dat Hans alleen close range edelt uit paar gecreëerde clusterfucks en dat dat het enige is wat die kan?

Zo lijken jullie dat nu namelijk wel te willen brengen door het meerdere malen te willen zeggen:(

Ik heb niet alle reacties gelezen die je op deze post gekregen hebt, had daar even geen zin in. Maar dat neemt niet weg dat ik wel even op je bericht wil reageren want wat je hier aankaart is volgens mij al wel vaker ter sprake gekomen en vind ik ook wel bijzonder aan deze wereld. Ik doel hier met deze post zowel op mijn eigen stam, Edict. als op de vijandelijke stam, Humble.

Wat je aangeeft klopt, en wordt nu vanuit Edict over geklaagd maar wat boeit het nou wanneer troepen en edels gestuurd worden of dorpen gekregen worden, terecht dat je hier aankaart dat dit nergens op slaat. Maar het is wel het verhaal van heel Wereld 51, waarvan ik niet snap waarom dat nou zo moet zijn. Nu lopen er een aantal te wenen over mensen die 's nachts hun edels plaatsen dmv foute tags maar als ik 's nachts werk en daardoor dus online ben op tw en overdag slaap moeten we dan maar rekening houden dat Humble op mij enkel nog maar 's nachts edels mag sturen en niet meer overdag?

De enige passende oplossing is dat we elkaar allemaal toevoegen als vriend, zodat we enkel nog wat sturen als je vijand online is. Misschien is het ook een idee om vooraf met elkaar te gaan discussiëren hoe we gaan aanvallen en of dat dan wel eerlijk is, want je moet natuurlijk wel rekening houden met die voetbal wedstrijd op de zondagochtend. Of straks die training van tennis, het avondje bioscoop met vrienden van je vijand.

Het sarcasme druipt er vanaf wat betreft mijn tekst hierboven wat schuin gedrukt is, maar dit gebeurt bij zowel Edict als Humble, de essentie van het spel gaat verloren en maakt plaats voor het janken om van alles en nog wat. Bij twijfel overleg, vraag en als je wat dwars zit wat je kwijt wil kwak je het maar neer op het AF, helemaal prima voor mij alleen ik denk wel dat SnDD gelijk heeft. Wat maakt het uit hoe dorpen verkregen worden, doe gezellig en heb wederzijds respect, lach met je vijand en laat het los wanneer edels gestuurd worden. Mocht je er wel moeite mee hebben misschien eens bij jezelf te raden gaan of jij rekening houd met je vijand, ik gok dat dan iedereen gelijk afvalt.

Mooie en terechte post van SnDD, beide doe er je voordeel mee.

Dat laatste rijmt nog ook :biggrin:
 
Bovenaan