DeletedUser58227
Guest
Kom je nu uit de kast op een openbaar forum? 
We hadden het hier over de 3e vrouw , niet over heren die mekaar nemen.![]()
Raar , want volgens mij neems hansie pansie jou in je jannuss. Dus wie is hier nou de 3e vrouw ?![]()
Raar , want volgens mij neems hansie pansie jou in je jannuss. Dus wie is hier nou de 3e vrouw ?![]()
Kom je nu uit de kast op een openbaar forum?![]()
Ik denk dat we allemaal weten dat Hans nog niet eens een 100x zo slechte tw speler is als mij. Hans snapt ook gewoon niet veel van dit spel, inc's spammen en vanuit cf's op korte afstand een trein sturen kan zelfs de grootste noob, sterker nog zelfs Hans kan dat.
Nou volgens mij zijn er genoeg edelclears gegooid wat ik heb meegekregen?
Aan de verliezen van salvador te zien
Kan hans toch wel iets?
Of is de manier van deffe zo waardeloos in humble?
En hoe voelt het om toch zoveel dorpen te verliezen aan zo'n slechte speler?
Maar goed dat Humble niks uit z'n cf's stuurt, dan?![]()
Dus Hans is een actieve noob die blijkbaar toch redelijk wat dorpen pakt.. van een actieve pro? Of hoe moet ik die uitleg opvatten zodat die steek houd met wat er gebeurt ingame..?
Denk dat de definities van Noob en pro (op zich al belachelijk, maar soit) hier in de eerste plaats subjectief gekleurd zijn..
Enkel aanvallen en edels sturen tss 4-5 in de nacht/ochtend is een goeie tactiek wat blijkbaar vaardigheid vereist, maar treintjes sturen uit cf's (hetgeen humble btw ook doet), terwijl je doorgaans aanvalletjes stuurt is dus een noob tactiek?
Dat je Hans niet graag mag, jouw volste recht, maar als je hier komt verkondigen dat je 100x beter bent, dan zou je toch denken dat zich dat in de resultaten makkelijk zou uiten.. of is er zo'n mate van inactiviteit binnen humble (en Salv dan specifiek) dat dat de resultaten verklaard? Hetgeen me niet meteen logisch lijkt aangezien je hier zeker actief genoeg bent voor heel Humble samen..
Iemand heeft mijn punt totaal gemist.
Ge edeld worden staat niet gelijk aan geowned worden. Of is dat ook al te moeilijk om te begrijpen?![]()