Golden Awards

DeletedUser76162

Guest
Mijn tweede lijstje alweer, veel leesplezier!

Beste speler:
The Night Pharmacy, deze drie heren maken sinds ze bij mij in de stam zitten een erg goede indruk op mij. Al hebben ze nog geen noemenswaardige prestaties neergezet op deze wereld, ze hebben dat zeker wel gedaan op wereld 44 en ik geloof wereld 42? Er speelt een zeer actief team op en ze weten waar ze over praten. Deze nominatie is ook groot-en-deels gebaseerd op een kriebelend onderbuik gevoel dat mij verteld dat deze heren goed gaan presteren op deze wereld.

Beste stam:
At All had ik hier graag benoemd, ze ogen als een stam met individualistisch sterke spelers en hoogstwaarschijnlijk ook in samenwerkingsverband. Ik zie toekomstgericht een mooi cluster ontstaan veilig in de rim. Jammer genoeg is deze rim-ligging ook hetgeen wat mij ervan weerhoud hen deze award uit te rijken. Ze grenzen met twee aanzienlijk grotere stammen en zullen een primary target voor deze twee worden voor het creëren van safe. Om deze reden zal ik kiezen voor Edict., deze stam loopt nagenoeg perfect en heeft een erg mooi cluster gecreëerd dat uitstrekt van Noord naar Zuid in het westen van wereld 52.

De beste stam speler:
Door mijn tekort aan informatie over de interne gang van zaken in het merendeel van de stammen in deze wereld rest mij geen keus uit te gaan van de dagelijkse awards, hierna gekeken te hebben ben ik uitgekomen bij de speler holland105. ''OD als ondersteuning'' rang 1, 5 keer award van de dag als beste ondersteuner. Het spreekt voor zichzelf ben ik bang.

Het grootste ego: /

Beste leider:
Shithappens... Al is het cluster van zijn stam nog regelrechte poep zit er wel toekomst in zijn stam, mits de rest van de wereld ze de tijd geeft natuurlijk. Verder heb ik na de fusie nog geen vreemde bevindingen bij die stam weg horen komen en groeien ze gewoon lekker door. Evenals Obadiah heeft hij een goed fundament voor een sterke stam neergezet.

Slechtste leider:
Het groepje leidinggevenden van SiR, deze hebben duidelijk niet nagedacht over de toekomst en zullen zich al snel moeten vastklampen aan het feit dat ze van alle kanten bestoken zullen worden door omliggende stammen. Verder zijn ze ook niet vies van het edelen van barbaren wat wat mij betreft toch alweer genoeg zegt...

Meest overschatte stam:
VIP, ik ben er vrijwel zeker van dat maar een klein groepje van deze grote groep account het fronten kan doorstaan. Ik denk dan ook niet dat deze, zodra we de midgame naderen, lang zullen blijven bestaan. Ook heb ik vernomen dat er al enkele strubbelingen hebben plaatsgevonden in de zogenoemde 'topaccounts' van deze stam.

Meest onderschatte stam:
Dawn, deze stam heeft een aardig cluster op de been gekregen en voldoende kwantiteit deze op korte termijn te verdedigen. Wellicht met goed diplomatisch inzicht van de leiding kunnen ze nog wat gaan betekenen voor de toekomst. Kaartje

Meest overschatte speler:
/
Meest onderschatte speler: i Get High i, veel internen wil niet zeggen dat er niet potentie zit op het account, houdt dat in ogen mannen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: INf3Kt3D, Jokersbrain.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Lijstje is te groot om op te noemen deze wereld.
Mooiste spelers naam: Auf der Jagd, had nimmer verwacht dat Duits chique zou kunnen klinken, wonderen zijn de wereld nog niet uit klaarblijkelijk.
Mooiste stam naam: Custodes Septentrionum, Septen.

Het tofste topic:
Mijn mening zal altijd uitwijken naar Rate de speler maar gezien het gebrek aan leesstof daar ga ik dan toch maar voor het golden awards topic, mits jullie je lijstjes onderbouwen! Ook ben ik fan van eigen initiatieven en oorlogstopics.

Het domste topic:
/
Favoriete forum poster: Ik kan het meeste genieten van mijn eigen posts als ik er eens voor ga zitten om eerlijk te zijn.
Minst favoriete forum poster: i get high i en anderen met typ/spraak gebrek, ik zou graag op jullie posts reageren maar ik kan ze vaak gewoon niet begrijpen, kan aan mij liggen natuurlijk.

Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers:
Sophia Palaiologina
Mooiste profiel foto van stammen: Septen
Mooiste actie van de wereld: Ik zou zeggen neem eens een kijkje naar OD- en dorpenstijgingen van The Pianist. :p
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik denk dat ik mijn eigen accountje, mits ik de activiteit op dit tempo kan aanhouden, wel de top in kan werken. Hier ga ik verder niet over uitwijden, de toekomst zal tonen.

Meest belovende stam voor de toekomst:
/
Grootste blunder: /
Voor wie heb je nu echt respect: Ik heb respect voor iedereen die van plan is wereld 51 een interessante wereld te maken.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn co-speler Freek.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.586

Beste speler:
The Night Pharmacy, deze drie heren maken sinds ze bij mij in de stam zitten een erg goede indruk op mij. Al hebben ze nog geen noemenswaardige prestaties neergezet op deze wereld, ze hebben dat zeker wel gedaan op wereld 44 en ik geloof wereld 42? Er speelt een zeer actief team op en ze weten waar ze over praten. Deze nominatie is ook groot-en-deels gebaseerd op een kriebelend onderbuik gevoel dat mij verteld dat deze heren goed gaan presteren op deze wereld.

Hier moet ik toch echt iets op tegen hebben, TNP heeft goeie stats van grote accounts. Ikzelf heb zoals wel bekend heel w42 mee uitgespeeld en heb zelf ook vv gedraaid op het acc TNP die aan de andere kant van de wereld leg. Was zelf leider van een stam waarmee ik wil zeggen dat ik enorm veel contacten had. TNP is groot geworden door pp, interns, zwakke spelers edelen en save ligging om het kort uit te leggen. Toen kregen ze een front dat ze lang hebben standgehouden doordat ze geen inc's kregen. Plots kwamen de aanvallen en de heren waren al snel spoorloos (RIP top 5 acc). Ze probeerde nog wel even hoor maar ze waren zo slecht dat het rap gedaan was. Ik wil maar zeggen dat ik het niet eens ben met deze vernoeming :p Is overigens geen verwijt, je kent ze namelijk niet.

Vind het wel een rare recruit van Edict, waardoor ik mijn twijfels heb hoe ze intern te werk gaan bij sollicitaties. In ieder geval word het een frontspeler wat in dit geval positief is voor VIP.

At All had ik hier graag benoemd, ze ogen als een stam met individualistisch sterke spelers en hoogstwaarschijnlijk ook in samenwerkingsverband. Ik zie toekomstgericht een mooi cluster ontstaan veilig in de rim. Jammer genoeg is deze rim-ligging ook hetgeen wat mij ervan weerhoud hen deze award uit te rijken. Ze grenzen met twee aanzienlijk grotere stammen en zullen een primary target voor deze twee worden voor het creëren van safe. Om deze reden zal ik kiezen voor Edict., deze stam loopt nagenoeg perfect en heeft een erg mooi cluster gecreëerd dat uitstrekt van Noord naar Zuid in het westen van wereld 52.

'w51'

Mijn tweede lijstje alweer, veel leesplezier!

Heel goed lijstje, 1 van de betere die ik ben tegengekomen. Misschien moet ik ook maar eens overwegen er nog eentje te maken.
 

DeletedUser76162

Guest
Hmm mijn lijstje rekte de jouwe @Yizhi ik heb namelijk ruben vaker benoemt :cool2:

Het zou ook zeer ongepast zijn mijn eigen naam te noemen!



Hier moet ik toch echt iets op tegen hebben, TNP heeft goeie stats van grote accounts. Ikzelf heb zoals wel bekend heel w42 mee uitgespeeld en heb zelf ook vv gedraaid op het acc TNP die aan de andere kant van de wereld leg. Was zelf leider van een stam waarmee ik wil zeggen dat ik enorm veel contacten had. TNP is groot geworden door pp, interns, zwakke spelers edelen en save ligging om het kort uit te leggen. Toen kregen ze een front dat ze lang hebben standgehouden doordat ze geen inc's kregen. Plots kwamen de aanvallen en de heren waren al snel spoorloos (RIP top 5 acc). Ze probeerde nog wel even hoor maar ze waren zo slecht dat het rap gedaan was. Ik wil maar zeggen dat ik het niet eens ben met deze vernoeming :p Is overigens geen verwijt, je kent ze namelijk niet.

Ik zal eens bij ze na vragen, alvorens ik een besluit vestig hoor ik altijd graag het verhaal van twee kanten.

Heel goed lijstje, 1 van de betere die ik ben tegengekomen. Misschien moet ik ook maar eens overwegen er nog eentje te maken.

Bedankt, dit is al de tweede keer dat je me zo hartelijk complimenteert over mijn lijstje, nogmaals bedankt!
 

DeletedUser74373

Guest
latest


Damn
 

DeletedUser

Guest
Ik dacht laat ik nog een nieuwe lijst maken, gezien er ondertussen weer een hoop veranderd is. Ik hoop dat hij voldoet aan de eisen van Jokersbrain en kan blijven staan tussen alle andere posts van zeer hoog niveau.

Beste speler:
Misschien niet de meest voor de hand liggende keus, maar voor mij is dit momenteel: Hözjiüstn. Een zeer ervaren speler met een uitgesproken mening. Altijd bereid om anderen te voorzien van advies. Kan gemakkelijk zijn mannetje staan wat weer terug te zien is in zijn ODA ranking. Doorslag om hem hier te nomineren waren voor mij zijn pro-timing skills. Heb hier helaas gaan afbeelding van. Verder een zeer trouwe en loyale speler die klaar staat voor zijn stamleden.

Beste stam: Revolution.
Deze stam bestaat al vanaf het begin en heeft heel wat reorganisaties doorstaan. Belangrijk want de TW wereld veranderd constant en stammen moeten hier tijdig op in spelen. Rev. heeft dit naar mijn idee goed gedaan, ondanks een aantal grote interns die aan het front moest worden opgelost.
Het cluster van de stam begint langzaam aan vorm te krijgen en de leiding heeft een actieve instelling. De ODA en ODD rankings van de stam liegen er niet om. Deze leden weten hoe dit spel werkt.

De beste stam speler: Silvarian uit VIP
Kan deze nominatie alleen geven aan spelers waar ik mee in een stam heb gezeten/zit. In dit geval gaat die dik verdient naar account Silvarian. Zij staan altijd voor leden klaar en zijn altijd bereid mee te denken. Het doneren van een clear en daar een wekker voor zetten of het tijdig voorzien van OS is nooit een probleem. Dit zijn stamleden die je moet koesteren!

Het grootste ego: /
Kan ik moeilijk over oordelen, er zijn er zoveel ;)

Beste leider: /
Voor mij een leider die de belangen van zijn stam voorop stelt en zijn stam goed weet te organiseren. Iemand die een balans weet te vinden tussen inspraak en daadkracht. Voorlopig moet ik deze open laten.

Slechtste leider: /
Kan ik nog niet echt zeggen. Heb ondertussen heel wat koppige, naïeve en kortzichtige leiders meegemaakt, W51 is daar zeker geen uitzondering op. Maar ik kan niet zeggen dat er een met kop en schouders bovenuit steekt...

Meest overschatte stam: /
Ik kan niet echt zeggen dat er stammen zijn die erg overschat worden. Er wordt zeer kritisch gekeken door posters op dit forum.

Meest onderschatte stam: Septen
Deze combinatie van spelers en hun ervaringen alsook hun ligging bied hen veel mogelijkheden. Volgens mij een stam die te weinig aandacht krijgt.

Meest overschatte speler:
rtuus
Of hij daadwerkelijk onderschat word is nog maar de vraag. De meeste zijn het er over eens dat dit wel een van de grootste PP-abusers op W51 is. Geniet nog steeds van een relatief veilige rim positie en ruimt nog steeds rustig zijn oude stamgenoten uit GOW uit de weg...

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Devil in Disguise
Heeft goede rankings, komt verder over als een ervaren team speler.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
rtuus
Redenen mogen duidelijk zijn. Maar denk dat ik hier nog wel wat meer spelers zou kunnen neerzetten ;)

Mooiste spelers naam:
Dissolution

Mooiste stam naam:
Dawn

Het tofste topic:
Golden Awards
Altijd leuk om de lijstjes door te nemen.

Het domste topic:
/
Zijn er echt te veel van.

Favoriete forum poster:
/
Iedereen die inhoudelijke posts achterlaat die ook daadwerkelijk iets toevoegen aan de topics waarin ze gepost worden mogen zich deze award aantrekken.

Minst favoriete forum poster:
Jokersbrain
Bij deze mijn argumenten: ...

Mooiste profiel foto van spelers:
Worst Woesie

Mooiste profiel foto van stammen:
Revolution.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Glassface
Zeer ervaren speler waar ik altijd van op aan kan. Heeft redelijke rankings en is redelijk onzichtbaar gebleven mede door zijn ligging. Ik verwacht echter dat hij ons nog gaat verrassen deze wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76365

Guest
Hoogste tijd dat ik met een nieuwe lijst kom. Ik hoop dat hij voldoet aan de eisen van Jokersbrain en kan blijven staan tussen alle andere posts van zeer hoog niveau.

Beste speler:
Misschien niet de meest voor de hand liggende keus, maar voor mij is dit momenteel: Hözjiüstn. Een zeer ervaren speler met een uitgesproken mening. Altijd bereid om anderen te voorzien van advies. Kan gemakkelijk zijn mannetje staan wat weer terug te zien is in zijn ODA ranking. Doorslag om hem hier te nomineren waren voor mij zijn pro-timing skills. Heb hier helaas gaan afbeelding van. Verder een zeer trouwe en loyale speler die klaar staat voor zijn stamleden.

Beste stam: Revolution.
Deze stam bestaat al vanaf het begin en heeft heel wat reorganisaties doorstaan. Belangrijk want de TW wereld veranderd constant en stammen moeten hier tijdig op in spelen. Rev. heeft dit naar mijn idee goed gedaan, ondanks een aantal grote interns die aan het front moest worden opgelost.
Het cluster van de stam begint langzaam aan vorm te krijgen en de leiding heeft een actieve instelling. De ODA en ODD rankings van de stam liegen er niet om. Deze leden weten hoe dit spel werkt.

De beste stam speler: Silvarian uit VIP
Kan deze nominatie alleen geven aan spelers waar ik mee in een stam heb gezeten/zit. In dit geval gaat die dik verdient naar account Silvarian. Zij staan altijd voor leden klaar en zijn altijd bereid mee te denken. Het doneren van een clear en daar een wekker voor zetten of het tijdig voorzien van OS is nooit een probleem. Dit zijn stamleden die je moet koesteren!

Het grootste ego: /
Kan ik moeilijk over oordelen, er zijn er zoveel ;)

Beste leider: /
Voor mij een leider die de belangen van zijn stam voorop stelt en zijn stam goed weet te organiseren. Iemand die een balans weet te vinden tussen inspraak en daadkracht. Voorlopig moet ik deze open laten.

Slechtste leider: /
Kan ik nog niet echt zeggen. Heb ondertussen heel wat koppige, naïeve en kortzichtige leiders meegemaakt, W51 is daar zeker geen uitzondering op. Maar ik kan niet zeggen dat er een met kop en schouders bovenuit steekt...

Meest overschatte stam: /
Ik kan niet echt zeggen dat er stammen zijn die erg overschat worden. Er wordt zeer kritisch gekeken door posters op dit forum.

Meest onderschatte stam: Septen
Deze combinatie van spelers en hun ervaringen alsook hun ligging bied hen veel mogelijkheden. Volgens mij een stam die te weinig aandacht krijgt.

Meest overschatte speler:
rtuus
Of hij daadwerkelijk onderschat word is nog maar de vraag. De meeste zijn het er over eens dat dit wel een van de grootste PP-abusers op W51 is. Geniet nog steeds van een relatief veilige rim positie en ruimt nog steeds rustig zijn oude stamgenoten uit GOW uit de weg...

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Devil in Disguise
Heeft goede rankings, komt verder over als een ervaren team speler.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
rtuus
Redenen mogen duidelijk zijn. Maar denk dat ik hier nog wel wat meer spelers zou kunnen neerzetten ;)

Mooiste spelers naam:
Dissolution

Mooiste stam naam:
Dawn

Het tofste topic:
Golden Awards
Altijd leuk om de lijstjes door te nemen.

Het domste topic:
/
Zijn er echt te veel van.

Favoriete forum poster:
/
Iedereen die inhoudelijke posts achterlaat die ook daadwerkelijk iets toevoegen aan de topics waarin ze gepost worden mogen zich deze award aantrekken.

Minst favoriete forum poster:
Jokersbrain
Bij deze mijn argumenten: ...

Mooiste profiel foto van spelers:
Worst Woesie

Mooiste profiel foto van stammen:
Revolution.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Glassface
Zeer ervaren speler waar ik altijd van op aan kan. Heeft redelijke rankings en is redelijk onzichtbaar gebleven mede door zijn ligging. Ik verwacht echter dat hij ons nog gaat verrassen deze wereld.

Bedankt voor de nominatie! :D
 
Reactiescore
3.586
Prima lijstje, kon beter maar kon ook veel erger. 7/10! Heb niet meteen opmerkingen dat is altijd positief ^^
 

DeletedUser27049

Guest
@Yizhi thanks voor de benoeming, het is nog steeds wederzijds :p

Wat betreft The Night Pharmacy, ik heb al van verschillende spelers gehoord dat dat noobs zijn. Ik zat zelf op 42 en het is wel alweer heel lang geleden maar wat ik me herinner was toch ook niet zo wauw. Voornamelijk een account dat het goed doet door PP denk (en hoorde) ik.

@Araleth je linkje naar Hözjiüstn is er eentje naar Silvarian :(
 
Bovenaan