Golden Awards

Reactiescore
3.586
Al eens nagedacht dat die stammen gevallen zijn doordat ze zelf te zwak waren? Precies of RIP had in deze een grote rol gespeeld. Betreft DV lag het vooral zoals ze zelf allemaal zeiden aan interne dingen. Edict is totaal niet opgestart met als doel RIP klein te krijgen waarom zou je dat denken? Er is op enkele dorpen na niet eens een front.

Misschien moet je top/flop stammen eens lezen wil je weten waarom de leiding van RIP/Rev flop word genoemd. En volgens mij ga jij zwaar geleurgesteld zijn moest je wederom de informatie beschikken die ik momenteel weer bezit. Want dat zou je niet zo zelfzeker pogen over te komen. Ik vind het komisch dat je zelf ook echt geloofd dat jullie goed bezig zijn na de 10 blunders die er al gemaakt zijn. Dat jullie standhouden tegen andere stammen zou er nog aan moeten mankeren als je pp abuse doet en in punten gewoon veel grotere accounts heb zou het tegendeel pas pijnlijk zijn. Niet dat RIP/Rev al enig obstakel heeft moeten overwinnen.
 

DeletedUser76166

Guest
Ik ben toch bang dat het vallen van dergelijke stammen vrij weinig van doen heeft met de stam RIP/Rev... Tenzij er ergens aantoonbaar goede resultaten behaald zijn door RIP tegen genoemde tegenstanders? (Dat zou ik dan gemist moeten hebben ben ik bang..)
 

DeletedUser77798

Guest
De hater is op zijn teentjes getrapt ^^ wel ik kan er ook voor zorgen dat je geen info meer krijgt. Maar wij zijn natuurlijk zo lief om suicide consultant in rev te houden.

En ga hier nu niet beginnen met dat je van niets weet he snolleke we hebben u al langer door als vandaag ze

Overigens nog veel plezier op het forum :). Laten de beste winnen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.586
Hoe loopt de BG aanvraag met At All eigenlijk? En is dat hater gedoe op mij, voor alle duidelijkheid ik haat hier niemand hoor. Ik geef slechts kritiek zodat mensen niet gaan zweven.
 

DeletedUser77798

Guest
Ik vind het tof dat men hier discussieert over dingen , eigen meningen zijn welkom.

Jammer genoeg zijn er velen die er meer vanaf weten, en vol overtuiging denken dat ze de juiste info bezitten.
Op deze manier zijn ze overtuigd dat hun mening de juiste is. Ik heb nog geen enkel bewijs gezien enkel dingen waarmee gesmeten word met een zwaar informatiegebrek gewoon kort door de bocht gaan.

Als jullie nog 1 keer commentaar hebben, zie ik graag bewijzen.

Jullie hebben geen been om op te staan, Ga naar de ranglijsten en druk, zeg maar elk soort van knopje aan en je zal me vinden, daar staat het gewoon zwart op wit.
 
Reactiescore
3.586
Wuut wat is dit? Alles wat ik heb gezegd is anders allemaal al uitgekomen, dus er is nog geen enkele reden mij niet te geloven over de dingen die ik gezegd heb. Wat zeggen de rangelijsten dan? Dat je veel farmt en daar stopt het, gefeliciteerd daarmee!
 

DeletedUser77812

Guest
Maar misschien moeten we dit soort dingen in het Top/Flop stammen topic bespreken in de plaats van het
Golden Awards topic?
 

DeletedUser77798

Guest
Lijkt me ook een goed idee maar het draaide natuurlijk op dit uit. De BG met septen waarover Jannes het had is ook maar weer eens het bewijs dat er duidelijk foute info meespeelt.

Er is enkel besproken geweest dat de stamleden die uit RIP zijn gegaan mogelijk een PBG met ons aangingen, wij hebben nooit gevraagd een BG te hebben met Vinnie of dergelijken.

Over naar het actuele onderwerp :)...
 

DeletedUser77798

Guest
Ik zou het graag eens hebben over de speler: Vaporize

Vaporize zat in de stam Inquis, omdat inquis de hele strijd verloor, heeft hij die stam gestabt en overgelopen naar SiR.

Bij de geplande massa aanval van SiR en DV op RIP viel hij niemand aan, ik heb hem een berichtje gestuurd en we zijn zo in contact gekomen met mekaar.
Op dat moment dacht ik nog dat hij goede bedoelingen had, we deden een goeie babbel en nog geen 2 dagen later zie ik hem een dorp 10 velden diep in mijn radius overnemen (12 velden van zijn dichtbijzjnde dorp ) letterlijk tussen 4 dorpen van mij.

Ik wees hem hierop en hij wou dit dorp enkel afstaan voor een dorp dat ik aan hem zou geven in de plaats van 2k punten meer vol met troepen.
Uiteindelijk heb ik het door de vingers gezien en niet meteen het dorp afgepakt.

We zijn nu 2 weken later en ondertussen heeft hij al 7 dorpen in mijn radius overgenomen , omdat hij denkt dat we een NAP hebben?

Bovenop alles speelt hij full def terwijl hij tegen 9 andere full def noobs plakt in zijn stam.

Tot hiertoe kan ik enkel maar over deze speler zeggen dat het een grote flop is.
 

DeletedUser77812

Guest
Zulke mensen moet je op de eerste dag al weg bashen.... Het zijn net bacteriën als je ze niet snel schoonmaakt verspreid het zich!
 
Bovenaan