Golden Awards

Reactiescore
3.586
Ze hebben mijn GA lijstje van een tijdje terug gekopieerd, dus ik heb je vernoemd daarin? :eek:
 
Reactiescore
3.586
Ik ken wel iemand die een groot deel van je pp op zichzelf wil/kan nemen zodat deze last wat minder zwaar word voor jou. Zal ik mezelf eens contacteren of dat zou lukken of?
 

DeletedUser61134

Guest
PP gaat naar Dennis als W45 eindigt voor zijn harde "Input bleep here" en/of werk
 
Reactiescore
3.586
Wat krijg ik dan? Wij hebben ooit op hetzelfde account 'gespeeld' wel niet tegelijk want ik was je vervanger ^^ Onder het motto van 'het kan altijd nog beter'.
 

DeletedUser61134

Guest
Wat krijg ik dan? Wij hebben ooit op hetzelfde account 'gespeeld' wel niet tegelijk want ik was je vervanger ^^ Onder het motto van 'het kan altijd nog beter'.

Dat was puur omdat Jannick druk was en we geen nachter hadden :(
 
Reactiescore
3.586
Dankzij mij is Anne er ook bijgekomen, dus enige beloning voor mij was wel op zijn plaats geweest :(
 

DeletedUser76166

Guest
Mijn beurt :) Ik heb een lijstje samengesteld, er komen wellicht wat onbekende namen in voor, bij vragen hoor ik het wel, ga gerust met me in discussie :p

Beste speler:
Altijd lastig zo vroeg al is het maar omdat er nog zoveel abusers in staan.. Namen in de top 20 die bij mij een belletje doen rinkelen zijn o.a. Sandokan the Pirate die op eerdere werelden ook altijd heel behoorlijk heeft gepresteerd & Obadiah, ik ken marvin ondertussen van verschillende werelden en overal presteerd hij goed, dus dat verwacht ik nu ook van hem. :)
Beste stam: Deze laat ik met de recente verandering even open, eerst maar even kijken wie/wat het überhaupt langere tijd uithoud.
De beste stam speler: Marvin(Obadiah) deze speler zet zich altijd op een positieve manier in voor zijn stam en kennisen, altijd schouder eronder en gaan!
Het grootste ego: Hmm er zijn veel spelers met een groot ego..
Beste leider: Geen idee, met de huidige stammen en leiders moet ik het allemaal nog even aankijken.
Slechtste leider: Hmm, ik weet niet alles precies, maar me dunkt dat de leiders van stammen als D-V, RiP, CV.. Met als toppunt misschien wel Worst Woesie, kijkend naar die fantastische PM wisseling die we hadden met hem(zie post Yizhi).
Meest overschatte stam: Alhoewel ik niet geloof dat er echt veel verwacht wordt van de huidige top 3 denk ik dat ze allemaal een nominatie verdienen.. Uitzondering hierop vormt misschien Rev. zij hebben nog enigzins een stamcluster met mogelijkheden.
Meest onderschatte stam: Ik verwacht nog veel van mijn eigen stammetje, Edict.
Meest overschatte speler:
Ruben <3, nee grapje ;) Ik geloof niet dat er spelers zichzelf overschatten / overschat worden.
Meest onderschatte speler: Ik ga hier voor een wat onbekende speler: puntzak deze speler heeft op W45 mij positief verbaasd, wellicht doet hij dat nu weer, in ieder geval hoor ik nooit mensen over dit account dus is het wellicht deze nominatie waard, we zullen het zien :)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mijn oude inmiddels gestopte co's Jurgen(templar) & Robin(Jadeonfounder), verder nog Ruben, Marvin, Joachim, tom(kings of pain), martijn, Joren en vele anderen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Rebecca, Jonathan
Mooiste spelers naam: Gregorian. & *Suicide Consultant, hoewel ik het niet echt heel bijzondere namen vind.. Klein beetje een gevalletje gebrek aan beter, maar dat heb je soms..
Mooiste stam naam: Edict. Creating the Law. Tja, ik heb de naam zelf bedacht dus ik wil er niet te veel eer aan hangen, maar ik vind het zelf een erg geslaagde naam :)
Favoriete forum poster: Mentally Ill, soms kan ik Jannes/Jokersbrain's posts ook wel waarderen.. Soms.
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum:
Ook deze is voor Jannes ;) maar hij mag hem delen met Firedrakan
Dikste wannabe in het spel: Pas
Mooiste profiel foto van spelers: Devil in Disguise
Mooiste profiel foto van stammen: Septen
Mooiste actie van de wereld:
Het vallen van al die stammen vond ik wel mooi :p
Meest belovende speler voor de toekomst: The Crowner
Meest belovende stam voor de toekomst: Edict.
Grootste blunder: Pff.. ik heb al wat afgeblunderd ondertussen.. Pas
Voor wie heb je nu echt respect:
Er zijn geen spelers die op dit moment op deze wereld al mijn respect hebben afgedwongen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Ruben
 
Reactiescore
3.586
Ik wil alles wel delen met Rebecca buiten mijn bankrekening ofc. Wel een cava/goed lijstje overigens.
 

DeletedUser77798

Guest
Ik vind de lijstjes wel leuk, zeker wanneer ik al voor de 4e keer als slechtste stemleiding genoemd word :p

Eveneens R.I.P. als het nieuwe Rev. word al afgekraakt.
Straks ga ik nog geloven dat het waar is wat hier allemaal tevoorschijn komt:p

Volgens mij gaan hier nog een paar posters zwaar teleurgesteld zijn in W51.

Eerste maand : PokemonGO start acties tegen RIP , PokemonGO valt.
Inquisition start acties tegen RIP , Inquisition valt.

2e maand :DV word opgericht uit de sterkste spelers van Inquis met als doel RIP klein te krijgen.
DV valt

3e maand :Edict word opgericht uit de sterkste spelers van DV met opnieuw als doel het nieuwe Rev. klein te krijgen : Resultaat zal binnenkort wel komen
SiR start eveneens met acties op Rev.

Misschien is er een reden dat jullie ons allemaal haten, en dat is duidelijk. Sommigen moeten nog tot besluit komen wat die reden is, anderen hebben het al beseft.
 
Bovenaan