Zoekresultaten

  1. Circle

    [Inschrijftopic] Wvw #342

    Bedankt voor de tag! Komende week heb ik niet zoveel tijd en ik kon al niet tot een nuttige bijdrage komen met voldoende tijd. :eek: Hopelijk de volgende weer!
  2. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Bedankt allemaal! In het bijzonder @JokersBrain en @Capricorno
  3. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Haha, ik snap wel dat ik zo lang in het spel gezeten heb. Compleet clueless.
  4. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Zit ik nou zo in een tunnel op Anthraxxol dat de rest niet dezelfde vreemde acties van hem ziet? Wordt hij nu gered door een medeslechtje? Zit ik ernaast? Volgens mij is de kans groot dat het einde verhaal is als we de verkeerde nu lynchen?
  5. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Hoe komen we van lichte twijfel op Dash, naar laten we hem maar lynchen?
  6. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Ik vind ze heel lastig te peilen. Bij Dash lijkt er wel logica achter z’n posts te zitten. Maar ik vind m erg op Jan pushen. Moh had geen zin meer in het potje, maar kan nu wel beslissend zijn. Ik weet niet of dat voor of tegen hem pleit.
  7. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Je kan mee op anthraxxol. Lijkt me een goede optie.
  8. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    De verdenkingen die je gisteren uitte in onderstaande berichten zijn inmiddels als sneeuw voor de zon verdwenen?
  9. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Nee, ik ben geen wolf. Ik kan mezelf ook niet bewijzen als goed, want daarvoor heb ik te weinig inhoudelijk kunnen bijdragen. Niet omdat ik dat niet geprobeerd heb, maar omdat ik gewoon niet de goede verbanden heb kunnen leggen. Al denk ik dat mijn stemmen de afgelopen nachten wel in mijn...
  10. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Ik dacht dat wolven alleen ‘s nachts naar de maan huilden?
  11. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Overigens krijg ik bij Jan meer de indruk dat hij goed bedoeld maar vrij chaotisch en wispelturig wolven probeert te vangen, terwijl ik bij Anthraxxol nog niet zo zeker ben van zijn goede bedoelingen. Je kan wel lopen pronken met de vangst van 2 wolven, maar daar pak je toch echt ten onrechte...
  12. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Hier zegt CI dat Jan een wolf is Jan rood
  13. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Bedankt voor je duidelijke toelichting. Ik vermoed dat je doelt op KS en Bappos wat betreft de verdediging? Hoe verklaar je dan de vroege stemmen van Nonkel en KS op Simeco? Zouden zowel blue als Simeco geofferd zijn omdat slecht er zó goed voor stond? Overigens is het wel opvallend dat ik...
  14. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Zou je nog even willen samenvatten waarom nonkel absoluut een slechtje is?
  15. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    @mohniels1 @ItsDash @FloofyPanda @Rinske: Hebben jullie al een idee op wie jullie gaan stemmen en waarom? @killingsspreeee: Heb jij nog niet gestemd? Of heb ik dat over het hoofd gezien?
  16. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Nee. Is het een wolfse eigenschap om je af te vragen hoe Bappos (in 2 uur) gaat van stevige verdenking en stem op Antraxxol, naar ‘ik gun je een kans’? Nou heb ik vooral veel bij familie in de zon gezeten vanmiddag en niet alles met volledige aandacht gevolgd, maar die zag ik niet aankomen.
  17. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Euhm. Wat? Zou je dit nog even kunnen toelichten? @bappos
  18. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Ok, daar sta ik op dit moment wat meer achter. Anthraxxol
  19. Circle

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Het zit me niet lekker dat anthraxxol zo duidelijk de vangst van Simeco claimt en nog minder dat Simeco hem daar alle credits voor geeft. Ik zou me niet verbazen als de slechtjes ervoor gekozen hebben hun lieveling Simeco te offeren, om zo ‘bewezen’ goedjes te worden. CI zou, als dit klopt...
Bovenaan