[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
397
Wel eens waar verwacht ik dat de kans dat circle slecht is aardig wat groter dan jou anthraxxol
Maar omdat ks het had over 5 slechtjes of 6 dat er zeker nog 2 in moeten zitten
Dus ben ks berichten aan het zoeken
 
Reactiescore
22
Overigens krijg ik bij Jan meer de indruk dat hij goed bedoeld maar vrij chaotisch en wispelturig wolven probeert te vangen, terwijl ik bij Anthraxxol nog niet zo zeker ben van zijn goede bedoelingen.

Je kan wel lopen pronken met de vangst van 2 wolven, maar daar pak je toch echt ten onrechte de credits. Zoals eerder aangegeven was het niet jij, maar Speeder die Simeco ving. En bij Nonkel heb je (toen duidelijk werd dat niemand je ging volgen op Bappos) letterlijk toegegeven dan maar met CI mee te stemmen.

mensen lezen idd heel selectief. bappos gaat niet in op beschuldigingen maar enkel op een gewijzigde post.

Na vandaag denk ik dat wij 2 de boel wel in de smiezen hebben maar bijv nonkel is heel slim met woorden natuurlijk als journalist zijnde. Die weet precies hoe hij een circle voor zich moet winnen met de juiste toon en klank.

ik wil best met je mee stemmen en vooral omdat bewezen goedje time op dit moment onze beste kans is @al mijn medegoedjes!!! om in ieder geval niet achter een wolfje aan te huppelen

Nonkel jos
Jan Anthraxxol
 
Reactiescore
1.697
Wel eens waar verwacht ik dat de kans dat circle slecht is aardig wat groter dan jou anthraxxol
Maar omdat ks het had over 5 slechtjes of 6 dat er zeker nog 2 in moeten zitten
Dus ben ks berichten aan het zoeken
Heel goed en je vangst op circle ook zeer goed.

G/s koppel staan erom bekend om wolven sltijd in 1 adem te noemen met goedjes maar de nadruk van twijfel op de goedjes te leggen. Dit is beetje de fisie van koppels :p
 
Reactiescore
1.697
Overigens krijg ik bij Jan meer de indruk dat hij goed bedoeld maar vrij chaotisch en wispelturig wolven probeert te vangen, terwijl ik bij Anthraxxol nog niet zo zeker ben van zijn goede bedoelingen.

Je kan wel lopen pronken met de vangst van 2 wolven, maar daar pak je toch echt ten onrechte de credits. Zoals eerder aangegeven was het niet jij, maar Speeder die Simeco ving. En bij Nonkel heb je (toen duidelijk werd dat niemand je ging volgen op Bappos) letterlijk toegegeven dan maar met CI mee te stemmen.


Jan Anthraxxol

Beter toegeven mee te stemmen dan zonder argumenten op iemand volgen waar tot de dag van vandaag nog geen argument voor gegeven is.

Dit is echt voor het eerst dat je kleur bekent nu jij onder vuur komt te liggen. Erg wolfs gedrag.
 
Reactiescore
1.697
Ik schuil onder de tafel
En ik hoop dat jij me vindt
Ik wacht al heel de avond
Oh, ik lijk wel een kind
Ik bijt weer op m'n tanden
En ik weet dat jij dat ook doet
Maar God, wat moet ik anders?
Wanneer is het genoeg?
 
Reactiescore
22
Nee, ik ben geen wolf. Ik kan mezelf ook niet bewijzen als goed, want daarvoor heb ik te weinig inhoudelijk kunnen bijdragen. Niet omdat ik dat niet geprobeerd heb, maar omdat ik gewoon niet de goede verbanden heb kunnen leggen. Al denk ik dat mijn stemmen de afgelopen nachten wel in mijn voordeel spreken.

Anthraxxol vind ik super verdacht, al kan ik niet volledig uitsluiten dat hij vooral veel plezier beleefd aan het creëren van chaos. Inmiddels heeft hij volgens mij inmiddels iedereen wel een keer gevangen als wolf. Waarbij hij bij de echte wolven naar mijn idee ten onrechte de credits pakt. Hoe hij Jan inpalmt door hem het gevoel te geven dat hij goed bezig is, zint me ook niet.
 
Reactiescore
1.286
Zaterdag nadat simeco al lang en breed onder de bus lijkt te liggen:
Ik ben wel bereid om op simeco te gaan stemmen
Tigor niet rood meer
Simeco rood

zondag:
Ik kan ook gaan roepen dat jullie domme goedjes zijn etc etc maar dat is niet mijn stijl

Bekijk het maar


Hoop dat time gelijk heeft
Zo niet dan kunnen de wolven zeggen we dachten dat time het goed heeft
Maar als ik de vast bereidendheid goed interpreteerde dat een deel hem sowieso hem wil laten lynchen
Dat haalt de twijfels weg
Babbos niet rood
Monkel rood

Monkel niet rood
Ci rood

maandag:


I rest my case. drie dagen van slechtjes lynchen en drie dagen van pas stemmen op het slechtje als de lynch vast staat of helemaal niet op het slechtje stemmen. vooral de zondag nonkel geeft het op en daar is gelijk jan met zijn stem...
 
Reactiescore
1.697
Nee, ik ben geen wolf. Ik kan mezelf ook niet bewijzen als goed, want daarvoor heb ik te weinig inhoudelijk kunnen bijdragen. Niet omdat ik dat niet geprobeerd heb, maar omdat ik gewoon niet de goede verbanden heb kunnen leggen. Al denk ik dat mijn stemmen de afgelopen nachten wel in mijn voordeel spreken.

Anthraxxol vind ik super verdacht, al kan ik niet volledig uitsluiten dat hij vooral veel plezier beleefd aan het creëren van chaos. Inmiddels heeft hij volgens mij inmiddels iedereen wel een keer gevangen als wolf. Waarbij hij bij de echte wolven naar mijn idee ten onrechte de credits pakt. Hoe hij Jan inpalmt door hem het gevoel te geven dat hij goed bezig is, zint me ook niet.
haha blauw is waar ik nonkel jos van heb beschuldigd bij jou te doen en groen is echt niet iets wat jij nu helemaal zelf bedacht heb. dus je zit sowieso in een wolvenchat.

dus naast meelopen en enkel stemmen steel je ook nog eens andermans strategieen
 
Reactiescore
397
Dash je heb zeker gelijk over de 2 laatste lynchen dat ik niet op een wolf heb gestemd
Daarbij heb ik fout geredeneerd
Heb simeco wel al beschuldig voor de meeste stemmen wel eens waar zeg dat niet heel veel
 
Reactiescore
1.697
wie verdenk jij @laila

en idd ik ben benieuwd wanneer de dames eens kleur gaan bekennen want het is ondoenbaar om wolven te vangen met de huidige spelers.
 
Bovenaan